"Τι κανεις εσυ εδω; Στην Ροδο δεν επρεπε να ησουν;" τον ρωταω γτ ακομα δν εχω καταλαβει γτ εχει ερθει.
"Θα εχανα τα γενεθλια της μικρης μου αδερφης; Βασικα τα εχασα...αλλα επειδη εχθες εδινα το τελευταιο μαθημα ειπα να ερθω"
"Αφου τα ειπαμε απο το τηλεφωνο ρε" του λεω και του πειραζω τα μαλλια. Ξερω ποσο πολυ τον εκνευριζει αυτο.
"Μικρη δλδ θες να παω πισω;" μου λεει και φευγει απο την ομορφη και ζεστη μου αγκαλια.
"Οχι οχιιιι" του λεω και του αγκαλιαζω το χερι.
"Μου ελειψες ρε χαζο" του λεω
"Κι εμενα."
Αφου ειπαμε τα νεα μας. Ο αδερφος μου ειναι 5 χρονια μεγαλυτερος μου. Δλδ 22 και σπουδαζει νηπιαγωγος στην Ροδο. Εχει μια κοπελα την Λουκια που την γνωρισε στην σχολη.
"Παιδια ελατε να φαμεεεε" μας φωναζει η μανα μ απο την κουζινα. Και πηγαινουμε προς τα κει.
"Μαμα εγω μετα θα παω στο σπιτι του Αλεξ και θα φαμε πιτσες οποτε δν θελω να φαω τωρα." Της λεω και εχω καταλαβει οτι εχει ψηλοθυμωσει.
"Καλα Μαρακι μου (με στην ειρωνια η γυναικα) εχε χαρη που ειναι ο αδερφος σου μπροστα και δν θελω να μαλωνω. Αλλα μετα μην αρχισεις και ψαχνεις τις κατσαρολες"
"Ενταξει μαμα" της λεω.
"Κωνσταντινε μου αδυνατισες... δεν τρως εκει περα; γι αυτο σε στελνω για να μου παθεις καμια ανορεξια και να τρεχουμε;" λεει η μανα μ στον αδερφο μ.
"Μανα σου ειπα με προσεχει η Λουκια και στα ιδια κιλα ημουν παντα."
"Καλα... το εμπιστευομαι το κοριτσι"
"Ωραια αντε βαλε μου τωρα 3 γεμιστα να χορτασω γιατι με κουρασε πολυ το ταξιδι και τρωω και σενα τωρα"
"Εγινε παλικαρι μου" λεει η μαμα μ στον αδερφο μ και τον αγκαλιαζει. Πολυ της ελειψε φενεται. Τεσπα εγω παω στο δωματιο μ γτ στις 4 εχω μαθημα και 7 πρεπει να παω στο σπιτι του Αλεξ.
[...]
Εχει εδω και 1 ωρα που τελειωσα το μαθημα και μου εστειλε μηνυμα ο Αλεξ την οδο του και κατευθεινομαι προς τα εκει. Καλεεε εδω ειναιι. Εξω απο αυτο το σπιτι παιρνουσαμε με τα κοριτσια και λεγαμε πως θα θελαμε να ειναι το μελλοντικο μας σπιτι. Κι αυτο ειναι του ΑΛΕΞ;;; Χτυπαω την πορτα.
"Επ.. καλωστην...περνα μεσα.." μου λεει και μου κανει νοημα να μπω. Νταξει εχω μεινει. Ειναι πολυ μοντερνο το σπιτι του. Περπαταμε και πηγαινουμε προς τα παιδια.
YOU ARE READING
promise?
FanfictionΗ Μαρια ειναι μια 17 χρονη που παει 2α λυκειου και μενει στην Θεσσαλονικη. Ειναι πολυ κοινωνικη και αποκτα ευκολα παρεες. Ενα βραδυ θα παει σε ενα κλαμπ για να γιορτασει με τις φιλες της...οπως παντα. Θα ειναι διαφορετικο εκεινο το βραδυ; ή θα ειναι...