Capitolul 5

1.6K 60 0
                                    

Acasă la părinții lui

- Ce mă bucur că ați ajuns acasă, copii! Intrați, mama va așteaptă deja cu masa pusă, spune vesel Christian.

- Sărut mana! Ce mai faceți!

- Sa fi fericită draga mea, vă așteptăm cu nerăbdare, Ana este sus in camera ei daca vrei, poți urca, oricum va aștepta cu mare nerăbdare.

- Bine!

- Tata mama unde e?

- E la bucătărie, face ultimele aranjamente pentru felul doi împreună cu Matilda. Ia spune.mi, până vin fetele, cu Ava cum te înțelegi?

- Normal, bine, nimic special!

- Alexander a venit din vacanța?

- Da, mâine vine la muncă! De ce, ai treabă cu el?

- Nu, dar am văzut că nu îmi mai spui nimic de cel mai bun prieten al tău.

- Eee, a fost plecat nebunu, sa întors azi și mâine intra în pâine.

- Vezi sa nu ți.o fure pe Ava...

- Tata!!!!

- Ok, hai la bucătărie sa vedem ce fac mama și Matilda.

IN CAMERĂ LA ANA

- Hei! Gata fato, ați ajuns?

- Hei! Da, am ajuns! Ce mai faci?

- Sunt fericită!

- Mă bucur! Cine e norocosul?

- Este Alexander, prietenul cel mai bun al fratelui meu și partenerul lui de afaceri.

- Wow, e bine, dar de ce te întristezi?

- Max nu va fi de acord cu relația noastră.

-wooo, stai putin, spune.mi și mie mai pe scurt ce se întâmplă și de ce nu este de acord?

- Alexander este un bărbat cu aceleași apucături că și Max, Alexander ducea o viață haotică și desfrânată până acum 6 luni, de 6 luni suntem împreună dar pe ascuns, de când suntem împreună el este ok.

- Și cum de el nu te.a luat în vacanță ?

- Nu a fost în vacanță, a fost în celălalt oraș, la mințit pe Alexander că sa nu îl deranjeze in concediu iar nou doi sa ne petrecem mai mult timp împreună fara a fi prinși.

- Ana trebuie sa îi spuneți adevărul oricât de tare l.ar deranja, nu e bine sa ascundeți. Daca voi vă iubiți și dacă el începe să se vindece de viață aia atunci voi trebuie sa va trăiți viața împreună. Voi nu aveți de gând să vă mutați împreună?

- Ba da, chiar vrem!

- Atunci faceți ceva și nu mai ascundeți!

- Duminică seara vom face asta, va veni și el aici. Ava vreau sa îți spun ceva dar te rog nu spune nimănui, nici mama nu știe.

- Îți promit, de la mine nimic nu va ieși. Ce e ?

- Sunt însărcinată în două luni!

- Bravo, felicitări!!! Alexander știe?

- Da, tocmai de aia duminică vine sa dăm anunțul!

- Foarte bine!

- Dar acum ia zi.mi, tu ești bine? Te supăra fratele meu? Cum se comporta cu tine?

- Eu sunt bine, iar fratele tău chiar nu mă supără. Îmi e bine, sunt la început, vedem mai multe pe parcurs.

- Cioc cioc!!!

SEFUL 2 (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum