La firma
- Annaaaa!
- Da șefu!
- a venit Ava?
- Nu șefu... Aaa...
- am venit eu în locul Avei! Spune mama lui, poți pleca Ana!
- Mama? Ce sa faci tu în locul Avei?
- Acte dragul meu, sau tu crezi ca eu nu știu lucra și nu știu cu ce se mănâncă toate astea? 🤨
- Mama, dar...
- Niciun dar, știu draga sa te ajut știu ce fac, îmi pare rău pentru tine ca nu mai ai parte și de o cotaiala între acte, dar dacă ești prost pierzi o fata bună!
- Mama 🙄
- Sara? Tu ce faci aici întreabă soțul ei intrând pe ușa.
- azi țin locul Avei!
- asa ceva!!! 🙄 Ce face Ava?
- Nu e prea bine saracuta din cauza lu cretinu de fitu! Dar tu de ce ai venit aici?
- am venit aici sa discut cu cretinu de fimiu 😁
- Ma voi doi ați luat-o razna? Mama a venit sa facă pe asistenta personala și ma face și cretin pe fata și tu tata ce mai vrei sa vorbești cu cretinu de eu? 😠
- Te muti la noi pana îți găsesc alt apartament de care nu afla fufele de el, iar pe ala de acum ți-l vând.
- Bine, fie... Alte dorințe mai aveti? Dacă nu te rog eu ia-o pe mama și faceți ce vreți. Azi ma descurc și singur!
- Nuuu azi chiar ți-o las pe mata pe cap sa vezi cum e😂😂😂
- Tata tu razi de mine?
- Nuuu, cu tine, hai spor la treaba sa aveți! 😂
- Tataaaa!
- Nu mai striga la tactu ca nu te salvează 😁
- Aoleuuuu... Voi azi chiar v-ați pus pe mine?
- da! Și acum dă-mi ce trebuie sa fac și nu mai sta ca un prost sa te holbezi la mine, mai bine gândește-te cum o vei rezolva cu Ava.
- Ma gândesc dar cu tine pe cap...
- vezi sa nu te plesnesc încât îți întorc fata la spate... Hai la munca!
- mama dar periculoasa te-ai mai făcut! 😳
Cei doi lucrează ceva timp în liniște pana ce apare pe ușa fără sa bata Olivia.
- Ce faci iubitel?
-, 🤨 tu ce cauți aici?
- am venit sa te vad, iubitica a plecat de e în locul ei mămica ta? Am avut dreptate așa-i, erați iubiți!
- secretara mea are concediu, și mama a venit sa ia niste dosare importante pentru ca e și firma ei, nu te privește pe tine de nimic, acum ieși pana nu chem paza!
- dacă vreau ies dacă nu, nu!
- drăguță ai început sa ma enervezi rău, ma calci rău pe coada, și dacă asta de aici te roagă cu frumosul și nu ieși te scot eu dar cu uratul. Sara se ridica de la birou și vine spre ea, o analizează din cap pana în picioare, o ia de brat, o da afara și închide ușa.
- Cine ești tu babo sa îmi faci asa întra din nou Olivia fără pic de jena.
Sara ii da doua palme, o ia de par și tipa pe hol sa vina paza, apar doi bărbați bine făcuți și o ia pe Olivia.- Uite asa se face prostalaule spune Sara spre fiul ei, asa se da o proasta afara și dacă asta mai apare aici tu o sa iei o mama de bătaie de la mine 😠
- Mama dar ce tare ești 😳 nu te credeam asa!
- pai dacă aștept de la un pampalica nu fac nimic. Tu fi atent aici la mine, nu mai fi asa un pampalau ca s-ar putea sa o pierzi pe Ava. Idiotule! Am terminat pe ziua de azi cu tine, mi sa luat de prostia ta. Sa vi acasă și sa faci tot posibilul sa o împaci pe Ava și sa nu ii mai greșești.
- Mama stai ca vin și eu!
- Eu plec cu taică-tu în seara asta la Londra cu afaceri, vei fi singur cu Ava. Sper sa ști ce faci!
- Pe bune?
- Da fiule, vom fi plecați o săptămână, asa ca te rog ai grija de fata și nu ma dezamăgi ca dacă vin și o găsesc tot supărată va fi vai și amar de tine. Uite aici sunt cheile casei, pentru ca știu ca tu nu le ai. Menajera și bucatareasa vor fi și ele în concediu asa ca va descurcați voi o săptămână cu casa.
- Mama tu ai înnebunit?
- nu, dar e dreptul lor sa își ia o pauza pe luna și acum e rândul pauzei.
Părinții lui pleacă la Londra direct, iar el se duce acasă. O găsește pe Ava pe canapea în sufragerie cu o cana de ciocolata în mana uitându-se la film.
- Bună iubito!
- 🙄
- Te rog vorbește cu mine!
- 🤨 unde e mama Sara și tata Chris?
- Au plecat pentru o săptămână la Londra cu afaceri iar menajera și bucatareasa sunt libere o săptămână, a zis sa avem grija de casa.
- Bine!
- Ce avem de mâncare?
- 🤪
- iubito sunt obosit și lihnit și te rog nu te mai strâmba la mine!
- Nu am chef de tine! Lasă-mă în pace!
- Ava, iubito, te iubesc și crede-mă ca nu m-aș duce la alta chiar dacă tu nu îmi oferi totul în pat.
- nu pot uita repede, asa ca lasă-mă... Du-te și vezi ce e prin frigider dacă nu comanda ceva și gata.
- tu ai mâncat ceva?
- da!
- Ce?
- a făcut matilde pizza pana sa plece, vezi ca mai este în frigider una și alta este în cuptor doar a terminat de copt.
- Yumi! 😋 Dar tu nu vi cu mine?
- Nu, eu ma duc sa dorm! Noapte buna!
- iubito... Te rog mai stai!
- noapte bună!
CITEȘTI
SEFUL 2 (+18)
RomanceEl are mereu nevoie de cineva langa el...ea are nevoie de un job bun...mai departe... scântei.... citiți și veți vedea....