Kitabı bir an önce bitirebilmek ve suyunu çıkarana kadar uzatmamak için zaman kayması yapacağım. İyi okumalar.
(2 ay sonra)
2 ay, bir haftasonu kalkıp aniden matematik dersi almamın üstünden tam tamına 2 ay geçmişti. Bu süre zarfında Savaş'la anlaşmaya başlamış matematik dersimi de elimden geldiğince düzeltmiştim.
Şu an saat gecenin on ikisiydi ve ben uyuyamıyordum. Elimdeki telefonun parlaklığını en düşüğe alıp Başkan'ın attığı mesaja cevap verdim. Bu süre zarfında kim olduğunu öğrenemediğim tek şeydi.
Başkan: Derslerin nasıl gidiyor?
Gül: Çok iyi
Başkan: Zeki olmak böyle bir şey galiba
Gül: Ne zekisi ya Savaş olmasaydı çoktan sıçmıştım.
Gül: Sabırla bir şeyler öğretmeye çalışıyor.
Başkan: Her konuştuğumuzda Savaş'ı övmen zoruma gidiyor^_^
Gül: Yiğidi öldür hakkını yeme demişler ne yapayım
Gül: Çok iyi anlatıyor.
Gül: Sen de kim olduğunu söyle seni de öveyim.
Başkan: Tamam öveceksen fazla övme şımarırım falan sonra
Gül: Xbxbdhheueuue
Gül: Sen neden uyumadın?
Gül: Saat çok geç.
Başkan: Seni özlemiştim. Gün içinde hiç konuşamadık. Seninle konuşmadan uyumak istemedim.
Mesajları gülümseyerek okuyup cevap verdim.
Gül: Bir hafta içinde kim olduğunu bulacağım Başkan.
Gül: Sen söylemiyorsan ben zorla bulacağım.
Başkan: Beni bulduğun gibi seni öperim ha.
Başkan: Ona göre demedi deme
Gül: Sapık mısın?
Başkan: Yoo
Başkan: Sevdiğini öpmek suç mu?
Gül: Kim olduğunu yeni öğrenen birini hemen öpmek ne bileyim
Başkan: Şaka yaptım iznin olmadan öyle bir şey yapmam:')
Gül: Sanırım Savaş'ı seçeneklerin arasından çıkarmam lazım. Ya da ilk seçenek yapmam lazım. Bilemiyorum.
Gül: Aklım biraz karışık
Başkan: Yani benim Savaş olduğumu düşünüyorsun?
Gül: Bazen düşünmüyor değilim ama emin de değilim.
Gül: Ama bulacağım seni merak etme:)
Başkan: O zaman yarın ilk günün başlıyor.
Başkan: Bir an önce bul beni:')
Gül: Bulacağım.
Başkan: Anlatsana,
Gül: Neyi?
Başkan: Hayallerini, yapmak istediklerini, hayattan beklentilerini...
Gül: Hmmm, bunu hiç düşünmedim sanırım.
Gül: Öyle büyük bir hedefim yok. Kazandığım herhangi bir bölüme giderim büyük ihtimalle.
Başkan: Bu kadar mı?
Gül: Evet. Hayattan pek bir beklentim yok açıkçası. Hayat çok zor. Bazen düşünüyorum da istediğim bazı şeylere ne yaparsam yapayım sahip olamayacağım.
Gül: Mesela bütün Dünya'yı gezemeyeceğim,
Gül: Her zaman farkında olmadığım, hiçbir zaman göremeyeceğim ama tam benlik olan yerleri göremeyeceğim,
Gül: Özlediğim insanları hemen göremeyeceğim,
Gül: Kaybetmek istemediğim herkesi bir gün teker teker kaybedeceğim.
Gül: Bu ve bunun gibi düşünceler her zaman aklımı çok kurcalıyor ve bir şey yapasım gelmiyor.
Gül: Hayatı basit yaşayıp Dünya'da bana ayrılan zamanı bitirmek istiyorum.
Gül: Çok şey yazdım değil mi?
Başkan: Çok şey yazmadın ama düşünce şeklin pek de hoşuma gitmedi.
Başkan: Bütün ülkeleri gezemeyebilirsin ama en çok gezmek istediğin ülkelere gidip gezebilirsin.
Başkan: Özlediğin insanları belki hemen göremeyeceksin ama biraz sabredersen birden kendini onların yanında bulacaksın.
Başkan: Hepimiz bir gün birbirimizi zaten kaybedeceğiz ama önemli olan şey sonuna kadar birbirimize bağlı kalıp sevgimizi göstermek.
Başkan: Bu tür şeyler yüzünden hayal kurmaktan vazgeçtiği hatta hiçbir hayalin olmadığımı görmek istemiyorum.
Gül: İlginçsin gerçekten.
Başkan: Neden?
Gül: Bazen Dünya'nın en vurdumduymaz insanı oluyorsun ama bazen de tam tersi.
Gül: Senin ortan yok mu?
Başkan: Konu sensen yok:))
Görüldü, Gül.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞKAN | Texting
Short StoryBaşkan: Yine de çıkıp bana 'nasılsın?' diye sorsan 'iyiyim' derim. Başkan: Ama iyi olduğum için öyle demem. Sırf sen sorduğun için derim. Başkan: Şu an tek yapmam gereken şey yine iyi olmadığım halde sana 'iyiyim' demek. Başkan: Ben iyiyim Gül. Sen...