(7.BÖLÜM)

74 13 0
                                    

"Aç kapıyı aç içerdeki"

"Siz kimsiniz? "

"Aç kapıyı jandarma aç çabuk"

Meryem birden titremeye başladı

"Ne istiyorsunuz?"

"Aç bacı bizi zor kullanmak zorunda bırakma"

Meryem çaresizce kapıyı açtı. Jandarmalar hemen evin her odasına dağıldı.

"Söyle bacı kocan olacak adam nerde? "

"Bii.. Bilmiyorum ben hiç gelmedi eve o günden sonra. "

"Bak bacım bize yalan söyleme eğer ona yardım ediyorsan sende yanarsın söyle oyalama bizi. "

"İçerisi temiz çavuşum"

"Tüm köyü çevreleyin o adamın kaçmasına izin vermeyin sakın; bacı sende eğer onu saklıyorsan... "

Jandarma lafını bitirmeden kapıyı çarpıp çıktı. Meryem çok korkuyordu ya Yusufumu bulurlarsa. Hemen Hüseyin'in yanına gitmeliyim hemen. Koşarak evden çıktı. Hüseyin'in evine doğru koşmaya başladı. Karanlık, diken, taş hiçbir şeye aldırmadan hızla koşuyordu. Yarım saat kadar koştuktan sonra Hüseyin'in evine vardı.

"Hüseyin Hüseyin aç kapıyı! "

"Meryem sen misin?"

"Benim Hüseyin benim aç kapıyı"

"Buyur gel ne var ne oldu? "

"Jandarma, jandarma geldi Yusufumu sordular Hüseyin onu sordular. Yok dedim görmedim dedim bulamazlar demi ha Hüseyin bulamazlar"

"Dur hele Meryem sakin ol anlat noldu? "

"Jandarma geldi aç kapıyı dedi Hüseyin açtım aradılar evi heryeri aradılar Yusufumu sordular nerde söyle dediler yok dedim bilmiyorum dedim şimdi köyü çevrediler burdaysa diye bulamazlar demi Hüseyin kurbanın olurum bulamazlar de. "

"Tamam sakin ol kimse bulamaz onu sen düşünme gel otur şöyle korkma hiçbir şeycik olmaz Yusuf'a yeter ki korkma sen. "

"Şey Hüseyin verdin mi mektubu Yusuf'a aldı mı haberimi"

"Verdim Meryem verdim"

"Şey bir şey... "

"Okurum dedi aldı. "

Ben artık gideyim Hüseyin allah razı olsun senin hakkını... "

Hüseyin Meryem'in bitirmesine fırsat vermeden:

"Seni seviyorum Meryem"

Meryem duyduğu laf karşısında hayretlere düşmüştü. Hüseyin nasıl olurda böyle bir şey söylemeye cesaret edebilirdi bilmiyordu. Uzun süre bir şey diyemedi. Tam kapıyı çarpıp çıkacakken Hüseyin'in evinden:

"Yazıklar olsun sana " deyip bir tokat yapıştırdı ve kapıyı çarpıp çıktı.

YAŞAMAK DEDİKLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin