Max și Larissa ies amândoi șifonați din încăpere, și surpriza, in birou se află tatăl lui, iar Ava nu mai era.
- Domnișoară îți place rău scula fiului meu, dar eu îți spun așa, aici nu e bordel, sa nu te mai prind pe aici, de mâine nu vei mai avea acces în firma asta. Iesi afară!
- Iar tu, depravatule, ti.am dat voie sa îți faci camera aia pentru odihnă sau când este mult de munca și mai simți nevoia să te întinzi, dar tu te duci și te întinzi cu toate curvele, mâine vin trei constructori, vor darma camera aia și o vor transforma in birou.
- Nu vreau!
- Nu e după tine, te am mai avertizat de 3 ori că dacă te mai găsesc cu vreo curva ți.o dărâm și asta fac, îmi fac eu birou. Mă reîntorc la muncă. M.am săturat de cate prostii văd că faci.
- Nu ai încredere în mine! Tu nu vrei sa crezi in mine, ți.am dovedit de atâtea ori că mă descurc singur, ți.am adus proiecte importante!
- Nu mă întorc aici că nu am încredere în tine, nu mă interesează proiectele firmei. Tu ești proiectul meu important, eu nu vreau sa îți distrugi viața. Oprește modul ăsta aiurea în care trăiești.
- Tata dar am nevoile mele, nu am o iubită.
- Pai nici nu vei avea atâta timp când duci viața asta așa!
- Tata tie cam ce nora îți va placea sa ai?
- Vreau una cum e Ava, o fata buna, cu bun simț, calmă, înțelegătoare, luptătoare, cu capul pe umeri.
- Am sa incerc din răsputeri să o cucereasc pe Ava și să ți.o aduc ca noră!
- Fiule nu contează că e Ava sau e alta, contează să aibă valorile alea și să o iubești și tu încât atunci când vei fi cu ea sa nu mai simți nevoia să înșeli.
- E greu tata 😁 nu mă pot abține de la sex.
- Există tratament, daca nu fa totul pe ascuns încât nici pământul să nu știe unde ești tu și ce faci!
Până ce îți faci o relație dar imediat ce ți.ai făcut relația aia sa nu te mai pună dracii sa intri sub fustă alteia că te dezmoștenesc!- Promit!
- Foarte bine! Vezi că i.am dat eu voie Avei sa vină la 14:30, mai sunt 15 minute și trebuie să apară! Sa nu o certi că te casun eu cu bătaia, ai înțeles?
- Daca tu i.ai dat voie nu am de ce sa o cert!
- Bine, hai că plec! Vorbim diseară la cină, sa o iei și pe Ava!
- Bine!
Tatăl lui pleacă iar după câteva minute apare Ava.
- Cum a fost la cafenea, o întreabă el.
- Bine!
- Ai mâncat?
- Da.
- Ți.ai făcut prietenii pe aici?
- Da, o fata de la resurse umane!
- Cum o cheamă?
- Layla!
- Bravo, mă bucur! Diseară mergem la ai mei la cină!
- Bine!
- Ava ești supărată pe mine!?
- Nu!
- Știu că nu îți place comportamentul meu, dar eu am o problema...
- Șefu nu mă interesează ce se întâmplă în viața ta, tu ști mai bine, eu sunt doar o simpla angajată ai încerc să îmi văd liniștită de muncă!
CITEȘTI
SEFUL 2 (+18)
RomanceEl are mereu nevoie de cineva langa el...ea are nevoie de un job bun...mai departe... scântei.... citiți și veți vedea....