Шеста глава

70 5 0
                                    

Състезание

Стигнах до края до улицата и пред мене се намираше огромна дървена врата с малка метална табела с надпис :''Добре дошли''.Човек лесно би си помислил, че се намира до някоя уютна къща, а не  животопроменящо магьосническо състезание.Отворих тежката порта.

 Настръхнах.Темературата рязко се понижи, намирах се на открито, но единственото, което виждах бе мъгла.Продължих да ходя напред и се надявах да не се изгубя.В далечината забелязах светлина и разбрах, че имаше пламък.Сигурно доста време съм съм стоя неподвижен и с объркан погллед, защото не бях забелязал, че до мене беше млад мъж, който ми говореше нещо, но имаше проблем-не го чувах.Явно говореше твърде тихо.

-Моля?-казах аз в опит да го разбера.

-Предполагам си от състезанието.Трябва да отидеш ето-о там...-човекът посочи с ръка открояващия се пламък.-Още не допускатх зрители, явно ще ви говорят нещо.

 Под ''ви'' събеседникът ми имаше предвид моя милост и другите участниците.Явно имаше някакви телепатични способности, щом разбра, че съм от състезателите.Това бе потвърдено, когато видях небрежно нарисувания хикс на якатата на зелената му риза.

-Благодаря за информацията.-рекох на мъжа, който кимна вежливо и се запъти към изхода.

 Пред огъна имаше камъни, който бяха наредени в огромен квадрат.Имаше запалени дърва и в другия ъгъл, което доказваше факта, че хората от магьосническия свят обожават нестандартните неща в своите празненства.Миналата година, например, имаше голям търг близо до общежитията и пред хода някакви вещеци бяха сложили истинско иглу.Разбира се, то стоеше замразено благодарение на заклинание и,за щастие, простосмъртните в Дърн бяха свикнали с нашия свят и неговата ексецентричност.Скоро забелязах, в пространствотото около камъните се бяха наредили деца на моята възраст-конкуренция.Имаше нещо като черен и малък подиум, където щяха да са организаторите и евентуалният учител, който ще ни обучава през следващите... неопределени дни (или дори седмици).Това бе традиция за всички магьосническия свят независимо с какво бяха свързани или къде се провеждаха.Този предмет бе неотлъчна част.Върху него имаше разни неща, но мъглата ми попречи да видя какво точно са.Отидох най-отзад, до едно момиче с светло лилава коса и черни дрехи.

УлицатаWhere stories live. Discover now