Part 2

1.3K 114 1
                                    


Couple :BoyXGirl, KookJin

Part 2

چشماشو به آرومی باز و بسته کرد..چقدر سرش درد میکرد..انگار که چیز محکمو سنگینی به سرش خورده بود...قلبش بیشتر از قبل درد میکرد..نگاهشو با گیجی به اطراف چرخوند..خونه تهیونگ بود..اینجا چیکار میکرد..

روی تخت نیم خیز شد اما سردردش اخم غلیظی رو پیشونیش انداخت..

به یه دستش تکیه دادو به سختی روی تخت نشست..

صدای آروم و مردونه جینو تهیونگو میشنید اما کاملا متوجه نمیشد...

چرا اینجا بود؟..چیزی از اتفاقای چند ساعت قبل یادش نبود..کمی به مغزش فشار آوردو با یادآوری صحنه ی آخری که صورت هیونا بین اشکای صورتش غرق بودو با برادر قاتلش صحبت می‌کرد به سرعت از لبه ی تخت بلند شدو به بیرون رفت..

هنوز سرش گیج میرفت و سر معده اش میسوخت..به کمک دیوار به هال رسید...نگاه جین سمت جونگکوک بود..با لبخندی حرفشو قطع کردو از روی مبل بلند شد :" اوه..کوکاا بیدار شدی؟

جونگکوک نفس نفس میزد :" منو چرا اینجا آوردی؟

تهیونگ هم بلند شد و کنارش ایستاد :" بهتره زیاد سرپا نباشی..هنوز..

جونگکوک با خشم به هردو خیره شدو با صدای بلندی غرید:" گفتممممم چراااا اینجااام؟

تهیونگ لبخند نیمه جونی زد:" عصبانی نشو..حالت بد بود..جین آوردت..

جونگکوک با پیدا کردن مقصر ماجرا نگاهش به سمت جین چرخیدو یقه شو محکم گرفت:" تو با اجازه کی اینکارو کردی هااان؟ فکر کردی همه کاره منییی؟

جین به لکنت افتاد :" جونگ کوک..من..فقط میخواستم..کمکت کنم....اون دختره..

جونگکوک صورتشو نزدیکتر بردو دوباره با صدای بلندی که از حرص قابل کنترل نبود فریاد زد:" اون دختررررر...زن منه..هیيچکسس حق دخالت نداره...این زندگی مال منه..اون خونه هم خونه من..شیرفهم شد؟

جین با بغضی سرشو بالا پایین کرد..

جونگکوک یقه اشو ناگهانی ول کردو کمی عقب هول داد..

دستی به صورتش کشیدو اینبار به سمت تهیونگ چرخید :" و تو..دیگه دنبالم نیا..هیچوقت..جونگکوک..دیگه جونگکوک نیست...پس دورو بره من نپلکین!

بی توجه به کاپشنش که روی دسته مبل بود از خونه بیرون زد..اما جین به سختی جلو رفت :" جونگکوک..کلیدای..خونه! و...موبایل..ت..

Face Off (Season 2) | Complete حيث تعيش القصص. اكتشف الآن