Jane i Noel

247 17 1
                                    

{Jane}
Sedim na terasi našeg stana i slušam muziku u trenutku kada dolazi Noel i počinje da priča.

N:"Hej."
J:"Hej.Što si neraspoložen?"
N:"Znam da treba da idemo večeras u bioskop ali sam rekao Silviji da ću ići da se upoznam sa njenim roditeljima."- bilo mi je užasno što u poslednje vreme provodimo manje vremena zbog njegove devojke koju još nisam ni upoznala.

N:" Pa ako možemo da odgodimo za neki drugi put?"
J:"Može, druže. Nego...kad ću ja upoznati nju? Ipak sam ti najbolja drugarica ."
N:"Sutra navečer ako ti odgovara."- namignuo mi je, potapšao po ramenu i otišao a ja ostala na terasi pod prelepim suncem i povetarcem.

{.....}

{Noel}
N:"Znam da je kasnooo ali ćeš da se digneš iz kreveta da gledamo neki film kad vec nismo u bioskopu."
Digao sam je iz kreveta , zajedno smo iskokali kokice i skočili na kauč pokrivši se ćebetom. Našli smo film i gledali ga sve dok Jane nije zaspala na mom ramenu posle čega sam morao da je odnesem u krevet.

J:"Hvala ti..."
N:"Za šta?"- nasmejao sam joj se dok je polu budna govorila.
J:"Što si tu."- nakon čega je zatvorila oči sa osmehom na licu.

Poljubio sam je u čelo , poželeo laku noć i krenuo u moj krevet.Legao sam i zaspao posle nekih sat vremena.

Ovo je prvi deo moje druge priče ako vam se svidja kliknite "vote" a ako ne pišite u komentarima da ne bih nastavljala priču. Hvala. :)

"Samo prijatelji"Where stories live. Discover now