No hej maluchy
Mówiłem kiedyś że zrobię rozdział o dzieciństwie i o mojej osobowości więc oto i jest
W sumie tak gdzieś w przedszkolu ja to zawsze pamiętam jak była zabawa w dom to ja zawsze musiałem być chłopakiem i nie było nic do gadania
(teraz mam beke bo pewnie inni mieli takiego mindfucka XD)Zawsze lubiłem też grać w piłkę nożną i grać w gry typu Fifa albo battlefield
Niedawno się zorientowałem że już dawno dawałem sobie znaki
Od dłuższego już czasu nie zakładam spódnic czy sukienek i niekomfortowo się czuje w za krótkich lub obcisłych rzeczach.
Niedawno dzięki pomocy moich kochanych przyjaciółek kupiłem sobie krótkie spodenki na męskim za co im bardzo dziękuję.Podczas tego gdy mama się domyśliła dała argument że ja przecież nigdy się nie ubierałem w męskie ciuchy. Przepraszam bardzo mamo, czy ty byś się czuła komfortowo na męskim dziale w długich włosach i damskich ubraniach?
Już bardzo długo chodzę w spodniach i szerokich koszulkach i z domu nie wyjdę bez stanika sportowego (mnie dobrze spłaszcza) a dopiero na zakończenie roku udało mi się wreszcie obciąć włosy więc teraz zacząłem sprowadzać męskie ciuchy lub na przykład mój kochany dezodorant, bo pomimo moich wielu prób źle się czułem w długich włosach na męskim, a z racji iż ja mam ten dar że po objęciu włosów moja twarz się wyszczupliła i wyglądam jak chłopak to już mam totalnie wyrąbane co pomyślą. Próbuje się też przełamać jeżeli chodzi o toalety.Muszę przyznać że osoby które wiedzą już przyzwyczaiły się do formy męskiej i w miejscach publicznych już się nie boję że ktoś na nas krzywo spojrzy.
Jak wspominałem będzie tu też o mojej osobowości.
Jestem raczej dość pogodnym człowiekiem jednak wiecznie niewyspanym i zmęczonym. Lubię różnie pierdoły i wydaje pieniądze na na przykład wspomniane kiedyś bańki śmierdzące piwem z chińczyka
(kupiłem sobie ostatnio portfel, jest zarąbisty)
Miałem w życiu trudny okres ale udało mi się go przezwyciężyć i teraz czuję się dobrze :>
Wiele osób mi mówi że jestem sŁoDkI albo HoT co jest serio miłe a jednocześnie śmieszne.Bardzo lubię filmy, jestem ich wielkim fanatykiem (zwłaszcza Jurrasic Park, Indiana Jones, Złap mnie jeśli potrafisz, Forrest Gump i ogólnie takie do lat 90)
Nigdy też nie oglądałem króla lwa i toy story »»» \________/ kosz na: ale jak toooo?!?!?!?!?Uwielbiam też anime (aktualnie oglądam pierwszą 50 shippudena)
Preferuję Death Note, Tokyo Ghoul, Kuroshitsuji czy Yuri on Ice
Jestem też wielkim fanem Given czy Banana fish :,'>Kocham koty, wszelkiego rodzaju myszy i szczury i nie lubię psów
Jestem typem kota rasowego który siedzi na dupie i nie wychodzi z domu, jednak lubię wyjść z przyjaciółmi na miasto czy do chińczyka.Często nie śpię do 5/6 czytając wattpada (kiedyś jeszcze do 5 robiłem bitwy na karty uno, polecam) miałem ich wtedy w galerii ponad 300 (pobranych z googla)
Kocham kawę i herbaty (zwłaszcza zielone, ale z saszetek)
Jestem strasznie nieśmiały ale wśród swoich do bólu szczery i sarkastyczny.
Myślę że to chyba na tyle i myślałem że pisanie tego zajmie mi kilka dni a napisałem to w 20 minut (jak sie za coś biorę to znaczy że to zrobię)
Także no
Idę spać bo 5 jest