- Iubito fi a mea!
- Voi fi a ta, fă-mă a ta!
- Te iubesc frumoasa mea, te doresc nespus de tare. Ma bucur ca ești dispusa sa fi a mea. Ma bucur ca nu m-ai refuzat și crezi în vindecarea mea. Vreau sa dormim goi iubito!
Cei doi se dezbracă unul pe altul, el o ia în brate pe ea, ea sta cu spatele spre ea. El își tine mâinile pe sânii ei, iar organul ii e întărit deja între picioarele ei, doar sta sa intre în ea.
-ce te oprește iubitule?- îmi e teama sa nu te rănesc, te iubesc prea mult.
- fa ma a ta, îmi asum riscul asta.
- de ce îți asumi asta?
- pentru ca și eu te iubesc și te doresc la fel de mult. Apoi el încet începe sa facă mișcări ușoare de dute vino deasupra ei, ea geme de plăcerea oferita de el. Se iubesc amândoi pasional. Fac dragoste pana la epuizare și adorm goi și transpirați unul în bratele celuilalt sub cearceaf.
E ora 6 dimineața, el se trezește, o privește cum doarme de frumos, începe sa o sărute din nou, o trezește.
- ce e iubitule?
- te vreau din nou frumoaso!
- cât este ceasul?
- este 6!
-peste o ora ne vom trezi, dacă o mai facem acum din nou nu cred ca ma pot trezi pana la 10.
- o facem din nou și promit ca nu ne vom trezi pana la 11.
- promiți!
- da iubita mea! Acum fi din nou a mea!
- voi fi iubitule!
- simte-ma în tine! Îți aparțin! Sunt numai ai tău!
- ah... Ah... Te simt destul de bine...
- ma vrei iubito?
- mult de tot!
- cât de mult?
- pentru toată viata mea!
- simte-o în tine... Ahhh! Mai vrei iubito?
- daa!
- vreau sa devi soția mea în scurt timp! Vreau sa fi a mea pe veci chiar după nunta Anei!
- chiar ma vrei asa de repede?
- daaa, zilnic sa știu ca ești doamna mea, doamna White!
- îți place ce simți?
- hmmm... La nebunie, e atât de bine...
Cei doi fac dragoste în diferite poziți, din nou pana la epuizare, adorm din nou goi și transpirați. Alarma suna la ora 7:30 dar el o oprește.- dormi iubito! Shhh!
- nu ne trezim?
-nu, ți-am promis ceva, la 11 ne ridicam din pat, acum dormi liniștită.- max ce încerci sa faci din nou!?
- sex cu tine!
-mie somn iubitule!
- tu stai liniștită pe o parte, eu fac totul!
- Ahhh!
- ce este, te doare ceva?
- nu, e bine, continua!
-hmmm, nebunatica mica, îți place când ți-o bag asa ușor, când ți-o păcălesc!
-da, ma excita maxim!
- te ador iubito, ai fost virgina, e prima data când o faci și eu sunt primul, și cu toate ca a fost prima data tu în noaptea asta ai făcut-o de 3 ori cu mine.
- îmi place ceea ce îmi faci Max ști cum sa faci și ce sa îmi faci.
- iubito ești asa de buna, te ador iubito! Pielea ta e asa de fina, îți ador fiecare părticică din corp, iar pensiul meu ți-o adora.
Max o pune pe spate și se pune peste ea, începe sa o sărute și sa coboare cu sărutările în jos, se oprește pe sâni și apoi coboară și coboară...
- stop! Spune ea.
- de ce?
- nu voi fi în stare sa îți fac și eu asa. Momentan limitează-te la sexul normal fara oral.
- nu trebuie sa te simți obligata și nici nu trebuie sa îmi faci tu mie ceva, lasa-ma sa îmi fac plăcerea. Apoi coboară jos de tot unde începe sa o înnebunească...
- ahh Ahhh.. Max... Aaahhh ma înnebunești... Aaaa
- ma bucur dacă te înnebunesc, ești atât de buna, apoi se ridica și întra puternic în ea, începe sa se miște repede iar ea geme tot mai tare.
- cum e iubito?
- wow! Dar și un pic dureros, o ai mare și te înfigi prea repede, iar pentru mine e prea mult pentru prima data.
- cu toate asta ești foarte uda!
- sunt pentru ca tu iubitule îmi provoci o mare placere.
- iubito îmi dau drumul.... Și el își da drumul a treia ora în interiorul ei.
-max eu nu iau pastile, trebuie sa ajung sa iau pastilele de a doua zi de la farmacie, tu nu te-ai protejat deloc!
- iubito stai liniștită, mergem amândoi și îți iau, iar când consideri tu ca ești pregătită vreau sa îmi spui pentru ca vreau un bebe cu tine. Vreau sa avem și noi puiul nostru.
- chiar vrei asta?
- sigur iubito, vreau o familie cu tine!Ora 11
Cei doi își fac dus împreună, iar apoi se îmbracă și ies împreună pe ușa. Nu era nimeni în casa. Pleacă amândoi spre servici, acolo se întâlnesc cu parintii lui și cu un avocat.- bună ziua!
-bună porumbeilor! Spune Christian! Luați loc!
-ok!.
- domnul avocat are ceva sa ne spună!
-ascultam!
- domnișoară Olivia a divorțat de buna boi, ați scăpat în aceasta dimineața, dar când a divorțat a pus condiția ca timp de un an sa nu te căsătorești cu nimeni și sa nu ai nicio relație altfel va lua jumate din firma!
- ceee?
- cam asa ceva!
- și nu se poate face nimic?
- da și nu! Dacă ea moare între timp totul se anulează, dacă nu trebuie sa aveți grija ce faceți timp de un an.
- a dracu vrăjitoare!
- sau ii mai puteți oferi o suma importanta de bani ca ea sa își retragă acea clauza!
- cam cât?
- 600.000€
CITEȘTI
SEFUL 2 (+18)
RomanceEl are mereu nevoie de cineva langa el...ea are nevoie de un job bun...mai departe... scântei.... citiți și veți vedea....