d o k u z

1K 79 26
                                    

"Hangi akla hizmet bir basketciyle basket maçına iddiaya girersin sen?" diye anıran Berkan'a bakıp usanmış bir şekilde bağırdım;

"Yeter,vallahi yeter!Allah allah basketciyse basketci,bana ne abicim."

"Aycan,valla beni oynatırsa oynamamazlık yapmam ha,haberin olsun."

"Seni oynatamayacak,çünkü seni ben alacağım."

"Sen öyle zannet."diyerek ortama giren Barış'ı görünce istemsizce gözlerim büyümüştü.

"Berkan'ı ben alacağım!"

"Hayır Aycan,ben alacağım ve ben kazanacağım." derken bir yandan da ağzına hindistan cevizi attı.

"Abicim,almayın beni istemiyorum ben Allah Allah ya!"

"Bekocum,sus ve birazdan kazanacağımız maçın tadını çıkar."

Berkan ve Barış arkamdan kahkaha atarak benimle dalga geçseler de fazla takılmayıp gelen tekneye bindim ve basketbol maçını kazanmaya dua ettim.
_______

"Şeey,selam arkadaşlar." diyerek gönüllülerin benchine yaklaştığımda ilk Yasin,Ardahan ve Nisa beni görmüştü ve daha sonrasında hepsinin ilgi odağı ben olmuştum.

"Biliyorsunuz ki maç olacak k-"

"Basketçiyle basket maçı yapacaksın evet birazdan." diyerek kendi aralarında gülüşen Evrim ve Nisa'ya en soğuk bakışımı attıktan sonra tekrar konuşmaya başladım.

"Evet,sizin anlayacağınız şekilde bir basketçiyle basketbol maçı iddiasına girdim.Ve sizlerden de takımıma birilerini istiyoru-" derken Ardahan lafımı böldü.

"Ben oynarım!" diyerek bağırdığında kendi takımının üstüne bizim takımın da dikkatini çektiğini farkettim.
Arkamı döndüğümde Barış olabildiğince sakin bir şekilde buraya bakıyordu ama bacağını o kadar çok sallıyordu ki.Tamam inandık heyecanlı değilsin Barış.

Tekrar önüme döndüğümde Ardahan'ın benden cevap beklercesine baktığını gördüm.

"Iı şey,Ardahan daha önce hiç basketbol oynadın mı?"diyerek utanarak sorduğum soruya Ardahan benim aksime oldukça hızlı cevap verdi.

"Yok ama senin için oynarım bebeem!" dediği an ona nasıl baktım bilmiyorum ama söyle tarif edebilirim,"sen ne tür bir insansın?".

"Ben oynadım Aycan,istersen oynayabilirim." diyen Burağa minnet dolu bakışlar gönderirken yanımda upuzun bir cüsse hissettim.

"Sen,bendensin Burak."diyen Barış'a ben bildiğiniz odaklanmışken o,gram umrunda değil taklidi yapıyordu resmen.

" Hayır,benimle o."

Üç kelime,sadece üç kelime Barış'ın çene kaslarını görmeme yetti.

"Seninle?Öyle mi?"

"Evet,benimle."dediğim an sadece kafasını sallayıp diğerlerinin yanına ilerledi.

Anlaşılan,bu maç oldukça değişik ve çetin geçecekti.
_______

"Eğer kaybedeceğimizi anlarsam,maçın berabere bitmesini istediğimi söyleyeceğim Aycan,tamam mı?Böylece kaybetmeyeceksin?"

Kulağıma eğilip bunları söyleyen Burağa onaylamaz bakışlar atmama rağmen hala ısrar ediyordu.

"Hayır dedim,kazanacağız!"

Bir anlık bağırmamla karşı takım dahil olmak üzere herkes bize baktı.

Ah evet,takımları anlatayım;

Aura-AyBarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin