■ chapter 19

386 21 0
                                    

Παω και ανοιγω εγω και βλεπω ΕΝΑΝ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΑΛΕΞ. Αχχχ τον παντρευομαι. Τον κοιταω και δν μπορω να παρω τα ματια μ οπως και αυτος. Ειναι ΚΟΥΚΛΟΣ. Φοραεξ ενα μαυρο πουκαμισο που φαινονται οι καλοσχηματισμενοι κοιλιακοι του ενα μπλε σκουρο παντελονι και κραταει μια σακουλα στο αριστερο τ χερι. Τον αγκαλιαζω και τον φιλαω πριν μας δει η μαμα μ

"Εισαι πανεμορφη σημερα" μ λεει οταν ειναι κοντα στο αυτι μ.

"Κι εσυ δν πας πισω" τ λεω και του κανω νοημα να μπει μεσα.

"Γεια σας" λεει ο Αλεξ μολις βλεπει την μαμα μ.

"Γεια σου Αλεξ μ περνα μεσα"

"Εφερα αυτο για να πιουμε" λεει ο Αλεξ και δινει την σακουλα που ειχε μεσα ενα κρασι στην μαμα μ.

"Δεν χρειαζοταν βρε αγορι μ... ελα καθησε" του λεει η μανα μ και ο Αλεξ καθεται σε μια καρεκλα απο το τραπεζι.

[...]

Εγω ημουν αυτη που νομιζε  οτι το δειπνο θα ηταν αμηχανο. Παρτα🖑.

"Να... και εδω ειναι η Μαρια 2 χρονων γυμνη και την εκανε μπανιο ο αδερφος της. Ο Κωνσταντινος." λεει η μαμα μ στον Αλεξ.

"Αχαχαχαχα απο μικρη πανεμορφη. Και ο αδερφος της. Ποσα χρονια εχουν διαφορα;" ρωταει ο Αλεξ

"5 χρονια" λεει η μαμα μ

Ναι και αποτι καταλαβατε εχει εδω και 1 ωρα και βλεπουμε φωτογραφιες μ. Ολη την ωρα μιλουσαν για διαφορα θεματα και στην πιο δυσκολη θεση ημουν εγω και ΟΧΙ Ο ΑΛΕΞ. Ειναι σαν να μην υπαρχω.

"Πωπω πως πηγε 11:30 κιολας; εχουμε και σχολειο αυριο" λεει ο Αλεξ και βλεπει το ρολοι τ.

"Ναι εγω πρεπει να παω και στην δουλεια σε μιση ωρα γιατι ειμαι βραδινη οποτε πρεπει να σας αφησω Ααα Αλεξ μ αν θες μπορεις να κοιμηθεις με Την Μαρια... που να τρεχεις και εσυ τετοια ωρα με την μηχανη... και αυριο το πρωι πηγαινε στο σπιτι σου για να παρεις την τσαντα σου" οπα οπα οπα θα κοιμηθω με τον ΑΛΕΞ;;; ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΘΕΛΩΩΩΩ

"Εμ... ναι θα το ηθελα πολυ." Λεει ο Αλεξ.

"Ωραια τοτε Μαρια μ πηγαινε τον στο δωματιο σ και δωστου καποια ρουχα  του αδερφου σου που ειναι στο δωματιο του." Μ λεει η μανα μ. Αα νασαι καλα που με θυμηθηκες.

"Ναι Αλεξ ελα απο δω" τ λεω και τον αφηνω στο δωματιο μ καθως πηρα τις πιτζαμες μ για να αλλαξω στο δωματιο του αδερφου μ. Μπαινω γρηγορα στο δωματιο του αδερφου μ αλλαζω,  και παιρνω μια φορμα και μια μπλουζα (αφου ξερω οτι Αλεξ δεν φοραει φουτερ στον υπνο του)  και παω στο δωματιο μ που εχω αφησει τον αλλον. Αν και δν το περιμενα... ολο το βραδυ ο Αλεξ δν πεταξε ουτε μια βλακεια. Μπραβο του. Και δεν του το χαα.

promise? Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang