05

16.5K 1.1K 242
                                    

Gül: Bugün ne öğrendiğimi senin de öğrenmen gerekiyor

Gül: 12/B sınıfında olduğunu öğrendim.

Gül: Lan hemen yan sınıfmış. Öğrenince çok şaşırdım. Tabi benim gibi güzel bir kızdan etkilenmen çok normal.

Gül: Kendimi yormamak için sınıfın erkek listesini bile çıkardım. Koca okuldan aradığım kişi sayısı 17'ye düştü.

Gül: Sınıfınızda 17 erkek var.

Gül: İstersen sayabilirim şwyçğös

Başkan: Bildirimlerin anasını ağlattın.

Başkan: Evet haklısın çok güzelsin ama senden güzelliğin için hoşlanmadım:'))))

Başkan: Okulda bir sürü güzel kız var. Onlardan da hoşlanabilirdim ama senden hoşlanmaktan hoşlandım.

Başkan: Senden hoşlanma fikri bile aşırı hoşuma gidiyor.

Gül: Onca şey yazdım cidden buna mı takıldın?

Gül: Senin diyorum, sınıfını diyorum, buldum diyorum alooo???

Gül: 17 erkek arasından seni bulmak kaldı geriye sadece

Başkan: Bir de o vardı değil mi?

Başkan: Amaaan neyse xbxbdhdhd

Başkan: Bulursan bulursun zaten. Sizin sınıftan biriyle de çok yakın arkadaşım zaten. Duyunca şok olacağın biri hatta.

Gül: Oha kim? Yakın bir arkadaşım mı?

Başkan: Çok zekisin ya sen bul onu da.

Gül: Zaten bulmama az kaldı merak etme.

Başkan: Neyse ne yapıyorsun?

Gül: Aklımın aldığı kadar matematik çalışayım dedim ama almayınca bıraktım

Gül: Okulu bırakmam gerekiyor sanırım.

Gül: Öbür derslerim iyi denebilecek durumda çalışsam da yapabileceğim dersler ama matematikten hiçbir şey anlamıyorum.

Başkan: Benim de çok matematik sıkıntım vardı ama çalışmak zorunda kalınca düzeldi.

Gül: 12/B sayısal sınıfı değil mi?

Başkan: Evet.

Gül: Erkeklerin matematiği neden iyi?

Gül: Herhangi bir taktiğiniz varsa paylaşabilirsin. Bilirsin paylaşmak güzeldir:')

Başkan: Doğuştan gelen bir şey değil çalışıyoruz xbxbbxhdeueii

Gül: Hem benimle konuşup hem çalışmak zor olmuyor mu?

Başkan: Hayır aksine seninle konuşmak beni rahatlattığı için daha iyi çalışıyorum

Gül: Vay amk millete bak benden ilham alıp çalışıyor benim de kendime faydam bile yok

Gül: Boşuna yaşıyorum şu hayatı

Başkan: Ağzını burnunu yerim bak şyduddnsmsk

Başkan: Böyle konuşma.

Gül: Hadi kim olduğunu söyle sonra birlikte çalışırız.

Başkan: Ha yok. Daha sonra da birlikte çalışabiliriz

Gül: İlla sen bul diyorsun yani?

Başkan: 17 erkek arasından bulacaksın işte işin kolay

Gül: Ya seni başkası sanıp yanına gidersem?

Başkan: Buna izin verir miyim sence?

Gül: Off ne kadar gıcıksın be

Gül: Normalde de böyle misin yoksa bana mı özel?

Başkan: Sana özel:')

Gül: Tamam hadi git başımdan. Senin yüzünden ders çalışamıyorum.

Başkan: İyi çalışmalar ve iyi geceler.

Görüldü, Gül.

Başkan'ın attığı son mesajı okuyup internetimi kapattım ve telefonu çalışma masamın üstüne koyup göz hapsine aldım.

Sonra da bugün okuldan getirdiğim 12/B'nin sınıf listesine baktım.

17 erkek vardı ama çoğunun da sevgilisi vardı diye biliyordum. Sevgilisi olanların yanına tik koyunca geriye 10 tane erkek kalıyordu.

Arda, Barış, Ömer, Mehmet, Savaş, Eray, Erdem, Muhammed, Poyraz ve Fuat kalmıştı. Bu onludan biri  oydu.

Gerçekten onu çok merak ediyordum ama o kim olduğunu söylememekte ısrarcıydı.

Derin bir nefes alıp oturduğum yerden kalkıp yatağıma girdim ve yorganımın altına girdim. Bunca şey yetmiyormuş gibi bir de matematikten  gram anlamıyordum ve bu şekilde giderse yıl sonunda sınavda sıçacaktım.

Tüm bunları sonra düşünmek adına aklımın bir köşesine attım ve kendimi uykuya bıraktım.

Kitabın aklımdaki yeni hali gerçekten çok güzel. Umarım istediğim şeyleri yazabilirim.

Nasılsınız bakalım?

Buraya güzel erkek isimleri bırakır mısınız? Baya ihtiyacım var:^)

BAŞKAN | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin