Úvod

526 31 3
                                    

Obdivuji lidi, kteří mají ve svém životě řád a určitý systém.

Já to samé říct nemůžu. Když si v duchu povím, že budu psát jen jedno dílo, abych toho neměla moc, tak nějak si moje hlava řekne ne. Úplně vidím, jak zakoulela očima.

Já ten řád nemám, ale mám zřejmě dobrou schopnost, kdy jednotlivá universa vnímám samostatně, aniž by se mi to vše prolínalo. To je jedno jediné plus.

Jedno minus patří nejmenované skupině na Facebooku, kde někdo zveřejnil práce od mangaky, která proměnila psí plemena v muže - hádejte, co se stalo.

No nic, Anne si udělala screeny, začala hledat informace o psích zápasech, psích plemenech a mužská jména v generátoru.

Nevím, jestli to byla inspirační facka nebo polibek.

• • •

Společnost je plná lidí, kteří ve svých tělech uchovávají psí vlastnosti. Ne každý pes je stejný, a jako člověk získává ve světě mnohem větší pozornost.

Ovšem ti, kteří nebyli světem dostatečně oceněni, jak si představovali, se seskupili. Tvoří obrovskou skupinu lidí, kterých se bojí i samotná vláda a policisté.

Podsvětí.

Nelegální akce, byznys, krev a vlastní spravedlnost, která se obrovským způsobem liší od výroků samotných poldů.

Augustus Salazar je známým a nebezpečným malamutem s hříšným zlozvykem, který dokáže rozvrátit manželství, obchody nebo partnerství v samotném Pekle.

V rámci jeho pohledu navštívíme zákoutí temných ulic, psího systému v nelegální společnosti, kdy smrt a peníze jsou důležitou součástí v hieratické hře mezi bestiemi.

Největším pokladem v Podsvětí je Aréna. Tam, kde se sází na muže s bojovým psem v těle, s nedoutnající touhou vyhrát a prolít co nejvíce krve.

Fenris Wood je šampionem, německým ovčákem, což je plemeno psa, které je více než nebezpečné, jestliže byla v minulosti výchova brutální a bez péče. Fenris bojuje v ringu kdo ví, jak dlouho, ale neexistuje člověka, který by ho porazil.

Augustus v něm něco uvidí. Jeho zlozvyk, kdy při nudě dokáže zničit svět, je rázem zaujat malým německým ovčákem v ringu.

Tajemství psích povah, číhající zla, krev, smrt, spravedlnosti bestií, které považují za rodinu Podsvětí, osobní strasti a pavučiny, emoce, které se vbloudí mezi malamuta a ovčáka. Romantika, tiché noci a hrdost dvou bojových psů.

Snad se vám příběh bude líbit.

[13072020]
- anne cane

Aréna ticha a kostí (KOMPLETNÍ PŘEPIS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat