Writer: MKookie
Couple: Boy X Girl, KookJin, YoonMin
Part 14
هوای سرد مثل تیغ برنده ای روی زخمای باز و خونیش کشیده میشد...
گره طناب دور دستاشو پاهاش انگشتاشو بی حس کرده بودو توانی برای تکون خوردن نداشت..
صدای قیژ مانند درِ اتاق تاریک باعث شد تا چشماشو به سختی باز کنه، دیگه توان کتک خوردن نداشتو اميدوار بود تا جرعه ای آب به لبهای خشکش برسونن..
یونگی بوی خونو به خوبی تشخیص میداد، با اینکه چهره ی جونگکوک در تاریکی معلوم نبود ولی شدت جراحتو عذابی که کشیده بود رو به راحتی استشمام میکرد..
با سرش دنبال چراغی بود که بالاخره کلیدی کنار دیوار پیدا کرد..
با روشن شدن چراغ چشمای کبودش بی اختیار بسته شد..
یونگی با نمایان شدن چهره ی داغون جونگکوک که زیباییشو نابود کرده بود پوزخندی زدو هردو دستشو داخل جیب پالتوی سیاهو بلندش قرار داد..
با قدم های مفتخر به موجود ذلیل و بدبختی که خونین و بسته به صندلی بسته شده بود نزدیک شد..
چقدر منتظر این روز بود، کینه ی سرباز کرده ی چندین ساله اش با دیدن حال جونگکوک آرام گرفته و حال بهتری داشت..
جونگکوک با نزدیک شدن مرد ناشناس سرشو به سختی بلند کرد، چشماش تار میدید اما قیافه ی یونگی چیزی نبود که اشتباه کنه..با اخمی نگاهشو
دقیق تر کردو یونگی با همان لبخند مقابلش دو زانو نشست:" خوبی؟ افسر ارشد جئون جونگکوک؟
جونگکوک نفس بعدی رو به سختی کشید، امکان نداشت این آدم پست هنوزم زنده باشه..
چشمای بی حالشو بستو سرشو به جهت دیگری چرخوند تا بوی تعفن انگیز عطرش رو احساس نکنه..
یونگی با دندان قروچه ای فک جونگکوکو محکم چسبیدو به سمت خودش چرخوند :" باید نگام کنی...خوب نگام کن...منم مین یونگی..افسر مین یونگی..همون که با نگاهو حرفات همیشه تحقیرش میکردی.....همون که همیشه پادوی شما بودو هیچوقت اجازهی پیشرفت بهش ندادیییین..
YOU ARE READING
Face Off (Season 2) | Complete
FanfictionDo you still love me? 🎖 1. #Harsh 🎖 2. #girlxboy 🎖 2. #Criminal 🎖 8. #kookJin