Rahibe Teresa'

26K 940 2.9K
                                    

United States of Adana

Hoseok
Tamam bak vallahi gülmeyeceğim söz, hadi anlat artık!!

Taehyung
Yalancı orospucocu daha tek kelime etmeden bufola gibi açıyorsun ağızını 😡

Jimin
Ya bak sikicem şimdi oyalanmayın çıkın lan çabuk dışarı!!
Yarım saattir sizi bekliyorum anasını satayım!

Taehyung
Bebeğim neden dışarı da bekliyorsun bizi?
Yani bir yere gitmek için sözleştikte benim mi haberim yok?

Hoseok
LWMZBDOALRJWOXNCNKSPWKSBXAK

Jimin
Tanrı belanı versin kodumun gerizekalı herifi!
BUGÜN OKUL VAR????
DERS BAŞLAMAK ÜZERE???

Taehyung
Hasssssiktir!!😯😯🤗🤗🤗🤗🤗🤗

Hoseok
Ben çıktım aşkım gelmek üzereyim, siktir et bu salağı biz gidelim okula🥰

Taehyung
Aminakodukumununçocu😠

Jimin
Sadece 5 dakika.. 5 dakika daha bekler sonra defolup giderim!

Taehyung
Sen en muhteşemisin sevgilim🥰

Hoseok
Lan cüce, göremiyorum lan ben seni. Her zaman ki yere geldim ama buralarda sarı bir kafa yok görünür de..

Jimin
Dur dur, ananisikmeye geliyor o sarı 'cüce'🤭

"Sakın bana utanıyorum falan deme düşüp bayılırım şuraya"

Taehyung eliyle ensesini kaşımış ve özgüven dolu bir sesle konuşmuştu.

"Hayır be saçmalama ne utanması! Tamam anlatıyorum"

Jimin ve hoseok heyecanla kafalarını arkadaşlarına çevirmiş ve anlatmasını beklemeye başlamışlardı.

"Ya işte daha yeni başlamıştık şey yapmaya. Sonra buna dedim ki 'elimi yavaşça orana doğru götürüyorum' bu gerizekalı da 'nereye doğru?' dedi. Tanrım kanser olacaktım."

Hoseok kendini gülmemek için sımsıkı tutmuş ve titreyen sesiyle sormuştu.

"Peki sen ne dedin?"

"Ne diyeceğim amına koyayım, Nihat Hatipoğlu ile dosta doğru dedim"

İki arkadaş için de bu son olmuştu. Öyle güçlü bir kahkaha atmışlardı ki okula giden herkes onlara garip garip bakıyordu. Hiç kimseyi görmeden deliler gibi gülmüş ve okula kadar zor yürüyebilmişlerdi. Nihayetin de bahçeye girmiş ve garip bakışlar eşliğinde sınıflarına doğru ilerlemişlerdi. İlk dersin matematik olduğu gerçeğini, tüm sınıfla birlikte onlara bakan öğretmenleri sayesin de öğrenmiş ve utançla başlarını eğmişlerdi. Ardından yaşlı kadın isyan edercesine rutin azarına başlamıştı.

"Daha kaç kere diyeceğim evladım size? Camış gibi uyuyorsunuz ertesi gün okul olduğunu bildiğiniz halde"

Taehyung şirince gülümsemiş ve konuşmaya başlamıştı.

"Hocaaam~ Merak etmeyin dersinize çok daha iyi katılım yapacağız"

Bayan park gözlüğünün üzerinden bakmış ve yerlerine geçmeleri gereken bir baş hareketi yapmıştı. Üçü de kuzu kuzu ilerlemiş ve en arka sırada ki yerlerine oturmuşlardı usulca.
Böylelikle uyuyacakları bir 40 dakika başlamıştı..

Inattendu'jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin