Capitolul 1

3.5K 76 0
                                    

- Tata! Tata!

- Da, Max, ce este?

- Cauta-mi o secretară bună, eu și angajații mei nu le prea găsim bune....

- Și de ce dracu tocmai eu? Ți-au fugit toate daca le sperii sau daca te culci cu ele și apoi te porți cu ele ca și cum arunci o cârpă la coș. Tu vrei prea multe de la o secretară, nu cred că voi găsi una cum ceri tu, ești total nebun!

- Cauta-mi! Te rog!

- O sa îți caut! Cu ultima ce ai făcut de nu o mai ai?

- Nu a vrut sa vina dimineața să îmi gătească!

- Poți sa îți angajezi menajeră, bucătăreasă, ce vrei tu, dar de ce ți mortis sa ai numai una buna la toate, ești nebun, nu vei găsi așa ceva...

- Bine tata, vedem, eu tot cred că voi găsi una să îmi știe toate mendrele, una care sa fie de dimineața până seara cu mine...

- Poate vei găsi dar o vei pierde repede pentru că tu vrei sa le intri repede sub fustă, apoi pa...

- Tata daca mi.o găsești eu îți promit că voi fi un bărbat exemplar.

- Mă tu vrei sa te însori!

- Eu, să mă însor acum...neeeeaaa, cred că ai înnebunit, am doar 27 ani, mai stau cel puțin 3 ani până mă însor.

- Eu pun pariu că dacă vei găsi una care sa îți pună capac te vei însura chiar anul acesta, care de abia a început.

- Mama, trăgeai cu urechea?

- Da, vroiam sa vad ce naiba ii mai trece fiului meu prin cap.

- Eeeee, uite că ai aflat, dar sora mea unde e?

- Ana este plecată la o prietena!

- Mă scuzați că va întrerup, dar Ana a venit acasă plangand, e in camera ei.

- Mulțumim Matilda, mă voi duce imediat sa vad ce are fiica mea.

- Nu, Christian, eu mă voi duce, vom vorbi ca între două fete.

- Bine Sara, dar apoi vreau să știu și eu ce e cu ea.

Sara pleacă către camera Anei, bate la ușă dar nu i se răspunde, apoi apasă pe clanța și se deschide.

- Lasă-mă singură!

- Ana ce este draga mea?

- Mamă o ști pe prietena mea, Ava? Avea o viață modestă dar frumoasă...

- Da, ce sa întâmplat cu ea?

- A fost la munte cu părinții și fratele ei să își sărbătorească absolvirea facultății, iar la întoarcere un nenorocit a intrat în mașina lor, doar ea mai trăiește, dar e grav rănită, te rog mama, vorbește tu cu prietenii tai de la spitalul ăla unde a lucrat bunica sa o salveze. Nu vreau sa moară.

- O draga mea, ce nenorocire!!! Normal că voi incerca sa o ajut cum pot. Așteaptă aici, voi da câteva telefoane apoi vom merge la spital, nu o putem lăsa așa singură când toată familia ia murit.

- Mulțumesc mama!

După câteva ore

Cu toții sunt acum in spitalul in care cândva lucrau părinții Sarei, așteptând vesti despre Ava, fata se afla de ore bune in operatie.

- Rudele Avei Jenner?

- Da, spune repede Sara!

-Fata își va reveni treptat, are nevoie de susținere și recuperare. Ne pare RAU pentru familia pierdută.

SEFUL 2 (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum