"Να ζησεις Μαρια και χρονια πολλα μεγαλη να γινεις με ασπρα μαλλιαααα παντου να σκορπιζεις στης νιωσης το φως και ολοι να λενε να μια σοφοςςς...Ευχηηηηηη" αρχιζουν ολοι να μου φωναζουν ενω με διακοπτουν απο τον πολυ αγαπημενο και σημαντικο μου υπνο.
Νταξ ρε παιδια 17 γινομαι, αφηστε με λιγο να κοιμηθω. Αλλα δν μπορουσα να τους το πω γτ ειναι πολυ γλυκουλιδες μωρεεε.
"Αωωω ευχαριστω πολυ.." λεω και φυσαω τα κερακια.
"Εχε χαρη που ειναι τα γενεθλια μου και δεν σας βριζω γι αυτο που κανατε τωρα. ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΚΟΨΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΤΟΝ ΠΟΛΥΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΥΠΝΟ" Συνεχιζω"Αχαχαχ μικρη κοψτα αυτα και ετοιμασου για το σχολειο και μετα για κλαμπ. Θα μας βγαλεις εξω πολυαγαπημενη μου κολλητουλα." Μου λεει ο Ανδρεας καθως με εχει στην αγκαλια του.
"Καλα ναι εννοειται αυτο αλλα...λοιπον πρεπει να σας αφησω για να ετοιμαστω για το ηλιθιο σχολειο. Παντε κατω να φατε πρωινο που εκανε η μανα μ και ερχομαι σε λιγο" λεω και κανω μια φατσα βαρεμαρας λογω σχολειουυυ
"Οκευ σε περιμενουμε κατω" μου λεει η Νεφελη και μαζι με την Κατερινα, τον Ανδρεα και τον Αρη φευγουνε για να πανε να φανε.
Ωραια εχω μονο 25 λεπτα. Εχω και τα γενεθλια μου σμρ. Κανω τα μαλλια μου ελαφριες μπουκλες, βαζω ρουχα και μπουφαν. Βαφομαι ελαφρια με κονσιλερ για τους μαυρους κυκλους, μια δοση μασκαρας και λιπ γκλος για ενυδατωση στα χειλια μου .Βαζω στην τσαντα κινητο,λεφτα και κλειδια.
Ετοιμαζομαι⤵Κατεβαινω στην κουζινα και βλεπω να τρωνε κρεπες πρωι πρωι που τις εκανε η μανα μ. ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΝΤΕΠΟΝΤΑΙ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΚΡΕΠΕΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΥ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΧΩΡΙΣ ΕΜΕΝΑΑΑΑ.
"ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΡΕ ΡΕΜΑΛΙΑ ΝΑ ΤΡΩΤΕ ΚΡΕΠΕΣ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΦΩΝΑΖΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΩ" λεω φωναζοντας και βλεπω τον Αρη να κατεβαζει την τελευταια μπουκια της κρεπας που του ειχε απομηνει. Και να με κοιταει σαν χανος.
YOU ARE READING
promise?
FanfictionΗ Μαρια ειναι μια 17 χρονη που παει 2α λυκειου και μενει στην Θεσσαλονικη. Ειναι πολυ κοινωνικη και αποκτα ευκολα παρεες. Ενα βραδυ θα παει σε ενα κλαμπ για να γιορτασει με τις φιλες της...οπως παντα. Θα ειναι διαφορετικο εκεινο το βραδυ; ή θα ειναι...