Трета глава

114 11 7
                                    

Начало

 Роден съм в оживения и слънчев град Сидни-сърцето на Австралия.Преместих се с родителите си в Шотландия, когато бях на около четири.Казват, че предпочитат малък и спокоен град пред пренаселен и изпълнен със сърфисти, но това не бе причината за пренасянето.Истината е, че Дърн-както и цяла Шотландия и Ирландия–са двете държави с най-много магьосници.

 Сигурен съм, че свързвате магията с някакви вещици и огнедишащи дракони от приказки и абсурдни пръчки, но това е огромна лъжа.

 Истинската магия е, за да помага на обикновените хора, които не я владеят.Има магьоснически семейства във всички краища на света, но не са разпределени равномерно.Причината е,че маговете предпочитат да общуват с други такива и се целят да живеят на места с много хора, които са като тях.

В почти всеки град има по няколко професора, които преподават магия.При тях се обучават много деца, които живеят в предвидени общежития и през ваканциите се връщат у дома.Учението започва на възраст, която родителите избират, но не по-късно от седем.

 Ученикът завършва, когато покрие всияки десет степени.Тогава е свободен да работи някоя магьосническа професия, но може да живее и като простосмъртен.Второто е почти невъзможно, защото обучението по нормални предмети като математика и история (Мисля, че те са изключително отегчителни и ненужни.) са твърде малко.Не мога да си представя един ден да се преструвам, че не знам за магията и да се опитвам да съм като другите-истинско предателство.

 От години уча в малък и красив град в Ирландия, близо до столицата.Аз съм един от възпитаниците на професор Денч-един строг, но и невероятен учител.Той ми преподава всички магьоснически предмети-от класически магии до древни и съвременни езици като елфски и тролски.

 Може би ме мислите за психопат, който посещава въображаемо училище, но всичко това е реалност-като един друг свят, друга планета.Мога смело да кажа, че обичам обичам магията, колкото и да се се затруднявам понякога.Любимата ми част от нея е, че всичко остава скрито от простосмъртни като вас.Питате се как ли?Дори аз не знам как става това вълшебство...

УлицатаWhere stories live. Discover now