BAB 22

22 3 1
                                    

🎶🎶🎶
There's whore in the houses
Whore in the houses
Yeah
Yeah
🎶🎶🎶

"Zzzzzzzzzzzzzz...."

"Sh*t laa"

Izyan p.o.v

Ish camseal*(macam sial actually)* betui laa sapa yang pasang lagu tengah malam buta nii!

I know what the girl them want
London to Taiwan
When you talk dirty to me...
(muzik)
🎶🎶🎶


Siyess arh! Malaun mana yang nak mampus dengan aku ni.


Aku bangun dari katil setelah roh aku maraton 100km/j masuk balik dalam jasad badan aku. Bantal aku campak ke lantai protes sebab lagu Talk Dirty To Me or whatevahh tu makin kuat yer. Berdengung 100 harkat telinga aku yang macho nih.

"Ha bangun pon kau Yan... Aku ingat kembar aku dah mati tadi. Puas aku gerak kau tak bangun pon... Aku baru ingat nak cucuh mercun bola kat katil kau kalau kau taknak bangun jugak" kata si kembar aku tunjuk sepaket mercun bola dengan pemetik api.

"Dahh arhh aku nak sambung tidur" balas aku malas.

"Ehh bangun bangun! Sekolah cik abang oii! Dah pukul berapa dah oii nanti lambat Yazid dengan Zul naik setan pulak! Kau nak ke kena macam Arill hari tu!" jerit dia.

Ahhh. Aku lupa harini sekolah.

Aku ingat lagi Zul marah Arill sebab dia datang sekolah pukul 9. Alasannya sebab kucing dia tercekik biskut tiger. Kejadah apalah.

"Yan jom mandii dah lambat laa" marah kembar aku.

Aku diam membatu di atas katil.

"Baik mandi cepat nanti malaikat maut cabut nyawa dah tak boleh mandi tak sempat solat subuh kang masuk neraka" omel dia lagi. Bahu aku di goncang semahunya macam gempa bumi.

Alah aku nak tidur!

"Yan bangun lahh! Wan kira sampai tiga ekk tak bangun Wan cucuh mercun bola ni" ugut dia.

Lantak lah mercun bola ke meriam buluh ke apa suka hati mak nenek ko lah. Yang penting aku nak tidur.

Dan disini terhasil lah satu letupan kuat....

BUMMMMMMM!!!

Kita dapat lihat bumbung rumah milik si kembar berlubang ya...

"YA ALLAH! IZYAN! IZWAN! KORANG BUAT APA DEKAT ATAS TU HAH! NAK BAKAR RUMAH SENDIRI KE APA!" mem besar dah bersuara.

Dan pada pagi yang penuh kekacauan, Izyan dan Izwan berlari lintang pukang ke sekolah... Tanpa sedar yang mereka pakai adalah baju tidur....

Maka, tercetuslah aksi dua manusia dipukul oleh Yazid habis habisan..






Tamat~

Eh tak aku gurau jerr. Hahhahah.

*****


Iman p.o.v


La la la la la~

Aku calit lagi warna hitam dekat kertas lukisan aku. Lepas tu aku letak warna koko, warna hitam lagi, dengan merah. Ahaksss.

MOON AND THE STARSWhere stories live. Discover now