ႏိႈင္းေလးလဲ လူႀကီးတိုက္တဲ့ ေဆးခါးခါးေတြေသာက္ၿပီးတာနဲ႔
"ဟို လူႀကီး နာမည္က သ်ွားျမတ္သူ ေနာ္ ႏိႈင္းေလး နာမည္က ႏိႈင္းမရ ပါ. . ."
"ဒါနဲ႔ လူႀကီးက ႏိႈင္းေလး ကိုကယ္ခဲ့ ေပးလို႔ ေက်းဇူးအမ်ားႀကီးတင္ပါတယ္. . ."
"လူႀကီး က ႏိႈင္းေလးကို ေဆးလဲကုေပးထားေတာ့ ေဆးဖိုးေတြကိုလဲ လူႀကီး ကိုျပန္ေပးပါ့မယ္. . .ဒါေပမဲ့ ႏိႈင္းေလးကို အခ်ိန္ေတာ့ နည္းနည္းေပးပါေနာ္။ အခုခ်က္ျခင္းႀကီးက်ေတာ့ လူႀကီးကို ျပန္ေပးဖို႔အဆင္မေျပလို႔ပါ . . . ႏိႈင္းေလး လူႀကီးကို မလိမ္ပါဘူး တကယ္ ႏိႈင္းေလး ျပန္ေပးမွာ. . . "
"ၿပီးေတာ့ အခုက ညဥ့္နက္ေနၿပီဆိုေတာ့ေလ ႏိႈင္းေလး ကို ဒီတစ္ညေတာ့ ဒီမွေနခြင့္ ေပးပါေနာ္။မနက္မိုးလင္းတာနဲ႔ ႏိႈင္းေလးျပန္ပါ့မယ္ေနာ္. . ."
သ်ွားျမတ္သူ တစ္ေယာက္လဲ သူ႔နာမည္ကို ေသခ်ာေအာင္ေမးၿပီးေတာ့ သူ႔ကိုယ္သူ မိတ္ဆက္ေနတဲ့ ကေလးေလးကို အူယားမိတာအမွန္ပင္။ သူ႔နာမည္ကို ေသခ်ာေအာင္ေမးေပမဲ့ သူ႔ကိုေတာ့ လူႀကီးလို႔ပဲ ေခၚတာေၾကာင့္ သ်ွားျမတ္သူ ကေလးေလးကို ပိုသေဘာက်ေနမိသည္။သူကိုယ္တိုင္က ကေလးေလးဆီက သူ႔အတြက္ သီးသန္႔ေခၚတဲ့ နာမ္စားေလးကိုလိုခ်င္ေနမိတာ မဟုတ္ပါလား. . .
ၿပီးေတာ့လဲ သ်ွားျမတ္သူကို သူ႔ကို ကယ္ခဲ့ေပးလို႔ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းနဲ႔ ေဆးဖိုးေတြလဲျပန္ေပးမဲ့အေၾကာင္းေျပာေတာ့ သ်ွားျမတ္သူ စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိသြားသည္။ပိုဆိုးတာက ကေလးေလးဆီက မနက္ျပန္ေတာ့မယ္ ဆိုတဲ့ စကားၾကားလိုက္ရေတာ့ သ်ွားျမတ္သူ ရဲ့ မ်က္ႏွာဟာ ၿပိဳေတာ့မဲ့ မိုးလိုျဖစ္သြားသည္။
သ်ွားျမတ္သူလဲ သူမ်က္ႏွာပ်က္သြားကို ကေလးေလးမျမင္ခင္ျပန္ထိန္းကာ
"ကေလးေလး နာမည္ကိုလဲ ကိုယ္သိတယ္. . ကိုယ့္ကိုေက်းဇူးတင္စရာမလိုပါဘူး ၿပီးေတာ့ ကေလးေလး လက္ျပန္ေကာင္းတဲ့ အထိ ကိုယ့္အိမ္မွာေနရမယ္ေနာ္ . . . ကေလးေလးျပန္ေတာ့ေရာ ကေလးေလးကိုအနားမွာျပဳစုမဲ့ သူရိွလို႔လား. . ."
"ဗ်ာ! လူႀကီးက ဘယ္လိုလုပ္ သိေနတာလဲ ႏိႈင္းေလး နာမည္ကိုေရာ ႏိႈင္းေလးျပန္ရင္ ႏိႈင္းေလးကို အနီးကပ္ျပဳစုမဲ့သူမရိွဘူးဆိုတာေကာ. . ."
YOU ARE READING
You Are My Sunshine (On Going)
RomanceZG (Zawgi ) & Unicode သူဆိုတဲ့ ဖြစ်တည်မှုလေးက ကိုယ့်ကို အရာရာ ပြီးပြည့်စုံစေတတ်တာမျိုး. . . . .🌻🌻 သူဆိုတဲ့ ျဖစ္တည္မႈေလးက ကိုယ့္ကို အရာရာ ၿပီးျပည့္စံုေစတတ္တာမ်ိဳး. . . . .🌻🌻