- Ava adu-mi dosarul ăla albastru din camera xeroxului și cel roz!!!
- Bine șefu! Și ea intra în cameră xeroxului sa ia cele două dosare. In timp ce intra vede prima data o camera plina cu multe rafturi și multe dosare, două xeroxuri pe unul erau cele două dosare, imediat după cel de al doilea xerox vede o ușă maronie între deschisă, se apropie ușor de ea și trage cu ochiul, era un adevărat dormitor, aude gălăgie din birou și iese repede să vadă ce este.
- Ea este noua ta secretară, întreabă in scârbă roscata ce stătea pe piciorul lui Max.
- Da! Ava da.mi cele două dosare, ia.l pe asta negru și du.l la resurse umane.
- Ok!
- Ce ascultătoare este, așa este și în pat?
Când Ava aude una ca asta înainte de a ieși din birou nu se poate abține și se întoarce pe călcâi spre ei.
- Draga mea daca voi ați ales să fiți curvele lui este problema voastră, eu nu m.am culcat cu el și nici nu am de gând, sunt aici să muncesc, sa îmi iau banii și să îmi văd de viață, nu sunt aici să mă culc cu șefu...sa ai o zi bună! Apoi plecă nervoasă dând cu ușa.
- Max ai auzit ce mi.a zis?
- Larissa nu te fa așa la mine, cred că ceea ce a zis a cam avut dreptate, va plăcut la toate ce v.am oferit, ce ai zice daca am merge in cameră sa te pun un pic căpriță, știu că îți place, cred că și de aia ai venit, ești aici că vrei ceva. In plus te rog nu te mai lua de Ava, ea chiar nu este că voi ! Și acum îmi spui și mie de ce ești aici?
- Ști tu.... vreau in dormitor cu tine, îmi e dor de tine dragule...nu mai treci deloc pe la mine...
- Cred că nu m.am făcut înțeles ultima dată, tu trebuie sa uiți de mine, azi sa fie ultima dată când ne mai vedem.
- Nu vreau, eu vreau sa fi al meu...
- Nu se poate...
Ava se îndreptă încet către resurse umane, era nervoasă dar pe gânduri, vede ușa ce scria resurse umane și ciocăne, un glas de fata răspunde.
- Intră!
- Bună, ma trimis șefu sa îți dau dosarul ăsta!
- Bună! Mulțumesc! Ești nouă?
- Da!
- Cum te cheamă?
- Ava Jenner, pe tine?
- Layla Brown!
- Încântată! Lucrezi de mult aici?
- De vreo 3 ani! Cum e sa fi secretara șefului?
- Sincer, nu știu ce să îți spun pentru că este prima zi, dar deja una a reușit să mă calce pe nervi!
- Cine?
- Una, Larissa!
- Aia e fosta secretara!
- Așa este cum se vorbește pe aici, se culca cu toate?
- Nu cu toate, doar cu secretara lui, a schimbat până acum 30 de secretare in 2 ani de când este la conducere.
- Tu vorbești serios?
- Da, așa că dacă vrei să stai mult timp aici ai grija!
- Layla eu nu sunt aici să fac ce au făcut celelalte, sunt aici pentru că am rămas singură pe lume și am nevoie de bani.
- Îmi pare rău! Atunci crede.ma trebuie sa fi foarte tare să îi reziști. Nu te aruncă în brațele lui. Dar ai mare cu Valeria, este șireată.
- Cine este ea?
- Contabila!
- Și ea se culca cu el?
- A fost fosta lui logodnică!
- Pai ce sa întâmplat?
- El a aflat că ea nu poate face copii, s.au certat și s.au despărțit! Dar el a lăsat fata să rămână în firmă pentru că e foarte buna in tot ceea ce face, cu toate că mai avem contabili destul de buni.
- Ooo!!! Aici e o întreagă istorie...
- Daaa, e o istorie pornind de la părinții lui.
- Cum așa?
- Mama lui a fost secretara tatălui său, tatăl său era exact ca el, un mare curvar, avea anumite probleme, dar Sara la pus cu botul pe labe, sa cumințit și apoi au format o familie frumoasă. Cred că și șefu are nevoie de una la fel. Baftă! Poate îl cumințești tu!
- Nu am de gând să îi devin iubită!
- Eu totuși sper sa ai tu puterea asta pentru că altfel e cauză pierdută!
- Vorbim de doar 5 minute, ce te face sa zici asta?
- Pentru că văd în tine că ești diferita de celelalte cu mult. Ai bun simț, ești sigură pe tine, ești altfel. Celelalte se purtau urât cu noi, se purtau că niște șefe, erau din start convinse că ele îl vor avea. Deci numai ceva diferit îl poate schimba.
- Nu mulțumesc, nu vreau un curvar! Nu vreau sa îmi fie frica că mă va înșela imediat cum iese pe ușă!
- Ai dreptate, dar îți spun daca tu ști cum să îl pui cu botul pe labe nu va face așa!
- Nu mulțumesc!
- Ava ce zici daca la 13 ne întâlnim jos la cafenea? Cred că am putea deveni prietene!
- Sigur! Ne vedem, dar daca nu ajung la timp sa nu te superi, nu știu la ce să mă aștept de la el.
- Corect! Uite du.i dosarul ăsta!
- Mulțumesc Layla! Ne vedem!
- Cu plăcere! Sigur!
Merg năucită pe hol, mă gândesc la tot ce mi.a zis Layla, ce ciudată este fata asta! Întru in birou, nu e nimeni, răsuflu ușurată, chiar nu vroiam să îl văd macar 5 minute, ii pun dosarul pe masă și mă duc să trag la xerox câteva hârtii, in camera se aud sunete din dormitor.
- îți place curva mica?
- aaaa, ahhh, așa, da mai vreau...
- ia.o in guriță... așa...aaaaaaPlec repede din camera xeroxului, de aia nu mai era el aici in birou,și.o trage cu fosta secretara...cat de idiot!
- cioc cioc!
- intră!- Bună draga mea, Max nu este aici?
- Domnule White, aaă, pai nu știu unde să dus, nu ma anunțat, eu am fost până la resurse umane și când am venit nu l.am găsit aici.
- Mă minți Ava, te.ai înroșit toată, nu mai îmi zice domnul White, zi.mi Christian. Și cred că știu unde e! Cu ce curva e in dormitor?
- Una Larissa!
- Ava te rog eu frumos, e ora unu, du-te și mănâncă ceva, vino pe la 14:30 înapoi.
- Sigur!?
- Da! Foarte sigur!
- Bine, mulțumesc!
Domnul Christian rămâne în birou, nu vreau să îmi imaginez ce naiba se va întâmpla când Max și aia vor ieși șifonați din dormitor. Eu plec și cobor la cafeneaua de la parterul firmei, o văd pe Layla și merg spre ea.
- Bună din nou!
- Bună fato! Stai jos! Ce mă bucur că ai putut veni!
Cele două se pun la povești în timp ce mănâncă și își beau cafeaua. Treptat devin prietene!
CITEȘTI
SEFUL 2 (+18)
RomanceEl are mereu nevoie de cineva langa el...ea are nevoie de un job bun...mai departe... scântei.... citiți și veți vedea....