- RĂSPUNDE AVA!
- Nu te zbiera asa la mine, nu știu ce sa îți răspund pentru ca între noi doi nu este nimic, noi doi de abia ne cunoaștem, ce vrei sa îți spun?
- Nu te atrag de loc încât noaptea sa nu te gândești la mine?
- Max ești atrăgător, nu zic ca nu, as minți, dar după întâmplarea aia cu acea duduie sunt un pic dezgustată și nu, nu m.am gândit nicio clipa ca între noi ar putea exista o relație, nu am vrut o relație prea curând. Sunt prea supărată pe viata ca să ma mai gândesc și la altceva!
- Ei bine Ava ar trebui sa lași totul în urma, fie ca îți place sau fie ca nu, ai tai nu se mai întorc, nimic nu mai e ca în trecut, tu ai primit o șansă de la Dumnezeu și ar trebui sa ii mulțumești și sa te bucuri de ceea ce ai. Dacă vei trai mereu în trecut mereu vei fi nefericita.
- Ai dreptate!
- Ma bucur! Acum gândește-te bine ce faci cu viata ta! Noapte buna! Apoi el pleca nervos către camera lui, da cu ușa de la dormitor, se aud câteva zgomote și apoi iese, era schimbat, îmbrăcat într-un tricou negru și blugi, parul gelat, mirosea demențial.
Ea îl privește cum coboară, el o privește în timp ce coboară!- Max...
- Da!
- Unde te...
- Ști bine unde și de ce, ii răspunde el fără sa o mai lase sa termine fraza.
Ea lasă capul în jos trista, el o privește, rămâne în loc, parca aștepta să îl roage sa nu plece.- Nu ai voința, tu nu te vei vindeca ii spune ea trista!
- Ce vrei sa spui?
- Tu ești ca un fumător, la supărare fumează rău, tu în schimb fugi la curve, preferam sa fumezi un întreg pachet de țigări decât sa te duci acolo. Preferam sa ai mai multa voința sa ramai acasă chiar dacă anumite dorințe te chinuie. Nu asa te vei vindeca.
- Vrei sa rămân?
- Vreau sa te vindeci! Vreau sa fi un om normal.
- Ma placi măcar un pic?
- Un pic...
- săruta-mă!
- Nu Max, nu pot face asta, pentru ca dorința din tine nu se va opri aici.
- Ai dreptate! Întra în camera și încuie. Orice as face și oricât as bate și te.as chema nu deschide sub nicio forma! Rămân acasă, dar te avertizez ca nu e de bine ce va urma.
- OK! Noapte buna!
- Noapte bună!
- Apropo mâine fie ce o fi vom fi la ai tai!
- Ava întra dracu o data în camera! Tipa el la ea, iar ea se sperie când ii vede privirea turbata, fuge pe scări, întra în camera și o încuie.
El se duce pe canapea, deschide televizorul, da pe un canal de sport, dar simte ca nu se poate concentra sa vadă nici un amarat de meci. Se duce la ușa și ia cheile din ușa.
- Ava deschide sa îți dau cheile de la ușa, nu vreau sa ies afara, am uitat sa îți zic sa le iei.- Pune cheia sub ușa și o iau eu, nu îți deschid.
- Nu îți fac nimic îți dau doar cheia și încui repede!
- Pune cheia sub ușa!
- Iubito te rog, deschide ușa, altfel ies pe ușa aia de afara... Ajuta.ma!
- Dacă vrei sa te ajut și sa te ajuți pune dracu cheia sub ușa!
- Bine șefa! Apoi se lasă în jos și pune cheia, ea o ia iar el rămâne în continuare lângă ușa ei.
- Mai ai vreo cheie?
- Nu, aia era a mea, a ta e la tine, și mai am una la birou.
- OK, hai noapte bună!
- Noapte bună!
Se aud pașii lui ca și cum ar fi plecat către camera, se aude ușa ca și cum ar fi închis-o după el. Ea mai sta lipita de ușa, vrea sa asculte orice sunet, i se făcuse o sete teribila, uitase sa își ia sticluta cu apa din frigider.
În cinci minute ușa lui iar se aude, ii aude din nou pașii.- iubito știu ca ești treaza, nu știu ce sa mai fac, te rog, vorbește cu mine, sau da.mi cheia.
- Vorbim ce vrei tu dar cheia nu ți.o dau!
- ok!
- Maine seara vreau sa mergem la ai tai, eu vreau sa fiu lângă prietena mea și tu ar trebui sa îți susții sora.
- Îmi e greu Ava, îmi e greu sa cred în vindecarea lui Alex.
- poate chiar sa vindecat mai ales dacă și.a găsit iubirea.
- Tu crezi ca găsind iubirea te vindeci?
- Eu asa cred!
- Dacă ar fi asa ar fi ușor!
- Uite ca la el a funcționat! Poate funcționează și la tine!
- Ar fi bine!
- Tu ești bine?
- Sunt bine doar ca îmi e foarte sete, dar rezist!
- Tu ești nebuna? Stai sa mori de sete? De ce nu mi.ai zis?
- Nu pot deschide ușa, nu risc!
- și riști sa mori de sete?
- nu! Am o soluție ma duc și beau de la chiuveta din baie o guriță în caz ca nu mai pot sta de sete.
- ți se va face rău, aia e plina de clor!
- atunci întra în camera și încuie ușa sa cobor și eu pana jos.
- ok, am plecat!
- Ea sta și asculta cum pleacă, se aude ușa și cheia apoi ea își descuie camera fuge repede pana jos își ia doua sticluțe de apa și fuge pe scări, dar înainte de a ajunge îl vede pe el lângă camera ei.
- Max am avut încredere în tinece faci aici?
CITEȘTI
SEFUL 2 (+18)
RomanceEl are mereu nevoie de cineva langa el...ea are nevoie de un job bun...mai departe... scântei.... citiți și veți vedea....