Lidé se mohou vydat na dvě cesty. Prachobyčejná, bez velkých peněz, kdy se osobnosti stávají zloději vlastního času, aby uživili rodiny a své pohodlí; bez lásky, citů a s plnými hourdami agónie. Druhá cesta je pro svět zlá; plná temnoty, kdy lidé obětují vlastní tělo a duši krvi a smrtícímu tichu, zatímco jejich kreditní karty na falešná jména přetékají jako řeka při záplavě. Vše zlé a špatné z nich učiní mocné a nebezpečné hráče, jejichž oběti dostanou odměnu.
Pro mnoho lidí se psí duší však nebylo ve světě obyčejném a nudném nebylo místo. Vztek a touha dostat se výše je dostala sem; stačilo jen obětovat své tělo a mysl. Ukázat, jak je ve skutečnosti jejich pes v nitru mocný.
A tak se dostali sem. Do Podsvětí, které bylo rozděleno na dvě skupiny.
Jsem pozorovatelem. Tichým, nenápadným a beze jména.
Zatím.
Není zrovna moc psů, kteří vládnou trpělivosti. Když vědí, že mohou dostat více, pak útočí - Augustus je nebezpečně trpělivý, takže pár takových vzteklounů rád vezme za vlasy a rozdrtí jim ksicht ve vřelém oleji. Většinou se do takových akcí nehrnul on; ale přinutil k tomu druhé.
Krásná manipulace.
Momentálně se nic nedělo kromě toho, že protilehlé vchody zápasiště se otevřely a barvy světel změnily na rudou. Do Arény vstoupili dva muži.
Po levém vchodu, který se ihned uzamkl, se objevil statný muž bez sebemenší jizvy, podlitiny nebo tetování. Jediné, co kazilo jeho dokonalost, byl elegantně střižený vous propojený se stejně upravenými vlasy. Působil tak staře, ale promakané tělo vyzývalo Já jsem pravý šampion. Na levém bicepsu Augustus poznal šátek, který znázorňoval hlavního mecenáše - sponzora, který sem šampiona přivedl. Buď k ultimátnímu vítězství nebo drtivé prohře. Šátek byl peprně šedý - jeho sponzor seděl mezi králi a jmenoval se Roger Smith.
Augustus sklopil bradu, oči mu zablýskly.
„Pánové a dámy, Krve a Ticha, jak moc se těšíte na tuto mysteriózní a očekávanou hru? Jistě jste v ulicích slyšeli o této obávané akci, v jejíž roli se ukáže neporazitelný vítěz světově proslulého sponzora Rogera Smithe! A kdo to neslyšel, není pravým králem, neboť právě Smith je šepotajícím ďáblem, který má uši všude, kde se procházejí informace. Jeho bojovník na Levém bloku Arény, jeho neporazitelný syn, Adam la Klier!"
Jmenovaný zvedl levou ruku, na níž spočíval šátek, aby ukázal, pod jaké velké jméno výslovně spadá. Drsně zakřičel ve souzvuku pokřiku a potlesku.
„A na další straně, na Pravém bloku...!"
Augustus se pohledem přesunul k bloku P: pravé polovině zakulacené arény.
Vnitřní pes v něm si olízl tesáky a zpevnil svaly.
Augustovy zornice se zmenšily, připomínal tak osobu, jejíž pohled by dokázal ukonejšit a zabít.
Muž na pravé polovině stál, téměř nevzrušeně a chladně jako solný sloup. Zatímco Adam la Klier poskakoval na místě, aby se rozehřál, on stál a vypadal jako by muže ani nesledoval.
Tetování po celých zádech, sytě hnědě opálená kůže s nádechem dřeva a kovu, černé vlasy se světlejšími prameny. Hnědé oči bez emocí a pochybností, soucitu. Na obrazovce, na kterou Augustus koukal, vypadal muž jako solný sloup, ale malamut moc dobře viděl naběhlé žíly na mužových rukou a krku. Zabiják.
Adam la Klier je možná neporazitelný šampion, syn Rogera Smithe, ale ten druhý...
Zabiják s tváří potřísněnou neviditelnou krví, rudý blesk bez milosti a výčitek.
ČTEŠ
Aréna ticha a kostí (KOMPLETNÍ PŘEPIS)
FantasyAugustus Salazar se po dlouhé cestě do takzvaného Pekelného města cíleně dostane do podzemního centra krvavých bojů, které jsou sázeny milionovými částkami. Prostředí skryté před lidským zrakem je nelegální akcí pro zlé muže pracujících v Podsvětí. ...