Յöʅüʍ კ

765 231 51
                                    

Yılbaşına Özel bölüm  beğenmeniz dileğiyle :D yorum ve votelerinizi bekliyorum :) Mutlu Yıllar bu arada...

Yine alarmın bangır bangır beni deli eden sesiyle uyandım .Bugün çok işim vardı,nede olsa Yılbaşı evi süslemiştim.Kendi çapımızda kutluyorduk ama ben yeni yıl için umutluydum her sene olduğu gibi bu sene çok farklı olucaktı.Hemen elimi yüzümü yıkadım.Üzerimi değiştirmek için dolaba bakmaya başladım .Gökkuşağı mübarek bi görseniz bundan sonra biraz daha olgun olup düzgün bir şeyler almalıydım.Moralimi bozmamam gerek yeni yılın uğuru kaçmasın batıl inançları olan biriyim evet :) .Üzerime bulabildiğim en koyu kıyafetleri giydim ve kahvaltıyı hazırlamış beni bekleyen annemin yanına gittim.

"Günaydın"

"Günaydın Hayal"

Annem omlet yapmıştı ve kalp şeklinde kestiği ekmekleri önüme koyduğunda gülme krizine girdim.Ben olğunlaşıyım diyorum, Annem bana kalpli ekmek yediriyo neyse moralimi bozmadım yemeğimi yedim ve annemin yanağına küçük bir öpücük kondurum "Eline koluna sağlık  seneye daha iyi yemek yapmaya başlamalısın " dedim ve işte ergen esprilerini yaparak evden çıktım .Ben ve olgunluk o kelimenin sözlük anlamı neydi ? :D ben buyum diyip devam ettim. Kulaklığımı kulağıma taktım ve yine o büyüleyici müziğe kaptırdım kendimi, fantastik flimlerde oynuyan ezik kızlar gibi hissetmeye başlamıştım.Hani mutluymuş rolleri yapan ve özel yetenekleri olanlardan off çok banalim lan ben,ne bok yiycem onuda bilmiyorum kızlar gelirken süs al demişlerdi onu unutmadan alıyım.

"Meraba yılbaşı süsü alabilir miyim ?"

"Abla burası kuruyemiş dükkanı bira istesen tamam da ne yılbaşı süsü benimle dalga mı geçiyorsun " dediğinde adama

"Ne ablası be ben senin kızın yaşındayım nolmuş dalgınlığıma geldi." diye çemkirdim ve çıkışa yöneldiğimde arkamdan

"Hem suçlu ,hem güçlü " diye bağırdı. Ya tamam niye bu kadar abartıyon amca yani dalgınlığıma geldi ne var ki bunda , deli etti  beni ya :D adama söverek  yan taraftaki bijuteriye girdim, yılbaşı süsü alıp çıktım.Kazasız belasız atlatmıştım. Şükürler olsun okula vardım.Sınıfa çıktığımda kızların heycanları gözlerinden okunuyordu peki ben ,ben hep o bir tarafı çocuk olan kızdım ama bazen çok pasiftim mesela şuan moralimi yerle bir eden kuruyemişçi yüzünden,biliyorum herşeyi çok takıyorum,  belkide o kadar sorunun arasında sadece o küçücük lafa takılıp geriye kalan hepsini unutmak istiyordum.Bunun cevabını bilsemde itiraf etmek zordu.

"1 gün kaldı 1 gün ne demek " diye bağıran Melodiye 

"Nolmuş ki sanki ödül alıcan ha şu mal sınıfı süsleyince, kaç yaşındasın bide yaptıklarına bak bizim sınıftakiler bize tuhaf tuhaf bakıyorlardı.Her sene zaten bizim için ' bu mallar çocukluğunu hiç yaşamamışlar gelip buraları süslüyorlar' felan diyorlar onlara malzeme oluyoruz valla her sene her sene yeter artık"

"Ya onlar ellerinde siğara ağızlarında küfür umursamaz tavırlarıyla çok olgunlar ya satanist kılıklı ne bakıyon " diye Berk'e laf attı, bu seferde Melodi."Anlamıyorum onlar bize bi sınıfı süsledik diye böyle yapıyorlar ya deli oluyorum bunlara " diyen Melodiye

"Neyse artık ablanız boksör size takılanı döver " diyip arkamı dödüğümde 

"Yavaş lan " diye böğüren biriyle karşılaştım yere kapaklanmıştım bide yavaş diyo 

"Hayvan mısın? nesin ilk önce önüne bak" diye bağırırken kafamı kaldırdığmda karşımda Demir vardı.O böyle biri değil ki çok şaşırdım onu ilk kez böyle görüyorum, sanki çok görüp konuşmuşluğum vardı ya nerden bilebilirim ki 2 günde tanıdığım çocuğun nasıl biri olduğunu, antremanda çok iyidi tabi hoca var diye yapmıştır kesin bunları,ah benim mal kafam her kesi ben sanıyorum.İyliğime yeniliyorum.

"Belanı benden bulma çekil ya şurdan"

"Ya sen ne diyosun,kendini ne sanıyosun be hayvan " dediğimde şaşırdım,  ben bunları Demire söylemiştim .Etraftakiler bana şaşkınlıkla bakmaya başladılar.

"Sen buraya gelirken ciğermi yedinde geldin bu özgüven nerden geliyor" dediğinde Alev sülüğüde geldi.

"Sen nasıl Demire çarparsın, hakaret edersin"

"Sana mı kaldı lan çocukla çıkmıyosun bile götünden ayrıldığın yok"bu cesaret nerden geldi bana cidden, Yeni yıl sağolsun iyi geldi bana,ben diyorum ama batıl inanç diyorlar bide :) ben ve Alev'e diklenmek inanılmaz bişeydi ama olmuştu.Neyse artık gazam mübarek olsun. Bana cevap vermeye çalışan Alev'in koluna omuz atarak o kalabalığın arasından geçtim.Herkes ağzı açık bana bakıyordu. Yeni yıl , yeni Hayal ben artık buyum ezik ben değilim diye içten içe haykırıyordum.Kızlar şaşkınlıkla bana bakarken onlarada

"Yeni yıl ,yeni Hayal artık ben böyleyim ezik bene bir çizik attım" diyip göz kırptığımda Melodi ve Mavi ağızları bir karış açılmış dehşetle bana bakıyordu.

"Noldu kızlar küçük dilinizimi yuttunuz?"

"Görüntü tamamda seni başkası seslendiriyor heralde bu sen değilsin arkadaşımıza naptın " diye beni salladı Melodi.Onun aksine

"Artık bizim kafadansın o zaman desene ders ders diye ölen , oğlanları kesmeyen ,asosyal Hayal'e elvada " diye gülümseyen Maviye sarıldım ve

"Eyvallah desteğin için sağol"dedim.

Çok geçmeden Melodi de bu duruma alıştı.Bugün boksa gitmiyeceğim dediğimde kızlar karşı çıktılar eğer iddia için olmasa asla gitmezdim ama o iddiayı kazanmam gerek,

Bugün pek ders işlemedik eğlendik,muhabbet ettik herkes yeni benle çok iyi vakit geçirmişti bende dahil, eğlenmenin ne anlama geldiğini öğrenmiştim artık umursamamayı  birçok şeyi .Okul bittiğinde spor salonun oraya dolandım. Spor çantamı omzuma taktım ve içeri girdim.

" Hoşgeldin Hayal geç hadi ısınma hareketleri yap daha sonra da temel hareketlere çalışırsın "

"Tamam Fırat hocam " diyip giyinme kabininde üzerimi değiştirdim. Ve ısınma bittikten sonra bandajı elime sarmaya başladım. Antreman yapıcaktık ama bir türlü bandajı saramadım ve Fırat hocaya gidip;

"Hocam el bandajını sarmayı bilmiyorum yardımcı olur musunuz"

"Tamam benim biraz işim var . Demir sana yardımcı olsun,hemde sana birkaç hareket göstersin . Demirrr Demirrr " diye bağırdı.

"Efendim hocam"

"Hayale yardımcı olur musun ? "

"Peki hocam" diyip . Yanıma geldi.

"Bir bandajı saramadın mı? " diyip alaycı bir bakış attı.

"Yardımcı oluyosan ol" diyebildim.

"Tamam hadi başlıyalım" dediğinde. Bana el bandajını sarmayı göstermeye çalışırken bir yandan da bandajı sarıyordu. Bana dokunması bile içimi ürpertiyordu. Hemen bu düşünceleri yok ettim ve eldivenleride giydim. İlk olarak direkt vuruşa çalıştık sağ direkt atarken sol omuz çeneye yaslıyıp diğer tarafın yumruklarını çeneden uzak tutmaya çalışıyordum.

"Hayır omuz yukarı yoksa.." çeneme bir yumruk attı ve sözüne devam etti "Böyle yumruğu yersin ve nakavt a gider bunun sonu "

" Ya kask olmasına rağmen canımı acıttın biraz yavaş olsana söylesende anlardım" diye bağırdım.

" Hocamız göster dedi ,anlat değil ama senin bana garezin var heralde anlamak istemiyorsun  "

" Benim sana garezim yok ama senin bana var bence neyse bu kadar çalışma yeter heralde"

"Bencede"

Fırat hocanın yanına gittik ve

"Hocam yeterince çalıştık heralde hemde kutlamalar için hazırlık yapıcaz"dedim.

"Tamam Hayal gidebilirsin,  yarın okul olmadığı için boksta yok haberin olsun"

"Tamam hocam Mutlu yıllar şimdiden"dedikten sonra eve gittigimde. Annemin süslediği ağaçla karşılaştım ve hazırladığı sofra karşısında küçük dilimi yutucaktım neredeyse. Annemle çok iyi vakit geçirmiştik,normal insanlar gibi gülüp eğlendik ve bugünüde güzelce geçirdim tabi ne kadar güzel sayılırsa...

Yeni yıla farklı ve yeni bir Hayal ile giricez...

Sende ÖzelsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin