Yeni yılınız başarılarla ve huzurla geçmesi dileklerimle :) vote ve yorumlarınızı esirgemeyin ;) multimedyada Hayal'in elbisesi ve topuzu var.Bu benim düşüncem tabi siz farklıda hayal edebilirsiniz.
Yeni yıla girdik 1 sene geçmesine rağmen ben hala evdeydim. (Biliyorum,vurmayın espiri yapamıyorum.)
Sabah alarmın sesiyle uyandım.Yeni bir saat almıştım.Çalan müziği duyduğumda, bu müziği ne düşünerek ayarladığımı bilemiyordum ama beynimin zongladığını hissediyordum.Alarmın sesine daha fazla dayanamadım ve kapatmaya çalıştım.Evet yeni aldığım çalar saatimi nasıl kapatıcağımı bilmiyorum .Çok zekiyim ölmüyomm :D Biraz daha uğraştıktan sonra saati susturdum ve hemen hazırlanmaya başladım. Dar yüksek belli kotumun içine ince uzun kollu kazağımı koydum ve botlarımı giydim. Banyoya gidip, elimi yüzümü yıkadım.Aşağıya inip annemin hazırladığı kahvaltımı yapıcaktım ama ne annem nede kahvaltı vardı.Takvimme baktığımda,
Bugün 1 Ocak 2015 tabiki unutmuş olmalıyım.Bugün okul yok ,dün kafam bayağı iyiymiş heralde alarmı öylesine ayarlamışım.Hazırlanmışken kızlarla buluşuyu bari.Mesaj atmak için telefonuma baktığımda.
Gönderen:Melodi'm
Kızlar dün ailelerimizle yılbaşı kutluyalım diye tutturdunuz ama bugün yeni yılı biz kutluyalım 17 yaşımızdan gün alıyoruz yani bir bara girme şansımız var . 1 yaştan nolcak ki ben hallederim o işi annelerinizi ikna edin ve en mini kıyafetlerinizi giyin öptüm ;)
Aslında süper fikir hem işimde yok,tek sorun annemi ikna edebilmekti.Hemen birşeyler yapmam gerek diye düşünüp kahvaltıyı hazırladım ve odama çıkıp dolabıma bakmaya başladım.Ne yazıkki hiç bar da giyebiliceğim türden kıyafetim yoktu.İşte birde alışveriş çıktı. Annem hiç izin vermiycek.Aşağıdan gelen sesle irkildim.
"Hayal! Nerdesin?"
"Geliyorum anne! "
Aşağıya indiğimde annem bana gülümsiyerek "Yine ne istiyceksin" dediğinde.Biraz affalladım açıkçası nerden anlamıştı.
"Bayağı şaşırdın.Korkma ben düşüncelerini okuyamıyorum genetik değil " diyip pis pis sırttı.
"Yaaaa anne nerden anladın ? "
"Seni tanıyorum Hayal ,16 yıl az bir zaman değil sonuçta "
"17 oldu dün :D"
"Peki öyle olsun bakalım hadi çıkar ağzındaki baklayı" diyip beklercesine baktığında
"Imm şey anne biz kızlarla yılbaşını birlikte kutlamak istedik ve bu yüzden bu akşam bara gidebilir miyim?" öyle bir hızla söylemiştim ki ben bile şaşırdım.
"Olur ama yaşınız tutmuyor nasıl giriceksiniz?"
"Biraz daha düşün hemen hayır deme çok istiyorum anne...Neeee sen kabul mü ettin inanamıyorum cidden,bara girme işini Melodi halledicek çok saol canım annem" diyip kocaman bir öpücük kondurdum yanağına .
"Dikkatli olun , çok içmeyin" Ya ben annemi çok seviyorum canım oyyy neyse bu kadar sevgi seli yeter.
"Peki elbise?"
"Babanın kredi kartını al ama sakın sınırı aşma "
"Oyyy annem kurban olurum ..." sözümü keserek,
"Tabi işini görünce canım annem "
"Yok olur mu hiç saol ben şimdi çıkıyorum gelince konuşucağız kesin bu konuyu öptüm seni " dedikten sonra anahtarı ve kredi kartını alıp evden çıktım.Mağazaya girdiğimde görevli kadına ;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sende Özelsin
FantasíaÖzel güç sadece kendimi oyalamamı sağlar. Asıl güç içinden geleni dışarıya vurabilmektir. Asıl güç insanın kalbinden geçeni karşısındakine sözler olmadan aktarabilmektir aslında cümle kurmak önemli değil sadece kalbinden gelenleri olduğu gibi yazman...