Pov. Elisa
Mă trezesc de dimineață . Se pare ca nu a fost un coșmar , chiar sunt in casa vampirului și trebuie să mă comport frumos . Haide , am mai făcut asta o dată.
Imi fac un dus si apoi caut cu ce sa ma îmbrac. Am de unde alege dar se pare ca nu pot alege , când ies din baie am pe pat pregătită o rochiță, cum credeam , neagră. Vampiri ăștia cred ca sunt într-un doliu constant .M am săturat de rochiță, vreau ceva simplu . Imi caut în dulap o pereche de blugi și un tricou alb și când ma întorc dau nas in nas cu el . Mă sperii și scap hainele jos .
- M-ai speriat .
- Am crezut că va fi destul de evident faptul că vreau sa porti rochia aia .
- Nu am crezut că e obligatoriu.
- Păi este . Ca tot veni vorba la masa am sa iti prezint lista cu reguli . Acum îmbrăcate , te astept jos la masa .
- Bine...El pleaca iar eu ma stramb la el . Deja încep să îl urăsc, eu nu sunt cu pudel , eu nu ascult pe nimeni . Haide , cât de rele pot fi .
Mă îmbrac cu rochia și cobor jos . Acolo el era la masa si ma astepta . Mă pun si eu la masa si încep să mă jos și să mai iau cate o bucată din friptura , din farfurie . El la fel având o bucată de carne din care când tăia curgea sânge . Deja mi se face rau , nu ma judecati , Leea era cea care mânca din caprioare sau alt ceva . Mie imi este rău când văd sânge , mai ales cand mănânc. Înghit în sec și încep să mă uit in mai multe direcți. Lasă-mă pe mine , eu nu am probleme cu sângele . Daaa, sa imi strici tot planul . Iau o gură din paharul care e cu vin dar în scuip pe tot jos , era sânge. Mă ridic dar ma sprijin de masa . Parca totul se învârte.- Elisa , Elisa esti bine ?
Mă ia de braț și mergem la baie . Mă spală pe fata si încep să îmi revin .
- Sunt bine , sunt bine .
- Oh doamne , ce m-ai speriat . Ce sa intamplat ?
- Mi se face rau de la sânge.
- Dar ....
- Stiu , dar Leea se ocupa de vânat.
- Nu asta , în pahar era vin .
- Mi sa parut ca am sânge în gură și m-am panicat .
- Nu-i nimic . O sa am grija data viitoare . Nu cred că îți mai este foame, nu ?
- Nu .
- Bine , haide să stăm pe canapea si sa ne uităm la televizor .Mergem si stam pe canapea . Cred ca a uitat de reguli . Dar totusi mi sa parut ciudat vinul ăla , am mai băut și nu avea gustul ăla .
- La ce te gândesti asa profund ?
- La nimic .
- Pari foarte gînditoare.
- Nu , doar ca vinul mi sa parut ciudat , am mai băut vin dar nu era așa.
- E un vin mai vechi , poate de asta , dar nu mi sa parut sa aiba un gust ciudat .
- Poate doar din cauza ca am vazut prea mult sânge.
- Acum ca te simti mai bine vreau sa iti prezint lista cu reguli
1. Nu ai voie sa ridici tonul la mine .
2. Nu ai voie sa vorbesti urât.
3. Masa alături de mine e obligatorie .
4. Nu ai voie sa mi te opui . (Ce spun eu e lege )
5. Nu ai voie sa vorbesti cu nici un bărbat.
6. Dacă vrei să faci ceva ma întrebi pe mine mai întâi.
7. Nu ai voie sa te îmbraci cum vrei tu .
8. Nu ai voie sa iesi din casa fără mine .
9. Nu ai voie sa iti încui ușa de la camera.
10. Nu ai voie sa ma respingi .Întreba-l și dacă ai voie sa respiri. Poate nu ai voie. Mrrrrr .
- Nu crezi ca sunt cam multe ?
- Nu uita regula nr. 4 .
- Deci eu nu am dreptul la nici o opinie ?
- Depinde .
- Asta e sclavie , asta inseamna sa fii sclav !
- Nu ridica tonul !!Imi sprijin fata în mâini și maine le de genunchi . Calmează-te Elisa , fi tare . Da , fi tare ca sa reziști ca sclava . Nu ma ajuți. Bea ceva ca sa te calmezi . Bine .
Mă ridic și ma duc la bar căutând ceva tare . Gasesc o sticlă de Jack Daniel's și o dau pe gât pe toată. El îmi ia sticlă din mână .- Nu ai voie sa bei în exces .
- Asta nu face parte din restul regulilor. Stai chill , e ca un calmant pentru varcolaci băutură. Nu pot sa ma îmbăt.
- Tot nu ai voie sa bei în exces .
- Am nevoie de ceva ca sa ma calmez .
- Sa nu ma enervezi altfel te calmez eu .
- Sa te văd.
CITEȘTI
Călătoria Unui Rougue
Hombres LoboElisa este un rougue . Care va trece prin multe întâmplări fie ele bune sau rele . Fiecare avem un drum în viață, iar ea va trebui să meargă sau sa fugă pe drumul ei .Dar ea o va avea pe Leea , lupoaica ei . Se vor ajuta reciproc pentru a trece pri...