■ chapter 27

336 21 0
                                    

Back to MAPIAΣ POV
Μμμμμ ποναει το κεφαλι μου. Μα καλα ποσο ηπια εχθες;;; παλι καλα ειμαι με τον Αλεξ μου στο κρεβατακι μας. Κατσε κατσεεε χθεσινες σκηνες ερχονται στο κεφαλι μ. Ειπα εγω τον Αλεξ οτι εχει ωραιο ποπο;;; θεε μ ρεζιλιιιι.

"Μμ καλημερα μωρο μ" μ λεει ο Αλεξ με αυτην την σεξυ βραχνια φωνη του και τεντονεται.

"Καλημεραα" τ απανταω κ εγω με ενα ψευτικο χαμογελο. Εχω γινει ρεζιλι.

"Πως εισαι απο εχθες; ποναει το κεφαλι σου καθολου;" με ρωταει και βαζει τον αγκωνα του στο κρεβατι και στηριζει το κεφαλι του. Εγω απλα τον κοιταω.

"Ναιι. Πολυυ." Του απανταω και πιανω το κεφαλι μ.

"Θυμασαι τι εκανες εχθες;" με ρωταει. Ωχχχχ τι θα του πω τωρα;;;

"Εμμ οχι θες να μου πεις εσυ;" παρτα μωρη 🖑 σε εμενα το ριχνω

"Καλυτερα οχι" μου απανταει και γελαει στο τελος.

"Παμε για πρωινο;" τον ρωταω και αυτος μου νεευει και τον σηκωνω με το χερι μου απο το κρεβατι.

Κατεβαινουμε και βλεπω τα παιδια μαζεμενα να φτιαχνουν το πρωινο. Παω στα κοριτσια να τα πουμε.

"Κοριτσια εχω να σας πω κατι σοβαρο" μας λεει η Κατερινα και μας ανεβαζει επανω στο δωματιο της που κοιμαται μαζι με τον Γιωργο. Ωχχχ.
Τι θα μας πειιιι

"Πες μας" της λεω γιατι εχουμε φτασει ηδη μεσα στο δωματιο.

"Εχθες...εχθες ηταν μια πολυ ξεχωριστη νυχτα" μας λεει και εγω με την Νεφελη γουρλωνουμε τα ματια μας. Λες να...προχωρησε;;

"Καιιι γιατι ηταν;;" την ρωταει η Νεφ

"Εχθες...τοεκαναμετονΓιωργο." μας λεει και θεε μ η κολλητη μ δν ειναι πλεον παρθεναααα. Γιουπιιι.

Μετα αρχισαμε να την ρωταμε διαφορα. Ας πουμε αν την ειχε μεγαλη αν αξιζε και τετοια. ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΛΛΗΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΡΩΤΑΜΕ. ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ.

Τελειωσαμε την συζητησουλα μας και παμε στην κουζινα οπου ειχαμε αφησει τα αγορια μονα τους. Με σκουνταει ο Αλεξ καθως καθομαστε διπλα διπλα στο τραπεζι οπου τωμε το πρωινο μας.

"Τα εμαθες για τα παιδια;" με ρωταει με ενα πονηρο χαμογελοο. Ωωχχ ανωμαλος Αλεξ παει να πει αυτο.

"Ναι ναι" του λεω και τρωω αλλη μια μπουκια απo την ωραια ομελετα μου.

"Αντε και στα δικα μας" μ λεει και εγω ετσι οπως επινα τον χυμο μου τον εφτυσα και αρχισα να βηχω.

promise? Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt