BAB 19

65 5 1
                                    

Ini part the ace jer~ Hehehe😅
Sorry eh lama x update🙏🏻🙏🏻

Btw, selamat hari raya aidil adha ~🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

****

"YAASIN...!!!" baca seorang.

"Diamlah Arill....."bantal aku baling pada muka orang yang ganggu rehat aku.

Nak marah tapi aku dah tak bermaya.
Tenaga lagi laa k.o tunggu nak lup jer...Sejuk duh. Gigil satu badan aku lepas jatuh dalam kolam tu.

"Bila izrail datang memanggil...terkujur badan di pembaringan"nyanyi seorang pulak.

"Izyan please stop...aku tak nazak lagi"kata aku. Ada lak doa aku mati awal.

Time ada pertandingan nasyid taknak join,bila nampak orang sakit gatai pulak lidah tu. Angkut lah satu angkatan pon takpe nasyid bagi pecah mic...Ni tak...aku jugak yang dikacau nau...

Inilah manusia...suka mengambil kesempatan dalam kesempitan...Betul ke? Ah hentam jer.

"Nazak? Tuu dia ada dekat luar . Tengah tolong Aiman. Rindu Nazak ehhh...Hahaha kantoi"Izyan gelak sakan. Dah macam pontianak aku dengar. Ermm eloklah sesame perangai setan nirojim.

" Eiii windu Nazak! Ape celup wei!" jerit Arill.

Sedapnya mulut kau kata aku rindu mamat mata empat tu. Kaki nak kaki?Well,nama dia pelik k...Nazak Mauti bin Innalillah. Aku bagitau korang ni,jangan lah korang pergi hina dia pulak tau...Sian dia nanti.

"Gay detected!"Izwan keluarkan scanner apa aku tak tahu. Tapi yang pastinya bunyi 'bip' bila scan kepala aku.

Haih. Tiga ekor ni memang tak habis nak kacau aku. Mentang mentanglah aku sakit...dengki cakap jangan kacau orang.

Meyesal pulak setuju cakap Zul bagi diorang yang jaga aku.

Sumpah menyesal gila.

"Adakah kamu bersedia untuk dikafankan??Dikebumikan?"tanya Arill.

Masalahnya sekarang aku tak mati lagi. Demam jer kot.

" Semoga Wan Muhammad Firdaus ditempatkan di dalam orang orang yang beriman dan aman di sana.... Amin "ucap diorang.

Ceh, ini manusia. Last last aku terlelap macam tu jer.

Tidak lama kemudian...

" Ku ketawa ha ha ha,
ku tersenyum hi hi hi,
bila ku lihat boyprend barumu, melihatku dengan garang,
serupa samseng jalanan...!
Itukah boyprend mu, itukah cintamu! Muka sebiji macam makluk asing! Lainlah diriku yang seperti hagimaru...!
Kiut sekali susah mau cari! "nyanyian sumbang dari 3 ekor keparat.

Apa ingat ni konsert gegar vaganza? Gendang telinga aku yang bergegar adalah!

" Siti bilang! Siti bilang, siti bilang dia mahu cuti! Rasa rindu rasa sayang...! Siti bilang siti bilang dia mahu cuti..! "

" Mai cek mai kita ke negeri kedah! Mai oi ramai ramai! Naik kapal terbang turun kepala batas! Makan toksah risau kita ada beras! Oooo...! "

Haih. Teringatkan kedah ke cik abang oi? Ouh betullah, diorang mana pernah pegi kedah. Hahaha noob!

" Hai ubat hai ubat, mari beli ini ubat, kalau dah terlambat tak dapat...! Inilah ubat sungguh istimewa kalau salah sapu bangun pagi hilang nyawa! Ubat batuk kering batuk basah demam selesema, mari beli ubat ini! Gerenti puas hati!"

Ya Allah...! Aku dah tak tahan.

Well,mangsa semua budak budak tak cukup akal. Macam nilah jadinya. The ace ni sebenarnya ramai kawan jenis cap ayam.

MOON AND THE STARSWhere stories live. Discover now