5

447 18 2
                                    

Mă trezesc într-un pat mare . Ce dor mi-a fost de un pat moale.  Ia stai putin , eu eram în pădure.  Mă uit speriată în jur și observ ca sunt într-o cameră :

  Mă uit speriată în jur și observ ca sunt într-o cameră :

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Observa ca sunt îmbrăcată într-un tricou lung . Cum am ajuns aici ? Dintr-o dată ușa se deschide larg și dau cu ochii de vampiri din pădure.  Mă uit panicată la el și ma acopăr cu plapuma .
- Iti place camera ?
Eu nu spun nimic .
- Daca vrei sa faci duș , baia este după ușa de acolo .
Mă uit și chiar văd o ușa.  Nu am observat o. 
- O să vină o servitoare și o să-ți aducă o rochie . În jumătate de oră să fii jos la cina .
- La cina ?!?
- Da , e seara . Vei lua cina cu mine .
- Nu îmi este foame . Nu voi veni  .
- Măcar vino doar sa stai cu mine .
- Am spus că nu o sa vin !
- Uite aici păpuș-o . Eu m-am comportat frumos.  Nu vrei sa ma enervez . Asa ca vei veni la cina cu mine . Și nu vei mai comenta . Ai inteles ?
Eu dau din cap speriată ca da .
- Nu te-am auzit !
- Da , o sa vin .
- Bine , ne vedem la cina .
El tranteste ușa și încep să plâng.  Am ajuns la mana unui vampir.  De mai vedea Sebastian. 
Mă cobor din pat si fac un dus . Apoi aud cum ușa este deschisă apoi închisă.  Ies ușor și văd o rochie pusă pe pat . O îmbrac si ma uit in oglinda. Imi sta bine .

Ies din camera și observ un hol imens cu multe tablouri

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ies din camera și observ un hol imens cu multe tablouri . Sa ma grăbesc, sa nu se enerveze iar . Ce ? Nu ma judecați.  Mă sperie.  Merg cu grijă pe holul întunecos până dau de niste scări ce coboară.  Trebuia să îl întreb cum ajung . A spus jos . Deci jos trebuie să fie . Cobor ușor treptele , curioasă.  Bun am nimerit . Îl văd la baza scărilor.  Sper că nu am întârziat,  nu am un ceas sa vad.  Imi ia ușor mâna , cu zâmbetul pe buze ne așezăm la masă.  Totul era pregătit.  Eu aveam o salata și un pahar ce sper din tot sufletul ca e vin , și el are o friptura în sânge și un pahar de care sunt sigura ca e cu sânge.  Ne punem sa mâncăm.  Prin "mancam" ma refer ca el mănâncă  iar eu mă joc cu furculița în salata . Iau paharul în mână și îl duc temătoare la gură. 
- E cu vin . spune el mancand  .
- Ce?
- Paharul , e cu vin rosu . Nu îți place ?
- Nu am mai băut până acum .spun eu rușinoasă.
- Gusta , e bun .
Eu îl gust . Chiar e bun . Parca acum mai merge salata . Dar o intrebare ma macină până la oase .
- Pot să te întreb ceva?
El se uita bucuros la mine . Sa bucurat doar pentru că am vorbit cu el .
- Desigur .
- Dar nu pui la suflet . E o intrebare care mă macină .
- Spune .
- Vampiri nu beau doar sânge?
Cand aude el se îneacă și eu mă duc repede lângă el și îi dau paharul sa bea puțină "apa" . Nu vreau sa moara din cauza mea , o sa il am pe conștiința.
- Scuze , scuze . Nu am știut că te deranjează subiectul . Lasă, predate ca nu am spus nimic .
- Nu-i un subiect delicat . Doar că m-ai luat prin surprindere.
- A și încă o data scuze .
Mă pun inapoi pe scaun continuând joacă cu salata . Doamne , e asa apăsătoare liniștea dintre noi . Hai sa o mai destinde puțin.
- E drăguță casa . Nu e greu de întreținut? Pare destul de scumpa .
- Este , dar nu am probleme cu banii . Imi permit cam o casă de 4 ori mai mare ca asta .
- Se pare ca te-ai descurcat în viața.  Eu am incercat o data sa imi fac de mâncare și a trebuit să chem pompieri sa imi stinga bucătăria. 
Noi începem să râdem.  Dar el ma întrecea. 
- Heeyyy , nu râde de mine.
Spun și arunc cu o frunză de salata în el . El se uita urât la mine si eu mă inalbesc instant la fața.
- Ăsta înseamnă război.
Ia o bucată din friptura și aruncă în mine . Si tot asa continuam până sfarsim pe podea râzând  și murdari .
- Trebuie să recunoști că te.am țintit bine cu bobul de mazăre.
- Dar și eu te-am prins cu salata bine .
- Da , ce fata ai facut cand am aruncat cu friptura în tine .
- Cred ca inca mai am sos în par .
Începem să râdem și să ne ridicăm de jos .
- Ar cam trebui să fac un dus ,am fata plină de sos . am spus eu .
- Bine . Si eu ar trebui .
Eu ma apropii de el și îi dau un sărut pe obraz și apoi îl murdaresc de sos pe toată fata , frecandu-mi fata de a lui .
- Na și ție sos .
- Vai , dar nu trebuia .spune el sarcastic
- A fost o seara minunata.  Noapte bună.
- Tu mi-ai făcut-o bună.  Noapte bună ingeras .


Mă trezesc cu greu , îmi fac un duș și când revin văd pe pat o rochie și un bilet . Imbraca-te și vina jos la micul dejun . Bine faza cu micul dejun merge . Dar rochia e prea scurtă , daca iau un prosop pe mine sunt mai acoperită.  Mă duc în dulap și îmi iau 

  Mă duc în dulap și îmi iau 

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

si cobor jos . Îl văd cum stă pe canapea.  Se întoarce,  se uita urât la mine si vine repede spre mine .
- Ți-am spus sa te îmbraci cu rochia aia!!
- E prea scurtă. spun cu o voce stinsă .
- Porți ce îți dau eu nu ce vrei tu , SCLAVO  !
-  Ce ? A păi eu nu vad rostul dulapului . Dacă vroiai pe cineva care sa faca ce spui tu , ia-ti o păpușă.  Te va asculta !
- Cum îndrăznești să țipi la mine ! Eu sunt stăpânul tau de acum în colo  !
Mă prinde de gât și ma tranteste de un perete .
- Nu o sa se mai întâmple.  Sa înțeles ?
Eu dau din cap ca da .
- Nu te-am auzit!
- D da .
- Bine . Du-te si schimba- te , sa cobori la masa .
- Nu îmi este foame . De asta veneam acum . Eu nu mănânc de dimineață.
- O să vin mai tarziu sa discutăm. Urca sus și să nu ieși.
- Da .
O iau la fugă pe scări și ma trântesc pe pat si incep sa plâng. Mi-e dor sa fiu liberă.

După câteva minute se aude un bocanit în ușa.  Eu spun un " intra " stins   . Nu mai am glas de la plâns.  Cand il vad pe stăpân îmi sterg repede lacrimile.  Nu vreau sa observe . Se uita cu mila la mine .
- Uite , nu.....
- Aveti nevoie de mine , stapane.  spun ultimul cuvânt apăsat.
- Despre asta vroiam să vorbim . Nu vreau sa imi spui stapane .
Eu cu un zâmbet de psihopata îi răspund.
- Ou , dar de ce ? Eu sunt doar o sclava . Sunt un jeg . Sunt un nimic . Sunt o umbră.  Sunt o menajeră.
- Nu esti . Esti iubirea mea .
- Sunt o sclava . Sunt un nimic . Sunt un jeg . Sunt o umbră.  Sunt o menajeră.
- Nu mai spune asta .
- IESI AFARA  !!! IESI DIN MINTEA MEA !!! IESI AFARA DIN CAMERA !!!
Încep să arunc cu lucruri în el și pe jos . Am înnebunit.  Nu mai pot .
- Nu îmi dai tu ordine .
Eu ma prind de par si incep sa ma trag de el .
- IESI !!!! IESIIIII AFARAAAA!!!

Pov Fabio
Ies repede afară . Ce sa intamplat cu ea . Parca e nebună.  Îl sun repede pe Ian . El se pricepe la varcolaci .
- Alo , frate . Ce mai faci ?
- Cred ca o sa mor .
- Ce să întâmplat?
- M-am îndrăgostit de o fata . E varcolac . Dar sa intamplat ceva cu ea . Zici ca a înnebunit. 
- Vin acum să văd. 

Îl aud cum deschide ușa .  Da si eu e vampir .
- Unde e ?
- Sus în camera . Hai .

Mergem sus , când deschid usa o văd pa micuța mea cum stă într-un colț și plânge repetand aceleași cuvinte .
Ea - Sunt o sclava . Sunt un jeg . Sunt un nimic. Sunt o umbră.  Sunt o menajeră. 

Închidem ușa ușor și el se uita uimit la mine .
- Ce ai facut fraiere ?
Eu îi povestesc totul , fiecare amănunt. 
- Ești prost . Toată lumea știe că nu faci un varcolac sclav .
- Eu credeam ca din cauză ca sunt sălbatici .
- Nu , nu de asta . Ei au un orgoliu foarte mare . Ei consideră un străin ca fiind cu un rang sub ei . Cand tu ai facut-o " sclava " ai umilit- o  . Un varcolac umilit e un varcolac mort . Ai făcut-o să pară un gunoi în fața unui străin.  Asta înseamnă că e un nimic. De asta e distrusă.  Lupul din interiorul ei , începe să se stingă , ai lovit- o foarte grav când ai spus asta . Ai parut impunător,  iar acum ea crede că este un bastard .
- Ce este un bastard ?
- Un bastard este ca un lup ce nu aparține pământului.  E cel mai slab din haită.  Cand o haită are un bastard ei îl omoară.  Asta așteaptă ea acum . Sentința finală.  Dacă nu asta o omoară,  orgoliul rănit sigur o va face .
- Ce pot să fac ?
- Sa ii arăți că ea este șefa și că tu esti sub comanda sa .

Călătoria Unui Rougue Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum