Capitolul 8

1.5K 57 0
                                    

Acasă la părinții lui

- Ma bucur enorm ca suntem aici cu toții, vreau sa va împărtășim bucuria noastră. În curând vom deveni părinți, și aici de fata cu toți vreau sa mărturisesc ca ea, Ana este tot ceea ce am cautat în viata asta, ea a reușit sa ma facă sa ma schimb. Ea este îngerul meu, sper ca și tu Max sa îți găsești un asa înger, o iubesc din tot sufletul meu, iar de când am aflat ca îmi va dărui un copil o ador, e viata mea și vreau ca pana se va naște fiul sau fiica noastră sa ne unim destinele prin Sfânta cununie. Vreau sa facem nunta!

- Dragii mei și eu, mama lui Alexander vreau sa spun ca sunt fericita de la cer și pana la pământ ca fiul meu a găsit asa o fata, ca el a devenit un om normal. O iubesc pe fiica voastră pentru faptul ca a făcut din fiul meu un băiat asa cum vroiam sa fie. Eram distrusa de atâtea scandaluri prin tabloide, îmi era teama ca îmi va veni cine știe ce scursura cu burta la gura. Dar Dumnezeu mi-a ascultat rugile și mi.a trimis îngerașul asta de fata! Asa ca dragilor as vrea sa va dați și voi acordul ca într-o luna sa facem nunta pentru frumoșii ăștia doi. Și sper ca și Max sa își găsească și el asa ceva pentru ca știu ca amândoi aveau acea problema obsesiva grava.

- Mulțumim din suflet Alina! Sigur ca într-o luna vom face nunta celor doi frumoși. Suntem și noi emoționați de asa vesti, ne bucuram nespus ca se iubesc, spune Christian. Și da, sper din suflet ca și Max al nostru sa își găsească liniștea în bratele unei fete frumoase, deștepte și cuminți!

- Mai oamenilor, eu va doresc sa aveți parte de viata lunga împreună, de multa fericire și numai lucruri bune. Vreau sa îmi vad sora fericita și niciodată supărată ca altfel te distrug prietene. Ce viata, cel mai bun prieten al meu îmi devine cumnat. Ma bucura într-un fel, dar în alt fel ma sperie. Fi tare cumnate și fa-mi sora fericita! Apoi cu toții se îmbrățișează.
Este multă fericire în casa lor, cu toții sunt fericiți, mănâncă, beau și petrec, rad, casa este toată o veselie.
Deodată soneria se aude, iar Matilde se duce și deschide!

- Olivia?

- Da Matilda! Chiar eu! Și apoi întra nepoftit peste Matilda.

- Bună seara, dragilor! Spune Olivia iar toți rămân asa😳😲mai puțin Ava, nu știa ce se întâmplă.

- Ce cauți aici? Spune 😠 Max.

- Am venit sa îmi iau ce îmi aparține, adică tu.

- Nu îți aparțin!

- Serios? Ia uite ce scrie pe certificatul asta de căsătorie de acum un an de la Paris! Te.ai căsătorit cu mine, ți.am promis ca după ce îmi pun firma pe picioare vin acasă. Am venit sotiorule!

- Tu ești căsătorit? Întreabă Ava nedumerita!

- Da Ava, am făcut o mare prostie la beție acum un an, eram înnebunit după ea, dar nu știu cum de am rămas pana acum căsătorit pentru ca eu inaintasem actele de divorț!

- Îți spun eu draga mea, eu nu am acceptat divorțul iar el nu a mai avut timp sa atace prin tribunal pentru ca a fost prins între curve și firma. Dar tu cine ești?

- Sunt Ava, secretara lui!

- aaaa, o alta curva!

- nu sunt o alta curva, nu m-am culcat cu el, eu îmi fac treaba doar pe bani curați și munciți nu pe prostituție.

- ava pe lângă ca este secretara mea este o buna prietena de familie și tu nu ai dreptul sa o jignești. Ai face bine sa pleci din casa mea.

- dragule dacă plec eu pleci și tu, ești soțul meu!

- Doar în acte! Tu pleci la tine acasă eu la mine. Haide Ava!

- O iei acasă la tine pe secretara?

- Nu te privește pe tine ce face secretara mea. Tu ești nepoftita aici, ieși afara!

- Nu cred! Ști, tu ai semnat ceva când ne-am căsătorit. Erai beat și nu mai ști dar îți arat. Dacă divorțezi de mine îmi dai 500.000€, dar dacă eu divorțez de tine de buna voie nu îmi mai dai nimic.

- Ești idioata, ieși!

- Mai e ceva, trebuie sa trăiești cu mine sub același acoperiș în timp ce sunt în tara altfel îmi dai 500€ pe zi. Deci? Ce alegi? Mergi cu mine acasă sau îmi plătești zilnic câte 500.

- Zdreanta! Tu cu cine și când ai făcut contractul ala?

- Eu și tatăl meu care e avocat am făcut, ne.ai căzut în capcana prostule!

- vreau sa divorțez! Îți plătesc 500.000 și dispari!

- nuuu, nu plătești nimic acestei scorpii 😠😠🤬🤬🤬spune Christian, voi avea eu ac de cojocul ei. Acum ia curva acasă și rezolvam mâine la prima ora.

- Haide Ava!

- Ava nu va merge cu tine, o aduc eu mâine dimineața la firma!

Max pleacă împreună cu Olivia, ii venea greu sa plece fără Ava, fără era de doua săptămâni la el, dar deja se atasase de ea enorm. O seara atât de fericita lor l-o stricase rău de tot Olivia.

- Cine este aceasta Olivia, întreabă Ava.

- Draga mea, acum 3 ani cretinule nostru s-a îndrăgostit de frantuza asta, Olivia, noi nu am văzut nimic cu ochi buni, dar el a conținuta cu ea, ba chiar a plecat acum mai bine de un an după ea și acolo sa întâmplat totul. Când și-a dat seama ce a făcut și cine era aia de fapt a fost târziu. A venit în tara și a făcut demersuri pentru divorț, dar în nebunia lui a uitat de aceasta căsătorie. Și sincer și eu am uitat sa ma interesez dacă sa pronunțat sau nu divorțul. Am fost ocupați în ultimul timp cu mute afaceri și multe contracte.
Nu fi trista, vom rezolva.

- Nu sunt, e problema lui, nu ma privește pe mine.

- Nu ma minți Ava, cunosc privirea asta, tu ai început sa ți la el. Te doare ca acum a plecat cu ea, te gândești ca nu ii va rezista și se va culca cu ea. Iar în acel moment ea începe și plânge, își da seama ca asta se va întâmpla iar tot ce a încercat ea sa facă se va duce de râpă.
Ana vine lângă ea și o ia în brate la fel și Sara.

- Draga mea, tu te îndrăgostești de prostul nostru, spune cu mila în glas Sara. Nu știu dacă sa ma bucur ca cineva îl iubește, cineva asa ca tine sau sa ma întristez pentru ca el nu merita iubirea ta. Ești prea buna!

- Ce pot sa fac? Nu vreau sa se culce cu aia!😞😭

- Am o idee, mergem amândouă sa îți iei haine de schimb și pijamale ca pretext și vedem ce se întâmplă.

- Ana, lasă că o voi duce eu, tu du-te cu Alex acasă, ești însărcinată și obosita, spune Sara. Apoi pleacă amândouă!

SEFUL 2 (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum