(9.BÖLÜM)

69 12 0
                                    

Hüseyin ilk seni seviyorum dediğinde ona tokat attım. Off allahım off! Benim için en uygun kişi oydu zaten. Yusuf züğürtün tekiydi. Hem ağayıda öldürdü şimdi bulunsa hapse falan girse ben ne yapardım?

Meryem tüm bu çirkin düşüncelere sadece dört ay içinde kapılmıştı. Hüseyin ile üç ay önce imam nikahı kıymıştı. Başta asla onu istemiyordu ama zaman herkesi olduğu gibi Meryemide kötü etkisi altına almıştı. İkiside asla Yusuf'un konusunu açmıyordu. Kavaklı köyünü terkedip aşağıören köyüne taşınmışlardı. Hüseyin kendi köyündeki tüm arazisini, evini satıp buradan arazi almıştı. Maddi durumu her geçen gün daha da iyiye gidiyordu. Sabah tarlada çalışıyor akşamda hayvanlar ile ilgileniyordu. Meryem de onun yemeğini yapıyor bir bebek gibi bakıyordu. Yusuf aklından bile geçmiyordu.

Tak tak tak...

Meryem kapının sesi ile irkildi.

"Kim oo! "

"Benim Meryemim Hüseyin. "

Meryem hemen kapıyı Hüseyin'e açtı. Onu her zaman olduğu gibi gene güler yüzle karşılamıştı. Birlikte oturma odasına geçtiler. Her gün tarladan, bağdan, bahçeden konuşuyorlardı ve bugünde aynı şeyleri konuştular. Hayatlarında hiçbir anormallik yokmuş gibi davranıyorlardı.

"Çok yoruldum hadi yatalım Meryem"

Hüseyin yatmadan önce hep böyle derdi. Meryem de Hüseyin ne derse desin yaptığı için uyumaya gittiler.

Saat gecenin ikisiydi kapı çok sert dövülüyordu. Hüseyin ile Meryem sesin şiddeti yüzünden birden irkildiler.

"Kim bu densiz gece gece! " Hüseyin sinirle yataktan doğruldu. Kapıya doğru yöneldi. Meryem arkasından gidiyor sakin ol hele belki misafirdir diye Hüseyini sakinleştirmeye çalışıyordu.

TAK TAK TAK....

kapı hâlâ şiddetle dövülüyordu. Geldik patlama be!

Hüseyin bir hışımla kapıyı açtı. Gördüğü yüz karşısında biraz gerildi. Gelen kadını tanıyordu bu Sultan anaydı.
 
"Bu... Buyur a... "

Sultan ana Hüseyin'in lafını bitirmesine izin vermeden ona bir tokat attı. Tokatın şiddetiyle sarsılan Hüseyin utancından kızardı ama bu tokatı fazlasıyla hakediyordu. Sultan ana izin almadan eve girdi. Karşısında ona korkarak bakan Meryem'i gördü.

Sultan ana :

"Meryem sensin ha sensin "

Meryem sessiz kaldı

Sultan ana :

"Sana bir çift sözüm var. Yusufum geldiği günden beri nasıl biliyor musun?  Cevap ver bana kızım! "

"Naa... Nasıl? "

"Her gün seni düşünüyor. Yemiyor, içmiyor, yatmıyor, uyumuyor neden biliyor musun sen burada yalnızsın diye. Senin için her gün hamal gibi çalışıyor benim oğlum her gün. Sen ne yapıyorsun ha! Yazık size be yazık"

YAŞAMAK DEDİKLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin