Partea a 2 a : Rougue

216 9 8
                                    

Pov. Elisa
Preiau controlul și ma uit in jur . Aceiași copaci tineri dar înalți.  Iarba verde si moale care când calci pe ea se face ca un norisor. Aerul la fel de cald și mireasma florilor care circula de la floare la floare  . Acum ca ai examinat profund sa plecam . Stai , cum ? Nu vom pleca . Am ajuns acasă .Ba nu . Asta nu mai este casa noastrăBa da , și mama și tata trebuie să fie pe undeva pe aici . Cred ca sunt acasă la ora asta . Elisa , trezeste-te la realitate . Ei sunt morti , am pierdut lupta . Au murit . Lacrimi amare îmi curg de la obraji până pe iarba care la impactul cu lacrimile mele se vestejeste . Nu au murit   . O sa iti dovedesc ! O să îi contactez . Elisa , e periculos . Dacă sunt în viața  și Alfa din cealaltă haita te poate auzi . Dar mama . Poate chiar și Sebastian ..... Leea ... Black . Contacteaza-i ...
Trag aer în piept , închid ochii și ma concentrez . Unda ma poartă prin mai multe locuri și nimic .... Deschid ochii doar pentru o secundă dar .... Leea ai auzit ? Cineva ma strigat pe nume ? Trebuie să fie cineva care ma cunoaste . Trebuie să mergem la ei , în sat . Asteapta un pic Elisa . Dacă ai reusit cu greu sa ii auzi înseamnă am pierdut lupta , teritoriul și casele . Dar nu pot fi morti. I-am auzit . Stiu , asta inseamna ca sunt capturațiTrebuie să îi găsim.  Dar cum ? Nu putem !! Acum ca am aflat cealaltă haita a câștigat asta insemna ca Alfa te-a simțitÎn mai puțin de 1 minut vom fi localizate . Trebuie plecămNu putem să îi lăsăm balta . Trebuie să îi eliberăm.  Dar nu putem face fata unei haite . Nu îmi vine cred spun asta dar trebuie îi cerem ajutorul lui Ivan . Dar inainte de astea vreau sa vad satul . Elisa.... Te rog . S-ar putea să fie ultima dată.  Nu iti este dor de el ? Imi este extraordinar de dor de el . Imi iubesc casa , haita ... Bine , dar sa ne grăbimBine.

O iau la fugă spre sat , îmi e dor de tot . Vreau sa imi revăd satul . Nu as fi putut  niciodată să îl părăsesc.  Parca deja văd strazile și toate cărările străbătute.  De serile pe care le petreceam cu Sebastian umbland hai-hui și făcând întreceri.  Apusurile care le petreceam cu el . Nu îmi pot imagina copilăria mea fara el . Imi vreau viața inapoi .

Elisa uracate într-un copac . De ce ? Patrulele . Mă cațăr într-un copac rapid și ma ascund acolo . Respir sacadat și ochii îmi umbla in toate partile . Elisa , calmează-te.  Nu o sa ne prindă , mereu voi fi pe faza pentru a te ajuta . Respiratia mi-a revenit la normal . Mă uit la paznici de jos și văd că vorbesc intre ei . Elisa , fi atenta la mine . Vreau sa iti dau o misiune . Trebuie te dai jos ușor din copac și când atingi pământul sa rămâi calma . Apoi o sa mergi până la copacul din fata ta . asculți ? Da . O sa înconjuram satul . O sa pierdem din timp dar nu putem stăm aici . Bine . Acum prindete de copac și dăți   ușor drumul în jos . Fac întocmai cum îmi spune Leea și după ce ajung jos îi aud despre ce vorbesc .

- Deci acum unde te duci ?
- Trebuie să plec sa verific prizonieri  .
-Care ?
- Cei de la ultima victorie a noastră. 
- Aaaa.Dar unde sunt , nu am fost încă la ei ?
- La puțul cel vechi . Ăla de lângă poiana .
- Care poiană?
- Mergi drept și dai de o fântână seacă și tot înainte. 
- Simți și tu mirosul ăsta ?
- Mda .

Fuck ! Ce sa fac acum ? Fugiiii!!! Nu sunt la fel de rapidă ca ei . O sa ma sui sus inapoi și o sa merg din copac în copac .
Fac întocmai cum am spus si cand ajung la 2 copaci distanță îi văd cum se urca in copac . Oare m-au văzut? Nu , se iau după miros . Continuă mergi /sari .  Se țin după mine pentru încă 5 copaci dar renunța și își reiau treaba . Bun , sa mergem sa vedem satul . Ai auzit ce au vorbit? Normal . De ce ? Ultima victorie se poate sa fie când au câștigat teritoriul nostru . Deci ? Prizonieri de care vorbeau sunt din haită noastră.  Parca spuneau ceva de un puț vechi , ar putea fi puțul Recre.  Iar el este după fântâna seacă.  Trebuie să mergem . Dar acum nu putem , o sa ne simtă iar mirosul . Hai mai întâi vedem satul apoi o luam spre Recre . Bine . Dar pe unde era satul ? Ăăăă,  nu mai stiu . Nu era prin partea din stânga ? Ba da . Sa mergem .

Călătoria Unui Rougue Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum