Capitolul 11

1.5K 55 0
                                    

Când cei doi afla de acea clauza parca le cade cerul în cap.

- Eu nu renunț la Ava pentru idioata aia și nici nu dau jumate din firma, voi plăti 600.000 și gata! 🤬😠

- Eu asa va sfătuiesc cel mai bine,  dații banii și scăpați de ea, altfel va va face zile fripte, spune avocatul.

- Dar dacă voi 2 ați rezista un an pe ascuns și idioata aia nu ar primi nimic, nu ar fi mai bine, întreabă Christian.

- Domnule White exista posibilitatea sa pierdeți mult mai mult pentru ca ei doi pot fi dați de gol oricând și nu e bine, spune avocatul.

- Dar dacă cei doi în public s-ar ascunde de ochii lumii dar acasă ar avea o relație? Întreabă Sara🤔

- Doamna Olivia a interzis prin aceeași clauza ca domnul Max sa mai locuiască cu cineva în casa, doar o menajera străină și bătrână are voie timp de un an. Este încolțit, ori banii ori va trebui un an de zile sa stea singur, iar dacă nu jumate din firma. Ce alegeți?

- Ce facem? Întreaba nervos Max.

- Nu avem decât sa plătim spune Christian, nu vreau ca voi doi sa stați despărțiți.

- Cred ca cel mai bine ar fi sa ne despărțim pentru un an, va trece repede deși cu greu, dar de ce sa o îmbogățim noi pe aia, sunt bani munciți de cei din firma și de voi. De banii aia dai prime angajaților, faci ceva constructiv, ajuți oameni săraci, dar nu dai unei... 🤬

- Ava știu ce zici, dar relația noastră nu va rezista dacă stam asa despărțiți, eu nu voi rezista fara tine, spune nervos Max.

- Deci ce alegeți pana la urma? Întreabă avocatul curios.

- Alegem sa ne despărțim pentru un an, spune cu lacrimi în ochi Ava.

- ok, atunci sa aveți o zi buna, iar avocatul pleacă.

- De ce ai ales asta? Tu nu mai iubești? Cum poți sta fără mine? Cum? Eu fără tine nu voi putea sta...tipa ca un nebun Max.

- Nu te mai tipa la mine, haide sa vorbim cu toții acasă. Nu trebuie sa ne audă nimeni aici.

Cu toții pleacă acasă, el nu putea sa înțeleagă de ce a ales asa, ai lui nu mai înțelegea nimic. Erau nervii tuturor întinși la maxim.

ACASA

- Acum îmi spui dracu de ce ai ales asta? Banii aia ii datoram cu ușurință, numai sa te știu zi de zi lângă mine.

- Dar ma vei avea lângă tine.

- Cum dracu?

- Nu a spus nimic din faptul ca nu pot lucra cu tine, voi fi zilnic cu tine, iar seara tu ești liber sa vi la părinții tăi acasă, nu îți este interzis, eu voi sta aici, seara vom fi amândoi pentru ca nici mie nu îmi este interzis sa stau unde vreau. Doar ca nimeni nu va ști ce se întâmplă între noi. La servici ne vom ascunde, iar acasă nu se va întâmpla nimic la vedere. Ne vom ferii asa timp de un an, dar relația noastră merge înainte.

- iubito ești deșteaptă, te iubesc! Ai mare dreptate, dar eu vroiam sa facem nunta după nunta surorii mele...

- Asta este, o vom face peste un an, când clauzele vor trece. Dar cu banii aia tu poți ajuta, dar nu dați ei degeaba ca să trăiască bine. Nu e ok!

- Uite de aia te vreau nora mea, ești fata isteață ce tine cu casa, spune vesela Sara.

- Ai mare dreptate nevasta, fata asta este de aur. Ne bucuram ca te avem în familia noastră spune cu zâmbetul pe buze Christian.

- și eu ma bucur ca fac parte din familia voastră. Va iubesc enorm și apoi cu toții se îmbrățișează.

A doua zi

- Bună dimineața iubito!
- Neața iubitule!
- Cum ai dormit!?

- Ca un îngeraș și as mai vrea sa dorm dacă s-ar putea.

-Te-am obosit rău azi noapte?

- Nu, a fost minunat.

- Ți-ai luat pastilele?

- Da, stai liniștit, nu-i momentul de bebe.

- Dacă nu era clauza aia idioata acum îți făceam un bebe.

- Nu te mai gândi, ai sa vezi, va fi bine.

- Iubito mi-am mutat biroul cu un etaj mai sus, ca să nu mai am acele ferestre mari de sticla cu vizibilitate pe hol. Am doar o ușă simpla ce da în hol și ferestre spre afara. Te - am mutat și pe tine lângă mine, iar acolo am și camera secreta 😉

- Nebunaticule! Te iubesc!

- Și eu te ador. Iubito eu o sa îmi fac baie și plec, vino și tu după o ora, nu trebuie sa fim văzuți împreună.

- Bine iubitule!

La Firma

- Bunaaaa dimiiii!
- Ce dracu cauți aici și mai ales fără sa bați la ușa, nu ai ce cauta în firma asta!
- Dragul meu eu am voie sa vin oriunde ești timp de un an, cum crezi ca ma pot asigura ca tu vei fi singur cuc?
- jegos om ce ești, ieși afara, aici nu ai voie sa faci ce vrei, este proprietate privata.
- Bună dim...
- Ce e drăguță? Ți-am înghițit pisică limba ca m-ai văzut pe mine aici? O întreabă Olivia pe Ava pe un ton nesuferit.
- Nu draga, am crezut ca e singur sa îl întreb ce acte vrea sa ii aduc, dar cum am văzut ca șeful meu e ocupat cu dumneavoastră am zis sa ma retrag.
- Cred ca eu am uitat sa adaug o clauza iar acum nu mai pot face nimic, trebuia sa bag clauza sa fi data afara. Și tu ești un pericol.

- Ce păcat, asta este. Țin sa te dezamăgesc dar pe mine nu ma interesează șeful meu. Sunt aici sa îmi câștig existenta, nu sunt ca altele care se uita numai după ce are bărbatul în pantaloni și în buzunar, sa ai o zi buna, spune Ava și pleacă din birou.

- Vaiii vaiii cum se face ca pe a ta secretara nu o interesează persoana ta?

- Pai asta am și cautat, nu mai vreau curve pe lângă mine și interesate de avere. Vreau femeie normala care nu e toată ziua cu ochii pe mine la ce mișcări fac ca să știe ea cum sa ma vâneze.

- dar de ce sta la părinții tăi?

- Nu te privește!

- sper ca nu aveți o relație? Pentru ca am văzut ca tu nu mai vi pe la apartament ci te duci la ai tai.

- auzi tarfa ce ești, tu ma urmărești pe mine? Tu vrei sa te calc în picioare? Nu te privește viata Avei, ea este prietena cu sora mea și au ele socoteala lor, nu ma privește pe mine, iar eu dacă vreau sa ma duc sa dorm diseară în canal dorm în canal, nu te privește pe tine cine ce face. Nu am o relație cu nimeni și nici nu voi avea, oricât ți-ai dori sa ramai cu jumate de firma sau bani nu vei avea acel noroc, acum ieși afara ca am destulă treaba se răcește Max la Olivia. Era tot un pachet de nervi.

Olivia pleacă iar pe ușa apare Ava cu câteva dosare în brate.

- Ia spune tu straino, chiar nu te interesez? 😉
- Nu... Va rog sa va purtați adecvat domnule White! Suntem în timpul serviciului.

- Domnișoară Ava, vreau sa veniți după mine și sa îmi citiți ce scrie pe acel dosar, spune Max cu subînțeles și își ia iubita de mana și dispare în camera secreta.

- Max ești nebun? Nu mai poți aștepta pana acasă?
- Nu, am chef de tine chiar aici, te vreau aici și acum!

SEFUL 2 (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum