Capitolul 2

1.9K 63 0
                                    

- Sara cred că Max al nostru se va pune cu botul pe labe!

- Crezi că dintre toate îl va potoli Ava?

- Da, chiar cred!

- Sincer și eu cred la fel, cred că Ava ni.l va potoli. Nici una nu cred că va avea puterea Avei, sunt sigură că ea e specială!

- Sincer îmi place de ea, sper sa fie nora noastră, deși acum mă cam doare de biata fata, pentru că derbedeul ii va face zile fripte până își va da seama de sentimentele lui pentru ea.

- Ai să vezi că toate astea vor merita!

Dimineața

Mă ridic din pat, simt cum în casa mea miroase ceva, ceva  bun ce nu a mai mirosit de mult timp, de când bunicii mei nu mai sunt mirosul ăla nu a mai existat. Plec spre bucătărie, uit că sunt doar în chiloți, parcă sunt in transă, au un fredonat de femeie, murmură ceva iar în bucătărie parcă se aude incet un cântecel, ea îl fredonează. Întru și o vad cum e de concentrată la ceea ce face, este cu spatele la mine, învârte ceva in tigaie, cafeaua este pe masa pusă deja in cesti, doamne ce imagine.

- Ptiu drace!!!! Pune dracu haine pe tine o aud pe ea strigând la mine și ies din transa creată chiar de ea.

- Iarta.ma, eram atras de miros, vin imediat. Ce idiot pot fi, sa uit că nu sunt îmbrăcat, te rog să mă ierți!!!! Strig eu tare să mă audă in timp ce fug să mă îmbrac!

- Alfa data fi pe faza o aud pe ea spunând!

Soneria se aude și Ava se duce să deschidă.

- Bună!!!! Yumy, ceeeee naibaa miroase așa bine in casa lui dilimache?

- Am făcut gogoși și cafea!

- Vreau și eu, nu am mai mâncat de când a murit bunicii.

- Îmi pare RAU!

- Nu.i nimic! Fratele meu unde e?

- Sa se îmbrace!

- Cum adică?

- Asa, trebuia să se schimbe!

- Sa se schimbe de ce, că ăla doarme în chiloți!!!! Nu îmi spune că a venit în bucătărie în chiloți!!!

- Ba da surioara, am uitat în ce sunt îmbrăcat, mirosul asta nebunesc pur și simplu mă luat de nas.

- Aici ai dreptate, Ava a gătit ceva foarte bun, îmi era dor de mirosul ăsta. Dar hai sa nu mai pierdem vremea, haide să mâncăm și apoi să plecăm la cumpărături, ne așteaptă o zi lunga.

- Cam așa e, spune și Max.

Cu toții se pun la masă, mănâncă și apoi pleacă către mall.uri pentru a cumpăra cele necesare și pentru a o duce la salonul de înfrumusețare pe Ava, vroiau sa o răsfețe și să învețe metode de îngrijire.

Seara

- Sunt maxim de obosită, am cumpărat tot ce sa putut, am aranjat totul în șifonier, cred că e timpul sa plec și eu acasă, ne vedem mâine la firmă. Draga mea, te las pe mâinile lui dilimache, ai grija de tine.

- Mulțumesc pentru tot, voi avea și tu să ai!

Ana pleacă iar ea se duce in sufragerie lângă Max.

- Max te rog să îmi dai lista cu mâncarea ce o vrei preparată.

- După surpriză ce am avut-o azi sincer nu îți mai dau nicio listă, tu alegi ce vrei să îmi faci de mâncare, vreau să mă surprinzi, apoi el soarbe o înghițitură din cutia de 🍺 bere.

SEFUL 2 (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum