Birden kendime geldim.Aslında Demir'in Boks ile uğraştığını biliyordum.Bu yüzden
"Boks" diye bildim tüm gözler bana bakarken.Birden
"Zevkle dayak yiyişini izliycem" diye bağıran Alev'i gördüm.Mal kendini ne sanıyosa gidip dalıcam o olucak ama işte olmuyor napcaksın.Beni tüm düşüncelerden ayıran o harika ses yükseldi.
"Çıkışta spor salonuna gel antrenmanlarımızı izle ve malzeme listesini veriyim " dedi. Masadan kalkıp kantinden çıktı. Orada öylece arkasından baka kalmıştım ta ki bizim kızların
"Ne konuştun çabuk söyle?"
"Ohaaaa cidden sen Demirle mi konuştun?"
Küçük bir tebessüm ile "Tabi kızım ben yapıcam diyince yaparım" dedim.Kızlar konuşmayı bi duysalar gülmekten yere yatarlar tabi hiç çaktırmıyorum.
"Alev'i bile karşına aldın yok artık"
"İşin aslı öyle değil yani ben spor klübüne yazıldım o kadar " dediğimde . Kızlar bi kahkaha patlattılar dediğim gibi dalga konusu oldum.
"Alev bana saldırınca napıcağımı şaşırdım iyi oldu aslında daha çok görüşücez Demirle"
"Aslında haklısın " dedi Mavi kahkaha atmayı bırakıp.
"Neyse hadi gidelim ders başlıycak nede olsa çıkışta Hayal hanımın randevusu var"diye kıkırdadı Melodi.Birlikte sınıfa çıkarken Melodinin sözleri kafamda yankılandı.Çıkışta napacağım kavgacı bir kişiliğimde olmadığı için pek fazla bu konulardan anlamıyorum.
"Evet arkadaşlar oturabilirsiniz." diyen Matematik öğretmenimizin sesiyle düşüncelerimden sıyrıldım ve derse odaklandım.
Çok çabuk bitmişti okul kızlarla görüştükten sonra hiç uğramadığım okulumuzun arka bahçesinde bulunan spor salonuna gittim.
"Evet arkadaşlar sıraya girelim Demir ısınma hareketlerini yaptır" diyen Fırat hocaya baktım.Fırat hoca bizim derslerimize giren beden öğretmenimizdi. Bana dönüp
"Merhaba Hayal sen burada ne arıyorsun ?" dediğinde
"Şey hocam ben söylemeyi unuttum Hayal bizim bölümümüze katılmak istiyormuş" diye atıldığında Demir'e içimden teşşekür ediyordum beni büyük bir sıkıntıdan kurtarmıştı o kadar kaslı erkek arasında kendimi rezil edemezdim.Burada 2-3 tane kız vardı tabi kız denirse , çok iri yapılıydılar .Pek rahat edemiyordum aslında,çekiniyordum ama Fırat hoca çok iyi oduğu onu tanıdığım için biraz daha rahatladım.
"Peki hoşgeldin Hayal,Demir seninle ilgilensin sen baya geriden başlayacağın için Demir sana özel olarak hareketleri öğretsin " diyip Demirin sırtına hafif vurdu.
"Siz nasıl isterseniz hocam " dediğinde Demir bende
"Peki hocam bende size yetişmeye çalışacağım " dedim
"Hadi sende katıl o zaman ısındıktan sonra Demir sana malzeme listesini versin ve sana birkaç temel hareket göstersin " dedi.Bugün Allah' tan beden dersimiz vardı da eşofmanım yanımdaydı hemen giyinip sıraya geçtim. Isınma hareketlerini yaparken biraz zorlanmıştım çünkü beden derslerinde haraketlere önem verip yapmıyordum. Isınma bittikten sonra Demir herkesi eşledi tabi ben Fırat hocanın dediği gibi Demirle eş oldum.
"Meraba " dedim ama sadece başını sallamakla yetindi. Bozulduğumu kabul ediyorum bende konuşmak istemiyorsa konuşmam diyip gösterdiği hareketlere odaklanmaya çalıştım.
"Sağ kroşe ,sol kroşe olmadı"diyip beliğimi tuttu "düz vur kırma , belinide sağa sola biraz oynat kazık gibi durmasın" dedi.Kazık demesine kızsamda sesimi çıkaramadım niye bu kadar soğuk biri ki bu tipe bu davranış yakışırmı diye düşünürken birden bana bakan Alev'i gördüm manyak ya gelmiş bide çocuğun antrenmanlarındada bırakmıyor izliyor. Sülük gibi Demiri takip ediyor.
"Hayal ,Hayal " diye bana bağıran Demire bakıp.
"Kusura bakma dalmışım" diyebildim.
"Tamam hadi biraz daha odaklan " dedi ve istifini bozmadan devam etti.
"Peki" demekle yetindim biraz daha çalıştıktan sonra Fırat hoca
"Bugün çok yorma Hayali,Demir o bugünlük bu kadar çalışabilir daha sonra biraz daha ağırlık verip çalışırsınız " dediğinde kurtarıcım diye bağırasım gelmişti.
"Tamam hocam ben ona malzeme listesini veriyim" diyip bana içeriden bir liste getirdi.Listeye biraz göz attım dişlik ,eldiven,bandaj,dambıl gibi malzemeler vardı.
"Teşekkür ederim bugün bana katlandığın için " dediğimde bi gülümseme kapladı yüzümü ona bakmak bile ayrı bir duyguyu hissetmemi sağlıyordu, oda gülümseyerek karşılık verdiğinde.Fırat hocayada
"Görüşürüz hocam teşşekür ederim" dedikten sonra çıkışa yöneldim.
Spor salonundan çıkarken Alev bana "Aslında buraya katılman iyi oldu bana da eğlence çıktı " diyip küçümserce baktı.Orada ağzına bitane vurmak vardı ama boşver dedim o salak kendini bi bok sansın,boya küpü nolcak diyip onu sallamadan yanından geçip gittim. Biraz bozulmuştu gerizekalı.Eve gittiğimde Anneme boksa yazıldığımı biraz dikkatimi dağıtmam için gerektiğini düşündüğümü söyledim.Annem bu aralar bani pek sıkmıyordu.O olaydan sonra zaten herşeye izin veriyordu.O olay demişken o olaydan sonra pek düşünce duymamıştım,duymakta istemiyorum zaten.Annemden biraz para aldım ve malzemeleri almak için dışarı çıktım.Kurtarıcım olan kulaklığımı kualğıma taktım müziğin ruhuma işlediğini hissediyordum,mağzalardan birine girdim ve görevliye elimdeki malzeme listesini verdim.Görevliden listedeki malzemeleri vermesini rica ettim.Görevli gelene kadar bende spor çantası bakınmaya başladım. Üzerinde büyük beyaz bir tik olan gri spor çantayı beğenmiştim.Kasada beni bekleyen görevlinin yanına gittim ve elimdeki çantayla malzemelerin parasını verip çıktım.Şimdi sıra kıyafetteydi.Diğer mağzaya girip kıyafetlere bakınırken birden duyduğum sesle irkildim.
"Aaaa sende mi burdasın ??" diye bana bağıran boya küpünü umursamazcasına
Diğer tarafa yöneldim yanlarında Demirgilde vardı ama onların yanında onunla konuşup Alev malıyla didişmeye niyetim yoktu.Bayanlar için olan eldiven ve diğer gerekli malzemeleride alıp oradan ayrıldım.Ucuz atlatmıştım.Eve gelip spor çantamı hazırladım ve üstümü değiştirip annemin hazırladığı akşam yemeğini yemek için masaya oturdum.Annem babamın bu haftada gelemeyeceğini söyledi o hep dışülkedeydi, araştırma yapıyordu tıbbi bişeyler üzerinde işte pekte dikkatimi çekmiyor.Yemeğimi yedikten sonra biraz ders tekrarı yaptıktan sonra uykunun kollarına bıraktım kendimi...Bakalım yarın beni ne bekliyor ??
Beğenmeniz Dileğiyle Hatalarım Olduğunu Biliyorum Kusura Bakmayın...Bana Fikir Veren Ve Yardımcı Olan Arkadaşlarıma Teşşekür Ederim....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sende Özelsin
FantasyÖzel güç sadece kendimi oyalamamı sağlar. Asıl güç içinden geleni dışarıya vurabilmektir. Asıl güç insanın kalbinden geçeni karşısındakine sözler olmadan aktarabilmektir aslında cümle kurmak önemli değil sadece kalbinden gelenleri olduğu gibi yazman...