Rychle se schovala za nejbližší strom a snažila se popadnout dech. Vedle ní se ale okamžitě ozvala rána a ona byla přinucená se od stromu odtrhnout a dále bojovat. Seslala několik kouzel, což protivníka na chvíli oslabilo, ale byl silnější a schopnější než ona. Zatím.
Odrazila omračovací kouzlo, které na ní bylo sesláno z jiné strany a snažila se utíkat někam daleko. Ačkoliv běžela k ostatním zády, stačila se vyhýbat ránám kolem ní, jako kdyby měla oči i vzadu. Když v tu zakopla a už nevstala. Byla vyčerpaná, bez sil, pot jí stékal po tvářích a cítila vlhkost trička, jenž se jí lepilo na záda.
,,Žádné pauzy, žádné přestávky Hermiono," ozval se za ní Theodor. ,,Ale na úplně první trénink dobré." Sám se posadil na spadlý kmen stromu, na kterém byly jeho věci a napil se z plastové lahve.
Hermiona vydechla a posbírala poslední síly, aby se zvedla. Jelikož byla zpocená, přilepila se na ní i hlína, včetně vlasů, ale neřešila to a šla se posadit vedle jejího kolegy. Harry se musel z tréninku uvolnit kvůli práci. Popadla lahev, ze které se také napila a potom vzala ubrousek a utřela mokré čelo.
,,A to jsem měla v klidu pracovat ve své kanceláři, rozjíždět nový projekt, ne tady lítat po lese a snažit se tebe omráčit," vydechla. Theo se uchechtl.
,,Alespoň se nenudíš a nemáš čas přemýšlet, ber to tak. A cvičení vždy jen prospěje."
,,To je pravda," přikývla a nadechla se čerstvého lesního vzduchu. A jejich konverzace zase uvadla a každý se snažil zase trochu z náročného tréninku vzpamatovat. Ačkoliv Theo nebyl zas tak vysílený, protože on cvičil pravidelně, jakožto bystrozor.
,,Chtěla bych tam jít dneska," vyslovila zničehonic.
,,Kam?"
,,Na Malfoy Manor," odvětila, ,,za paní Malfoyovou, dneska."
,,Klidně," souhlasil Theo.
Hermiona se trochu začervenala. Styděla se za tón jejího hlasu, jak to řekla tak rozkazovačně. Jen se prostě zamyslela a řekla to.
,,A mohl bych se zeptat Narcissy, jestli neví o uprchlých Smrtijedech?" zeptal se Theodor.
,,Samozřejmě," přikývla. Proč taky ne, když ona sama byla sice nečinným, ale pořád Smrtijedem, její manžel byl Smrtijed a syn také.
,,Je to pravda?" Při těchto slovech se jí v očích zablýskaly slzy. Nemohla uvěřit tomu, že se zapletla se Smrtijedem. Žádá vysvětlení.
Draco si vyhrnul rukáv své košile a Hermioně se naskytl pohled na černý znak, což znamenalo, že on k nim patří taky. Zalapala po dechu. Nemohla tomu uvěřit. Nemohla uvěřit tomu, že zrovna on, i když to bylo často probírané téma. Nechtěla přiznat Harryho slova ve vlaku.
Se slzami, které jí už stékaly po tvářích se rychle zvedla a k němu zády stála a přemýšlela.
,,Já jsem neměl na výběr," ozval se jeho hlas za ní. Neodvážila se i přesto na něho otočit. Otočit na člověka, kterého z celého srdce milovala a zároveň nenáviděla. Nechápala to.
,,Proč jsi mi to neřekl dřív!" vyjela na něho.
,,Já jsem to nikomu nechtěl říkat. Nemohl jsem vědět, že místo mého plánu, kdy nějak dostuduju a potom uteču z Anglie, se zamiluju to tebe a všechno se změní. Já se bál Hermiono. Já se každý den bojím, co se stane! Co když zjistí, co máme mezi sebou? Mě klidně ať mučí do úplného zbláznění, ale k tobě se nesmí ani přiblížit! Pokud nás chytí, nebudu moct už nic dělat. Nebudu nás moct zachránit!" dopověděl a rozbrečel se.
ČTEŠ
Minuty Ticha
Fanfiction,,Věřím, že fantazie je silnější než vědění. Že mýty mají větší moc než historie. Že sny jsou mocnější než skutečnost. Že naděje vždy zvítězí nad zkušeností. Že smích je jediným lékem na zármutek. A věřím, že láska je silnější než smrt..." Tomu Herm...