- Max de ce nu ești în camera?
- Stai liniștită sunt mai bine, nu îți fac nimic, vreau doar un sărut de la tine!
- Max ochii tai ma sperie, nu îți dau nici un sărut, nu te vad bine.
- cui ii scri mesaj?
- nu te privește!
- Ava da.mi cheile de la ușa sa ies, nu vreau sa îți fac rău!
- Max...
- Ava nu vreau sa îți fac rău, te rog da.mi cheile! Nu rezist!
- Max lasă.ma sa întru în camera sa le iau și ți le dau!
- OK! El crede în ea și o lasă să treacă dar ea este hoata, se încuie în camera și nu ii da nicio cheie.
- Hoata mica, m.ai păcălit! Dă-mi cheile!
- Nu! Tu nu te vei mai vindeca niciodată dacă eu fac acum ce vrei tu! Vreau sa te vindeci, țin la tine!
- cât de mult?
- nu întinde coarda!
- nu mai pot ava, daram ușa, da.mi cheile!
- ști ce, exista și lucru manual! 😂😂😂Râde ea după ușa (reacțiile lor le voi pune în emoticoane, nu voi mai scrie)
- Nebuna mica, îmi sugerezi sa ma masturbez?
- Daaa!
- Eu nu am făcut asta niciodată, eu am avut la discreție mereu curve!
- ei bine e un nou început, imaginează-ți ca s-au terminat fetele si nu ești gay! 😂😂😂
- ce îți mai place sa razi de mine! Mai razi un pic de mine și o sa îmi piară cheful de tot, vad ca îți place să îți bați joc de cineva!
- Daaaa, merci, o sa încerc dacă trebuie sa te lecuiesc😂😂😂
- bravo! 😠 Hai ca mi.a trecut cu tine tot, ma duc dracu sa ma culc! Noapte buna!
- noapte bună! 😁
DIMINEAȚA
- Neața! 😁
- Neața! 🥱 De ce rânjește asa la mine?
- Azi ai mult de munca alături de mine, azi vin muncitorii sa dărâme acea camera iar tu ade aici înainte trebuie sa ai grija de mine sa ma vindeci, vei fi plătită în plus. Te.am înscris la un curs de psihologie!
- Noooo! Tu ești tembel mămică! 😠😠😠 Ai reușit sa îmi distrugi toată ziua! După ce ca mi-ai distrus o parte din noapte, acum îmi distrugi și ziua! Bravo🤬
- Nu mai înjura ca nu e frumos! Apropo vezi ca la ora 10 iti va veni profesori, tu vei face cursuri particular, examenul îl vei da la universitate!
- pentru ce mama 😈😈😈 îmi trebuie mie încă o facultate? Doar ca să te vindec pe tine? Pai omule eu te scutur de toți 😈😈😈😈 și fără licență! Ma voi documenta și te voi scăpa de toate prostiile din capul ala 🤬🤬🤬. Sa pui mana sa anulezi toate cursurile și înscrierea, dilimache!
- OK, atunci merg pe mana ta😂😂😂😉 Acum mergem la firma?
- Pot sa îmi beau și eu cafeaua liniștită fără sa te aud?
- Da dar ma vei vede ca și eu o beau 😉
- 🤪😛
- Nu te mai strâmba și nu mai scoate limba la mine ca nu e frumos!
- 🙄
- 🤨
LA FIRMA
- Neața tata, deja ești aici?
- Da, aștept sa ajungă muncitorii sa ne apucam de treaba, Ava unde e?
- Trebuie sa ajungă și ea, s-a încăpățânat sa vina cu mașina ei și merge mai încet dar ajunge 😂😂😂
- Nu mai râde de fata ca te strâng de gat! Pana vine ea zi-mi cum va înțelegeți?
- De minune! 😁
- Nu îmi spune ca ai băgat-o și pe ea deja în patul tău!😞
- 😒 nuuu, nu am făcut asta, ma ajuta sa îmi revin, sa ma vindec. Dacă ma crezi aseară nu am plecat la curve și am rezistat!
-😲 tu? Cum asa?
- Dacă ea e tare ca și aseară și se tine de capul meu sa ma vindec ma voi vindeca! Nu îți divulg nimic! 😉
- Atunci chiar am găsit o comoara de fata, iar dacă tu ii faci ceva și o superi eu te distrug😠
- Hoo! Calm! Nu ii voi face cred ca mai degrabă ea ma va castrat!
- 😂😂😂 bine ți-ar face!
-🤨 hai nu mai spune! 😛
- Bună dimineața, domnule Christian!
- Bună, Aba! Îmi pare bine sa te vad. Ce mai faci?
- Bine, din nou la munca! Dumneavoastră?
- Aștept muncitorii! Vor darma camera aia din spate și voi face un birou nou! Ia spune-mi, ai convins cantarul ca diseară sa veniți la noi?
-încă nu dar îl voi convinge! 😁
- 🤨nu vin și nu ma convingi!
- Ba mergem! 😁
- Nu! 😠
- Termina, Ana va fi fericita iar tu nu ai voie sa ii distrugi fericirea! 😠 spune Ava
- Bine, vom merge! 😤
- Bună dimineața! Ce mai faceți?
- Bună Alexander, noi bine la munca, tu?
- Am dus pe Ana la servici și acum am venit și eu la al meu, ma grăbesc un pic pentru ca am o ședință cu departamentul meu, vorbim diseară!
- Cu siguranță spune vesel Christian!
- 🤪🤪🤪
- Nu te mai strâmba ca boul, ii spune Christian fiului sau și ii da o palma după ceafa. Uită-te la el, a fost mereu un baiat bun și muncitor în ciuda defectelor iar acum a avut voința sa se vindece! Tu când o vei face?
- Când îmi va face și mie Ava un bebe! 😁
- 🙄 cât ești de idioți, spune supărată Ava și pleacă către biroul ei fără a mai spune ceva.
- Cum dracu faci ca numai idioțenii scoți pe gura aia! Spune tatăl lui... 😠
Muncitorii au venit și s-au apucat cu toții de treaba, Ava a muncit toata ziua la fel și Max.
- Cred ca ar fi cazul sa plecam acasă, spune Max
- Normal, și eu vreau acasă numai as face nimic direct as dormi!
- mergem și dormim!
- Cred ca ești.... sau te prefaci, trebuie sa mergem la ai tai. Alex va veni cu ai sai și o vor cere de soție oficial pe Ana, iar ea se va muta din seara aceasta de tot la el.
- Uitasem! 🙄
- Cred ca voiai sa uiți, dar în niciun caz nu uitasei! 🙄
- Bine cum zici tu! 🤪
- De la atâtea strambaturi vei rămâne strâmb!
ACASĂ LA EL
- Hai sa ne facem câte un dus și apoi vom pleca împreună la ai mei!
- ok! Cei doi se duc în camerele lor, își încuie fiecare camera își fac un dus se îmbracă frumos și se întâlnesc în sufragerie pentru a merge la casa părinților lui.
CITEȘTI
SEFUL 2 (+18)
RomanceEl are mereu nevoie de cineva langa el...ea are nevoie de un job bun...mai departe... scântei.... citiți și veți vedea....