■ chapter 25

379 19 0
                                    

"Εεε παιδια ξυπνηστε... θα εχετε ωρες μετα γι αυτααα" μας φωναζει ο Γιωργος. Σας εχω πει ποσο σπαστικη φωνη εχει; οχι; Σας το λεω τωρα. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΠΑΣΤΙΚΗ.

"Καλα ρε Γιωργο μην φωαναζεις. Σε 5' ειμαστε κατω." Λεει ο Αλεξ μ και με κοιταει.

"Υπναρου σηκω" μ λεει

"Να σου θυμησω αγαπη μ οτι εσυ κοιμηθηκες πρωτος" τ λεω

"Ναι αλλα εσυ αργεις να ξυπνησεις...δεν θες να παμε στην Ορλεανη;" μ λεει αλλα εγω τοτε το ξανασκευτομαιι.

"Εννοειται" λεω και σηκωνωμαι κατευθειαν. Κανω λιγο τα  μαλλια μ με το χερι και σε 2 λεπτα ημουν ετοιμη.

"Αντε υπναραα" τ λεω και του πεταω ενα μαξιλαρι.

"Μμμμ" λεει αυτος και χαζογελαει και μετα απο 1 λεπτο σηκωθηκε.

Κατεβαινουμε κατω και βλεπουμε τα παιδια να μας περιμενουν. Υστερα βγαινουμε απο το σπιτι και κατευθεινομαστε προς τα αυτοκινητα μας. Μπαινω μεσα και μετα απο λιγη ωρα φτασαμε στο κεντρο. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΟΡΛΕΑΝΗ. Τεσπα κατεβηκαμε απο το αυτοκινητα μας και εγω με τον Αλεξ μ δεσαμε τα χερια μας. Καναμε βολτες. Πολλες βολτες. Ειδαμε πολλα αξιοθεατα οπως η επαυλη της ορλεανης, μια εκκκλησια και πολλα αλλα. Εννοειται βγαλαμε πολλες φωτογραφιες εγω και ο Αλεξ. Περασαν 4 ωρες που καναμε βολτες και τωρα παμε σε ενα εστιατοριο ολοι μαζι για να φαμε. Πραγματικα δν ξερω τι θα εκανα χωρις τα παιδια. Ειναι υπεροχοι. Τωρα συνηδειτοπειω ποσο υπεροχα θα τα περασω μαζι τους. Τωρα που ειπα παιδια. Ωωχχχ ξεχασα να παρω τηλ τον Ανδρεα και τον Αρη. Μου ειπαν μολις μαθω που θα παμε να τους παρω τηλ για το αν φτασαμε κλπ.

"Μωρο μ τι σκεφτεσαι"μ ρωταει ο Αλεξ και μ χαιδευει το μαγουλο.

"Ξεχασα να παρω τον Ανδρεα και τον Αρη τηλεφωνο. Μου ειπαν μολις φτασουμε να τους παρω." Τ λεωω.

"Ωραια παρτους τωρα αν ειναι" μ λεει και του εγνεψα το κεφαλι μ.

[...]

Μολις τερματησα την κληση και μου φανηκαν και οι δυο πολυ χαρουμενοι. Τους ειπα οτι ειμαι στην Γαλλια και αυτοι αμεσως αρχισαν να τσιριζουν. Ωωω μωρεεε γι αυτο τους κανω παρεα. Τους αγαπω. ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΩ.

"Σαρεσει;" με ρωταει ο Αλεξ επειδη με βλεπει να τρωω κατι μακαρονια που ειχα παρει.

"Μναι ειναι μολυ ωραια... θελεις;" τον ρωταω μπουκομενη

"Οχι αγαπη μ. Εσυ θελεις απο τα δικα μ;" μ ρωταει και εγω νευω. Ηθελα να δοκιμασω ντε. Ειναι πολυ ωραια.

promise? Where stories live. Discover now