Mă îndrept cu viteza spre granița , nu ma poate opri nimic . Un ultim pas și sunt liberă. Nu cu o secundă, ci cu o milisecundă Alfa sare pe mine si ma depărtează de granița , în formă de om . Incerc sa il lovesc dar ma imobilizeaza . Incerc sa ma transform în lup dar durerea de cap nu ma lasa . Mă ridica de jos și îmi prinde mâinile la spate ca pe un infractor . Se pare ca totusi vom reveni la planul "EVADARE DIN ALCATRAZ" . Atât de aproape și totuși atât de departe . Cum doamne iartă-mă ma ajuns din urmă?!? Cum!?! Frate , un pic mai aveam , cât o furnică și scăpam. Nu pot sa cred !!! Imi este o ciudă și o ura fata de mine . Nu putea să intarzie și el puțin. Acum ma împinge ca un sclav . Ajungem in casa lui și ma tranteste pe canapea încă legată de mâini. Incerc sa ma zbat dar nu reușesc. El se plimba nervos prin fata mea . Nu se poate oprii o data , ori cum nu îmi pasă de ce spune .
- Nu îmi vine să cred cât tupeu ai !
Si inca nu ai vazut nimic !
- De ce nu poti fi drăguță?
Sunt eu o păpușă și nu știu!?!
- Mă enervezi mai tare ca ......
- Ca Eliza ? spun eu malefic .mă ridic de pe canapea stand fata în fața cu el . Asculta aici cățeluș, eu nu sunt iubita ta asa ca lasă-mă în pace .
Mă întorc sa plec dar ma prinde violent de încheietura ca mai apoi să îmi pună la gât un lănțișor din ..... argint . Cad la pământ fără vlagă, uitandu-ma la monstru cu ura .
- Daca nu poti fi ascultătoare , o sa te fac eu .
Mă ia in brate si ma duce în camera în care și-a luat bătaie. Mă pune pe pat apoi ma dezleagă la mâini dar nu reușesc să mă mișc sunt doar o legumă. Firar , colierul năibii ! Incerc sa spun ceva dar ma întrerupe.
- Trebuie sa te schimbi în ceva mai lejer ca sa dormi .
Imi întinde un tricou dar nu reușesc să mă mișc. El doar ..... Nu..... Nu! Imi adun toată forța din mine si apuc tricoul lui . El ma priveste uimit iar eu zâmbesc triumfătoare.
- Vrei sa te ajut ?
- N...Nu.
Mă duc la baie si ma pun pe chiuvetă și ma îmbrac cu tricoul rapid . Poate gasesc ceva cu ce sa scot colierul . E subțire cu o unghiera o sa reusesc . E isteț, e destul de mult argint cât să nu îmi stoarce puterea dar tot o data puțin pentru a nu ma răni . Cotrobaiesc eu pe acolo si cred ca ma aude .
- Ce cauti acolo ?
- C...caut periuta de dinți..
- E langa trusă de prim ajutor .
- M... multumesc .
Perfect acolo este un foarfec și pot sa îl tai scot de acolo un bandaj și îmi spăl și lansez rana de la cap . El intra dintr-o dată în baie iar eu scap foarfeca, dar o ascund sub cada .
- Ce faci cu trusă de prim ajutor ?
- Vroiam sa imi lansez rana . Uite , cum arată?
- Of , micut-o ! Nu arată prea bine , lasă-mă să te ajut .
- Multumesc .
Dacă tot sunt aici măcar să aflu cine e Eliza .
- Șiiii tot îmi spui că semăn cu o fata Eliza .....
- Ce e cu ea ? spune în timp ce îmi panseaza rana .
- Nu mi-ai spus ce e cu ea .
- E un pic cam complicat . A fost perechea mea , dar a murit ..... Dar nu contează, ea te-a adus la mine . Ești exact ca ea , aș face ori ce sa te fac să simți la fel ....
Pentru ince0ut ar trebui să îmi scoti "zgarda" . Spun eu în gând , dar el ma întrerupe.
- Știu că ți se pare cam deplasat faptul că ți-am pus asta , dar nu vreau sa pățești ceva dacă fugi . Nu vreau sa te pierd și pe tine .
Mă sărută pe obraz coborând cu săruturile până la buze dar eu ma îndepărtez de el . Apoi ma dau jos de pe chiuvetă dar cad la pământ.
- Ușor. Stiu ca nu îți place dar nu mi-ai dat de ales .
Mă ia in stil mireasa și ma pune pe pat , apoi începe să se dezbrace, bine .... Asta nu e bine . Elisa , mai esti ? Da , acum sunt . Știu tot ce sa intamplat . Isteață miscarea cu foarfeca , mâine dimineață scăpăm de el . Dar eu ce sa fac ? Se dezbracă și mie nu îmi place unde duce chestia asta . Nici mie , nu vreau sa imi trădeze iubitul . La cuvintele Elisei ma întristez. Leea , nu am vrut să sune asa . Stiu ca si tu l-ai iubit S..... Mi-e somn ! Nu vreau sa fiu obosită mâine. Noapte bună ,Elisa . Noapte bună, Leea . Îl aud pe Alfa cum se pune lângă mine strangandu-ma în brațe.
- De ce ești supărată?
- Nu .... Nu e important.
- Tot ce ține de tine E important pentru mine .
- Doar că ..... Nu lasa , știu că nu poți face asta asa ca lasa .
- Spune ...
- Mă cam deranjează lănțișorul, ma cam arde pe gât și începe să mă doară.
- Oh , o sa îl scot dar o sa te țin în brațe tot timpul cât dormim .
- Bine , doar scoate-l ...
El îl scoate și vine si se lipește de mine . Imi dau seama că nu are tricou și nici pantaloni. E in boxeri !!! Eu ma inrosesc .
- Cred ca vreau lănțișorul inapoi .
- Nu mai poti da inapoi acum , iubito .
Mă strânge mai tare în brațe. Simt că nu mai pot respira .Mă prefac că dorm , apoi văd că doarme si incerc sa ies dar nu reușesc să mă mișc. Îi dau mâna la o parte și pășesc peste el și dau să plec dar ma prinde de mână.
- Unde pleci?
Eu fac o fata stânjenită și puțin rușinoasă. Mama , dar stiu sa joc teatru .
- Îmi era sete , dar nu am vrut să te trezesc .
- De ce ?
- Dormeai atât de frumos , nu am vrut să te deranjez mai ales după ce ai alergat atât după mine . Mă simt vinovată.
- Trebuia să mă trezești. Știi că aș face ori ce pentru tine . Mă duc eu sa iau .
Atunci realizez ca e doar în boxeri .
- Nuuu !!! țip eu ca o nebună. Stai acolo sub pătura !
Atunci un zâmbet ștrengar îi apare pe față.
- De ce , iubito ?
- Nu vreau ... Dar mi-o taie rapid .
- Nu vrei sa ma vezi fără haine ?
- Ba da ..... adică..... ba nu . Îmbrăcate întâi apoi adu-mi niste lapte .
El pleaca după lapte iar eu acum vreau sa profit. Sper sa am timp .Multumesc pentru susținere și pentru faptul că cititi cartea . Am incarcat poza lui Alfa in capitolul 11 . ❤💜❤
Nu sunt sigura dacă mâine voi posta un capitol nou, nu prea am timp . Mai lucrez la o carte și după ce termin tot la ea o sa o postez , e tot vorba de varcolaci .
Ne vedem cu următorul capitol . 💖💖❤❤❤
CITEȘTI
Călătoria Unui Rougue
Hombres LoboElisa este un rougue . Care va trece prin multe întâmplări fie ele bune sau rele . Fiecare avem un drum în viață, iar ea va trebui să meargă sau sa fugă pe drumul ei .Dar ea o va avea pe Leea , lupoaica ei . Se vor ajuta reciproc pentru a trece pri...