No dzień dobry (a raczej noc dobry)
Aktualnie umieram bo boje sie iść do szkoły.
Może wiele z was się teraz zdziwi i przestanie czytać bo przecież jestem narazie głupim dzieciuchem ale ide teraz do 7 klasy i zmieniam szkołę więc strasznie się boje.Co chyba oczywiste obawiam sie rekacji i w ogóle akceptacji ze strony klasy i zapewne szkoły. Chyba nie wspomniałem ale chodziłem do szkoły muzycznej więc nie wiem za bardzo jak wygląda ,,typowa,, polska szkoła jednak z tego co się mówi są niemiłe (nie wiem czy dobrze napisałem) że tak to ujme osoby.
Jako iż osoba w ogóle należąca do lgbt co już jest kontrowersyjnym tematem to transseksualizm jest chyba jeszcze bardziej kontrowersyjny, więc dodatkowo się boje.
Do tego dochodzi w ogóle stres nowym środowiskiem, mam jednak nadzieję że się szybko zaklimatyzuje, chociaż uważam że za jakiś czas znowu zamkną szkoły i będzie kwarantanna hahah
Jeszcze pozostaje kwestia łazienek i szatni co chyba jednak przeżyje mam nadzieję.Ogółem zmieniając szkołę planowałem swój coming out
Chciałem iść do pedagoga szkolnego, i jakoś to zrobić, ale teraz już straciłem tą odwage jednak próbuje ze sobą walczyć i mam nadzieje że będzie dobrzeSchodząc z tematu szkoły to ostatnio nabyłem gitare i coś tam sobie gram więc jak ktoś by chciał może mi podsunąć jakąś piosenke która ma proste akordy (bo na przykład chyba to był akord b-moll nie umiem zagrać, tam trzeba było drugim palcem przytrzymać 5 strun i trzecim i czwartym jakieś dźwięki więc tego jeszcze nie ogarniam)
Narazie ucze sie weź nie pytaj i chyba mi dobrze idzieWszakże to chyba tyle i do jutra bo jutro jeszce bardziej będę truć że nie chce iść do szkoły
______________________________________
hihi jutro ostatni dzień wakacji