29

130 9 0
                                    

Îl aud cum deschide ușa și ascund la spate . Se uita suspect mine  .
- Ce ai la spate ?
- Nimic . Ce cauti aici?
- Am spus sa imi spui ce ai la spate !!
Las ușor jurnalul jos și îl împing subtil cu piciorul sub pat . El mă prinde și ma intoarce .
- Ți-am spus că nu am nimic !
- Pregateste-te pentru cina. 
- Nu îmi e foame .
- Am spus sa te pregătești pentru cina . Nu te-am întrebat dacă ți-e foame.  Ne vedem jos .
- Mda .

El pleaca din camera și observ ca e putin agitat , oare de ce ? Elisa ? Vreo idee ? Cred ca ascunde ceva și nu vrea afli . Buna deductie.  Dar oare ce ar ascunde ? Nu cred știe de jurnal dacă era ascuns și încuiat.  Dar oare cine a rupt pagina ?Cel care are cheia. Dar cine ? Intreaba-l . Da , bună idee
- " Hei Mike , am gasit jurnalul ascuns de iubita ta si nu gasesc ultima oagina stii cumva unde e ? A si era sa uit , stiiai ca ți-ai omorat propria fica ?"

Tu cum ai reactiona ? Dar incearca mai subtil . Intreaba daca sunt chestii vechi pe aici . Și cu ce motiv dacă mă întreabă.  Ca ai vrea sa il cunosti mai bine si ca iti plac lucrurile de pe timpuri . Sigur trebuie fi pastrat lucrurile ei . Bine , dar sper să nu ceară ceva în schimb .

Mă schimb într-o pereche de blugi și un tricou alb . Cobor , e la aceeași masă asteptandu-ma . Mă pun si eu la masa si ma joc cu o boabă de mazăre . Bun , sa începem o conversatie .

- Șiiiii ... tu mereu ai fost un Alfa ?
El își ridică privirea din farfurie și se uita la mine .
- Da , am moștenit de la tatăl meu .
Eu aproba din cap și încep să mă joc cu sucul din pahar .
- Dar tu cum ai ajuns inapoi aici ?
- Ăm ..... Am fost fugarita de câțiva varcolaci și vampiri .
- Deci nu ai venit de bună voie ?
-Se zicem ca nu aveam alta cale .
- Și de când stăteai acolo ?
- Dacă vroiai sa ma interoghezi nu trebuia să mă  aduci aici jos . Puteai sa ma interoghezi si sus .
- Nu am vrut să sune ca o interogare . Am vrut să aflu mai multe despre tine .
- Tot ce poti sti despre mine e ca sunt un rougue . Dar tu ? Familia ta ?
- Au murit , mai de mult .
- Imi pare rau .
- Nu ai de ce . Tu oricum o sa pleci maine și o sa uiti ca ți-am spus asta .
- Păi .... am zis poate ... Dacă ma primesti ..... sa mai raman puțin.
Fata i sa luminat și i-a apărut un zâmbet pe față. 
- Desigur , poti sa stai cat vrei . Am vrut doar să îți spun că.... te-am forțat să vii jos doar pentru că m-am săturat să mănânc singur .
- Daca imi spuneai sa vin sa îți țin companie , poate veneam de bună voie .
- O sa incerc si asta . Nu o sa te mai fortez sa vii dacă nu vrei . Nu esti sclava mea ca sa faci ce îți spun .
- Mă bucur că ai inteles și tu asta .
El îmi zâmbește și el inapoi .
- Știi , eu sunt pasionată de lucruri vechi . Am zis ca poate dacă tot cred ca haita asta e mai veche , poate ai ceva chestii interesante .
- Da , păstrăm totul . În pod este tot ce a avut haită vreo dată.  Poftim cheia .
- Multumesc . O sa merg maine .
- E 17 , ar trebui să te pregătești de petrecere .
- Da .... petrecerea .
- Daca vrei putem ramane acasă și să ne uităm la ceva film dacă tot o sa mai  rămâi .
- Serios !?! Putem ramane ? Super !!
Îi sar în brațe de fericire apoi ma retrag rușinată. 
- Eu am putina treaba în oraș.  Cand vin poate ne uităm la un film ?
- Da .
- Era sa uit . 

Imi scoate colierul care nu ma lasa sa plec . Apoi îl pune într-o cutie .

- Nu o sa te mai țin în lesă.  Dacă o sa vrei o sa te întorci. 
- Mersi .
Îi dau un sărut pe obraz și urc spre pod . Trebuie să găsesc bucată aia de hârtie.  Deschid podul și când  intru observ un pod plin cu felurite lucruri . Cărți,  cufere și alte lucruri ciudate . Mă plimb printre cutii și văd o cutie pe care scrie "Eliza" .   Pot sa jur ca am mai auzit undeva de numele ăsta . Dar unde ?La o haită.  Un Alfa te-a confundat cu iubita lui moartăPoate e o coincidență.  Deschid cutia iar în ea gasesc un album foto cu o fată exact ca mine . Dau câteva pagini și îi văd pe toți 3 . Mike , Alfa și Eliza . Cred ca e sora lui Mike . De asta a spus că au murit mai de mult . Oare și el mă place pentru că semăn cu sora lui ? Nu cred . Nu a spus nimic de Eliza ci de Bella a spus mai mult . De ce numai eu pățesc asta ? În toate părțile sunt numai băieți cu iubitele moarte și de ce toți se îndrăgostesc de mine !?! Ce am eu atât de special !?! Nu am nimic mai special !!! Ba da . Esti o lupoaică puternică și foarte agila. Ai supraviețuit atâtor chestii și atâtor lucruri . Nu esti o simplă fata . Esti o luptătoareDar nu vreau ca toti sa se bată pentru mine . Acum trebuie ne concentrăm asupra hârtiei și asupra lui Bella . Da . Mai caut printre cutii dar nu gasesc nici una cu numele ei . Poate gasesc vreo carte de a ei . Mă uit printre  cărți și aleg câteva cu numele ei și câteva asa la întâmplare sa nu bănuiască ceva . Cobor și ma duc in camera si ma uit peste ele . Toate sunt romane de dragoste . Se pare ca ii plăcea romantismul . Dar toate au cate  un titlu ciudat . "Gradina spinilor " , "La umbra copacului " și una are cel mai ciudat titlu "Atentia,  e cheia iubiri  " .  Iar o ultima carte este un roman polițist.  Trebuie să însemne ceva . O sa imi dau eu seama nu ma las asa cu una cu două.

Am mai terminat un capitol.  Ce credeti ca e cu cărțile Bellei?
Ne vedem la următorul capitol . Mersi pentru  vizualizări💖💜💖❤💖💜❤💖💜❤

Călătoria Unui Rougue Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum