Capitolul 12

1.3K 48 2
                                    

Este seara și este liniște, cei doi își fac treaba în liniște uitând de noțiunea timpului.

- iubito cred ca e timpul sa plecam, este prea târziu.

- bine Max, eu îmi strâng aici și plec acasă la ai tai.

- ava în seara asta un vin acasă, ma voi opri la apartament, nu vreau sa bata prea rău la ochi.

- bine Max, atunci ne vedem mâine dimineață!

- Sigur! Îmi va fi dor de tine iubito!

- și mie dar e doar o noapte, nici măcar un ne vom da seama când a trecut!

- Da asa e, ma voi duce acasă, îmi  voi face baie cu gândul la tine, iubito și apoi ma voi pune la somn tot cu gândul la tine 😁

- și eu iubitule, paaa, noapte bună!
Se săruta amândoi și apoi pleacă pe rand.
Ea ajunge acasă, ia cina cu socrii sai și apoi urca în dormitor. Îl suna de câteva ori dar deși nu ii răspunde nu se supăra, poate a adormit.

Acasă la el

- ce mama dracu cauți tu aici?
- verific dragul meu fost soț sa vad cu cine vi și ce faci 😁
- Olivia de unde naiba ai cheile?
- de la draga ta menajera, dar nu te gândi ca mi le-a dat personal, nuuu, am știut sa i le fur pe ascuns și sa fac copii. Trebuie sa știu ce faci! Anul de abia a început 😁

- ieși afara și dă-mi cheile alea tarfa!
- nuuu vreau, eu vreau altceva de la tine!

- ce poate vrea o curva de la mine bani și p*la, aia vrea... Deci care din alea doua?

- amândouă!

- nu vei avea parte de niciuna! Ieși!

- atunci bea un pahar de vin cu mine sa termin sticla asta care am început-o și apoi promit, plec!

- Nu vreau sa beau nimic cu tine, pleacă!

- atunci nu plec pana nu beau și ultimul pahar!

- poți lua sticla cu totul și ieși! 😠

- nu pot bea asa, afara, mie îmi place la căldură... Și începe sa își desfacă bluza ramanand în sutien..

-😠 ia-ți bluza aia pe tine...

- ma voi mai dezbraca și voi face mai multe pagube pe aici dacă nu bei un pahar cu mine... De exemplu voi sparge vaza asta frumoasa de lângă mine dând în acel smart tv și multe altele.

- bine fie, beau un pahar cu tine și apoi te îmbraci frumușel și pleci dracu din casa mea.

- sa făcut! Apoi ii toarnă lui ultimul pahar de vin, el bea jumate îl ia amețeala și adoarme instant.

Dimineața

Ea se trezește cu gândul la el, vede ca are mesaj pe telefon, îl deschide vesela crezând ca este de la el, dar surpriza, nu era de la el, ci de la Olivia, se vedea în poză cum ea ii făcea lui un oral.
USA ei i se deschide la camera și întra Max.

- Ieși afara obsedatule sexual sa nu te mai vad în viata mea!

- ava ce ai?

-  ce am? Vrei sa ști ce am?

- da!

- uite asta am și ii arata poza!

- nenorocita ! Pot sa îți explic totul și nu e asa cum crezi!

- Ce dracu sa îmi explici când se vede totul destul de clar, de aia nu ai mai vrut sa vi acasă, dacă de la mine nu primești oral ai chemat-o pe ea? Obsedatule, credeam ca te vindeci, nu mai vreau sa te vad, ieși și începe sa plângă, iar el încearcă sa o calmeze dar nu face decât sa o facă sa dea cu toate alea în el.
Apar și părinții lui pe usa și întreabă ce au de se cearta.
Ava nu răspunde nimic doar plânge, iar el le spune ca ia întins o capcana Olivia.

- fiule cum naiba putea curva aia sa îți întindă ție capcana?

- aseară când m-am dus acasă am găsit-o pe aia în casa mea, făcuse dublura la chei, bea vin, mai era un pahar în sticla și începuse sa se dezbrace și sa amenințe ca va sparge totul dacă nu beau paharul ala cu ea. Eu ca prostul am băut doar ca să plece dar nu m-am gândit ca va fi ceva în vinul ala, iubito în poza aia eu dormeam dus, nu am simțit nimic, am căzut ca musca.

- Nu vreau sa știu ce dracu a trimis aia și ce a făcut dar tu ditamai omul chiar nu o puteai lua de par sau sa anunți paza sa o dai afara?

- la ce obosit eram nu mai aveam chef de nimic, de niciun scandal. Dar uite ca am parte de unul uriaș!

- ieși afara! Ea îl tot împinge sa plece, el se opune și vrea sa o ia în brate.

- Max lasă fata în pace azi, ai făcut destul rău spune mama lui și încearcă sa îl ia de brat sa îl scoată afara, dar el se opune și vrea sa stea lângă ea.

- azi stai degeaba lângă mine, nu vreau sa te vad.

- sa te vad eu ce vei face la servici pentru ca vom avea mult de lucru împreună!

- vei fi un simplu străin ii arunca ea vorbele

- vom mai vedea noi spune și el😉 și pleacă

- Mama Sara nu vreau sa ma duc la firma, azi chiar nu vreau sa îl vad!

- nu te duci draga mea, avem noi ac de cojocul lui, lasă că vede el pe dracu dacă nu știe ce sa facă la momentul potrivit.

- sara ce ai de gând sa faci?

- E treaba mea și a Avei ce ii vom face nu e treaba ta, tu nu aveai treaba la birou, Christian?

- Nevasta sper sa nu faceți bosoade, atât tot, cât despre el, voi sta eu azi serios cu el de vorba și apartamentul ala îl voi vinde....

SEFUL 2 (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum