■ chapter 16

459 26 1
                                    

Ο Αλεξ καταλαβε οτι αγχωθηκα γιατι ετρεμα και λιγο πριν χωριστουμε για να παμε ο καθενας στις γραμμες με παιρνει αγκαλια και μου λεει στο αυτι.

"Αγαπη μ μην τρεμεις σαγαπω πολυ και κανενας δν μπορει να μας  το χαλασει"

"Κι εγω σαγαπω Αλεξ" του λεω και παω στην γραμμη μ.

Μπαινουμε στην ταξη και βαριεμαι φουλλλ. Παιζω με τον Ανδρεα τριλιζα και καπως ετσι περναει η πρωτη ωρα... Χτυπαει το κουδουνι για διαλλειμμα και ανυπομωνω τοσο πολυ γτ θελω να δω τον Αλεξ μου. Βγαινουμε στην αυλη και τον βλεπω να καθεται με τα αγορια στις κερκιδες. Μολις με βλεπει ερχεται και με αγκαλιαζει. Το ιδιο και ο Μιχαλης και ο Γιωργος στα κοριτσια τους. Ο Ανδρεας με τον Αρη πανε προς κατι κοριτσια απο το σχολειο μας. Εγω ειμαι στην αγκαλια του Αλεξ. Μα τι γλυκο αγορι εχωωωω. Τον αγαπωωω. Με παιρνει απο το χερι και παμε στην πισω αυλη και με αγκαλιαζει ακομα πιο σφιχτα και με φιλαει λες και θα χασει το οξυγονο τ.

"Χρειαζομουν οξυγονο" μ λεει καθως διαβαζει τις σκεψεις μ και μ χαμογελαει.

"Μωρο μου δν αναπνεω" του λεω και βιχω λιγο ψευτικα

"Μου ελειψες" μ λεει

"Ουτε μια ωρα δεν περασε" τ λεω.

"Οταν ειμαι μακρια σ μου λειπεις καθε γαμημενο δευτερολεπτο." Ωωωωωωω τι γλυκαςςςςςς

"Αχ Αλεξ σαγαπω" τ λεω και τον φιλαω.

"Εγω πιο πολυ" μ λεει.

"Οχι εγω πιο πολυ"

"Οχιι εγωωω"

Και καπως  ετσι λεγαμε για καμια ωρα. 😂🍯.

Οι ωρες του σχολειου περασαν με εμας να φασωνομαστε στα διαλλειμματα πισω απο το σχολειο 😂

[...]

"Μωρο μ θα σε παω εγω με την μηχανη σπιτι." Μ λεει ο Αλεξ οταν βγαινουμε απο το σχολειο.

"Ναι" του λεω και ανεβαινω στην μηχανη του. Εχω γινει εξπερτ ;)

Με παει σπιτι μου και με φιλαει πριν κατεβω απο την μηχανη. Τον χαιρεταω και παω στο σπιτι. Ωραια η μανα μ δουλευει. Κατευθειαν μπαινω στην κουζινα γτ πειναω. Τωρα σκευτηκα πως πρεπει να το πω και στην μανα μ οτι εχω αγορι. Καλα ας φαω πρωτα αυτην την φετα κεϊκ που εχω στο χερι μου. Παω στο δωματιο μ και κανω τα μαθηματα μ γτ στις 6 εχω μαθημα:( και μετα λεω να περασω και απο το γυμναστηριο για να διατηρησω αυτο το κορμι. Εχουμε και εναν Αλεξ. Γραφτηκα προχθες που περνουσα και λεω να πηγαινω.

promise? Onde histórias criam vida. Descubra agora