Capitolul 9

1.5K 53 1
                                    

Acasă la Max

- Iubitel ți-a fost dor de mine, spune pisicindu-se Olivia pe lângă el.

- Sincer, chiar nu! Am avut destule care sa îmi satisfacă poftele. Tu erai ultima mea grija.

- dar acum, acum poftești la corpul asta frumos? Iar ea lasă rochia sa ii cada jos lăsând-o în lenjerie intima, iar apoi suna soneria.

- Ma duc sa deschid!

- nu deschide, poate aștepta, eu nu, sunt fierbinte.

- Chiar trebuie sa deschid, cine suna este foarte insistent și nu ma pot concentra. Ramai aici, ma duc sa vad cine e și vin.

- ok! Ea se dezbracă de tot și se baga în patul lui. El se duce jos sa deschidă.
În casa întra Sara și Ava,.

- ce e cu voi aici?

- Am venit cu Ava sa își ia de schimb și pijamale nu mai am ce sa ii dau de la Ana, și-a luat totul de acolo. Maine ii trebui fetii lucrurile.

- Bine mama!

Ava urca sus și se duce în camera  ei, el urca după ea, Sara rămâne în sufragerie.
În timp ce Ava își strângea din lucruri lacrimile continuau sa ii curgă.

- Ava nu vreau sa pleci!

- Nu pot sta aici cu soția ta, răspunde ea trăgând nasul.

- Ava plângi?

- Nu!

- Ma minți! Privește-ma!

- Nu! Apoi el o prinde de bărbie și ii întoarce fata plina de lacrimi către el.

- de ce plangi?

- Te vei culca cu ea, iar eu am luptat ca proasta sa te vindec, am pus suflet ca să se ducă totul într-un minut.

- Iartă-mă Ava! Abia am început terapia, nu sunt super om. Îmi pare rău!

- și mie Max, cred ca ar trebui sa uitam unul de altul, cred ca mai bine ies din viata ta. Nu vreau sa sufăr!

- Nu face asta!

- îmi pare rău! Adio!

Ava iese din camera, iar în timpul asta iese și Olivia sa vadă ce se întâmplă înfășurata în cearceaf.
El când vede e plin de nervi. Rămâne în uram Avei, cele doua, Ava și Sara pleacă.

- Gata, i-ai spus tot ce aveai de spus?

- Da Sara, crezi ca va funcționa? Ca dacă eu chiar trebuie sa plec!

- îmi cunosc fiul, dacă te place chiar în noaptea asta va veni la tine. Sa lași ușa deschisa de pe balcon. Nu va îndrăzni sa intre pe ușa mare.

- OK!
Cele doua ajung acasă, în timp ce Max este încă acasă la el, este pe gânduri, de aia nu mai are chef și aici îl pune pe gânduri, o bruscheaza și chiar o bate, ceea ce el în viata lui nu datuse într-o femeie, dar simțea ca nervii ii da pe afara, era numai vina ei ca nu divortase iar acum era pe cale sa o piardă pe Ava.

Ava era acum într-un dormitor de la etajul 1, a lăsat ușa balconului descuiata deși se cam temea sa adoarmă asa cu ea, lasă doar lumina veozei aprinsa sa vadă boul unde se afla ea, dacă va veni asa cum zice Sara.
Ava se schimba la pijamale și se pune în pat, încearcă sa stea treaza dar adoarme.
După ceva timp simte un vânt rece ce ii adie prin casa, se trezește sa se inveleasca, dar cum deschide ochii îl vede pe el lângă ea.

- iubito nu te speria! Sunt eu, Max!

- Max! Ce cauți aici în toiul nopții? Nu trebuia sa fi lângă soția ta?

- nu o mai iubesc, nu ma mai interesează, nu m-am culcat cu ea. Nu am putut. Tu ești vinovata! Și zâmbește către ea. Te iubesc frumoaso! Tu ești speciala! Vindeca-ma, vreau sa fiu cu tine!

- nu pot atâta timp cât ești cu Olivia!

- De mâine nu voi mai fi!

- cum asa?

- sa zicem ca am băgat frica în ea și mâine baga singurica divorț! 😁

- Max, ce naiba ai făcut!? 🤨

- Nu trebuie sa te intereseze ce, trebuie doar sa ma iubești, sa ma ajuți Și sa fi lângă mine, sa nu mai pleci! Acum vreau sa dorm lângă tine dacă ma lași!

- te las dar am și eu o întrebare, pe unde ai venit de e ușa deschisa la balcon?

- Pe scara de incendiu și am întrat pe balcon! Dar tu de ce dormi cu ea descuiata!? 🤨

- Nu știam ca este descuiata, nu am verificat, am crezut ca este încuiată deja, în plus eram prea supărată ca să mai verific ceva în casa asta!

- bine iubito! Ma duc sa îmi iau pijamaua din camera mea și vin.
El pleaca spre camera lui iar ea e vesela, e fericita, zâmbește in continuu. Se da jos din pat și încuie ușa balconului.
El se întoarce, era îmbrăcat doar pe jumătate în pijama, era la bustul gol, ciufulit, era asa de sexi.
- Gata iubito, sunt lângă tine, spune el și se baga lângă ea în pat, o ia în brate și începe sa se sărute amândoi, se sărutau flamand, cu dor și cu iubire.

- fi a mea iubito! Fa dragoste cu mine!

- Max te iubesc dar e prea repede și prea devreme, sunt doar doua săptămâni de când ne știm.

- Ne știm de la accidentul tău, eu și ai mei am avut grija ta și am fost umbra ta. Te doresc de mult timp, ma atragi de mult timp. Tu nu mi.ai dat atenție niciodată. Nici când va intalneati pentru seara fetelor la noi în casa.

- nu vreau sa fiu o ușuratica, sa îți cad repede în brate și apoi sa îți bați joc de mine.

- Ava tu te auzi ce spui. Eu chiar te vreau și chiar te iubesc. Dacă eu pentru tine nu m-am putut culca cu Olivia, tu ce crezi ca e cu  mine? Dacă nu te iubeam acum zaceam lângă aia. Deci vrei sa fi iubita mea? Vrei sa mi te dăruiești?

SEFUL 2 (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum