5. Brighton

202 10 10
                                    

Držela hůlku směrem k němu. Sice byla vyřízená, udýchaná, ale zažívala pocit vítěství, protože ona vyhrála. Dnešní den už několikrát a nemohla na sebe být nic jiného, než pyšná. Ale moc ji to nepřekvapovalo, zvlášť po pár dnech výživného tréninku.

Opět měla menší důvod k úsměvu a věděla, že její schopnosti, které používala ve válce jsou zpět.

,,Výborně Hermiono," pochválil ji její brýlatý kamarád, jehož právě porazila v náročném boji. Usmála se na něho a šla se posadit, aby se napila.

,,Jaký bude plán na další dny?" zeptal se Theodor, který posledních pár minut studoval nějaké dokumenty, včetně mapy Anglie a možnosti bezpečného přemisťování.

,,Ty jsi to celou dobu zjišťoval, měli bychom se spíš zeptat tebe," odvětila Hermiona.

,,Špatně jsem se vyjádřil... jste připravení na to, vyrazit na první cestu našeho projektu?" odpravil se a Hermiona a Harry přikývli s jasným souhlasem. ,,Dobře... díky letaxu tam budeme jenom jeden den samozřejmě. Podle datu odeslání dopisu, který nám dala na přečtení Narcissa by tam měli být pořád, obhlédl jsem seznamy ostatních zemí ohledně nových kouzelníků a nikde jsem jejich jméno nenašel. Akorát budeme muset projít Brighton, zřejmě se budou schovávat ve společnosti mudlů."

,,Ale Brighton není zase tak malé město, to za jeden den nestihneme," namítl Harry.

,,Mám pár typů na místa, které by to nejspíš mohly být. A když nebudou ani na jednom, bude to trvat déle, to ano," potvrdil Theo a posadil se k ostatním dvěma.

Po chvíli ticha promluvila Hermiona s obavami v hlase: ,,A mohlo by se nám něco stát?"

,,Vím na co myslíš," odpověděl Theo, ,,ale sice jsou to pořád Smrtijedi, ale budou dva, ne celé řady. Ovšem ano, toto je projekt směřovaný hlavně na bystrozori, kteří mají zkušenosti a proto jsme cvičili i rozkazy, kdy ty budeš vždycky za námi, takže budeš mít čas uprchnout. Navíc tam bude spoustu dalších obřích chlapů." Hermiona přikývla, neměla co namítat.

,,A v kolik a kde se zítra sejdeme?" ptal se Harry.

,,Nejlépe v osm, v Hermionině kanceláři, s sebou mít hlavně hůlky a nezapomínejte, že tam budeme celý den," rozkázal Theo.

Hnědovlasá čarodějka se pousmála slovům ,,Hermionina kancelář", protože v ní netrávila mnoho času. Byla příliš zaneprázdněna tréninkem a práci si někdy brala domů, neb nedostávala toho až zase tolik. Nevěděla, proč ji tak štve, že je součástí vyloženě bystrozorského projektu.

___

Byla vyřízená a čerpala z posledních sil, ale i tak utíkala. Odrážela všechna kouzla, která na ní kdosi uvrhl. Ona jen utíkala, plná očekávání a přála si, aby to nebyla další lež, kterou od přívrženců pána bude muset schytat. Ignorovala slzy a pot, které jí stékal po tvářích.

Utíkala temnými chodbami, seběhla obrovské točité schody a jen doufala.

Trhnutím se probudila. Nerozuměla významu takového snu. Sny se jí vždycky vyhýbaly a ona za to mohla být jedině šťastná, protože by se jí beztak zdálo o něm.

Podívala se na hodiny, jež měla na nočním stolku. Ukazovaly šestou hodinu raní a protože věděla, že už neusne, byla za to ráda.

Položila chodidla na studenou zem a protáhla se. Zamrkala, aby se jí rozostřilo před očima a rozhlédla se po ještě tmavé místnosti. Zvedla a přišla k oknu, u něhož roztáhla závěsy a do očí jí praštilo světlo, na které si musela chvíli zvyknout. Naskytl se jí pohled na les, jenž byl za domem, kde ona měla byt.

Minuty TichaKde žijí příběhy. Začni objevovat