01

35.6K 1.4K 771
                                    

Okuma tarihinizi ve kitabı kimin okumasını istediğinizi  buraya  bırakabilirsiniz.

09.07.2020

                              -BAŞKAN-

Bütün hayatı ev-okul arası olan, sosyal aktivitesi yok denecek kadar az olan ve sosyal medya aşığı olan sıradan bir 12. sınıf öğrencisiyim.

Annem babam her gün istisnasız derslerime çalışmam gerektiğini söyler ve ben de istisnasız her gün elimden geleni yaptığımı söylerdim. Ama elimden geleni yapar mıydım?

Hayır.

Şimdi de bir akşam yemeğinde oturmuş benim geleceğim hakkında konuşuyorduk.

"Derslerin nasıl gidiyor Gül?" diyen babama bilmem kaç milyonuncu kez attığım baygın bakışımdan attım.

"Güzel gitmeye çalışıyor." dedim.

"Güzel gitmeye çalışmasın, güzel gitsin kızım." diyen anneme cevap verdim.

"Tamam anne sen güzel gitmesini istiyorsan güzel gitsin." dedim sırıtarak. Biliyordum ki beynimi yarıp içine bilgileri hapsetseler o bilgiler kaçış yolu bulup giderdi.

Yemeğimi yiyip yalandan ders çalışma bahanesiyle odama geldim. Odam benim dünyam, en büyük servetimdi.

"Merhaba yatağım, nasılsın dolabım?" sorduğum sorulara sanki cevap alabilecekmişim gibi biraz bekledim. Ama cevap gelmedi. Nasıl gelecekse artık.

Mor kulaklığımı çıkarıp telefonuma taktım ve müzik listemden rastgele bir şarkı açıp dinlemeye başladım.

Müzik dinlemediğim zaman sanki en güzel duygulardan mahrum bırakılmış gibi hissediyordum.

Listemdeki şarkılar bir bir çaldı. Bazılarında deli gibi dans ederken bazılarında ise olmayan bir aşk acısı çektim. Şarkı dinleyip tüm enerjisini harcayan bedenimi en sonunda dinlenmesi için serbest bıraktım.

Telefonumun ekranını kapatıp yorganımın altına girdiğimde kulağıma üst üste beş tane bildirim sesi geldi. Vodafone atamazdı çünkü paketim yeniydi.

Bugün Cuma da değildi. Cuma mesajının gelmesi de seçenekler arasında değildi. En sonunda girdiğim yorganımın altından çıktım ve telefonu elime aldım.

Mesaj bilinmeyen bir numaradandı.

0536*******: Muhtemelen ya uyuyorsundur ya da bildirim sesiyle uyanmışsındır.

0536*******: Eğer bu mesajı şimdi okuyorsan bil ki seni seviyorum.

0536*******: Diyelim ki bugün okuyamadın başka bir gün okudun.

0536*******: Bil ki seni o gün de seviyorum.

0536*******: Ben seni her gün seviyorum.

01.22

BAŞKAN | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin