"Αλ...εξ...σε...παρ..ακαλω....ασ...εμε...να...ανα...πνευσωω..." του λεω μεσα απο τα γελια μ.
Οπως καταλαβατε μολις εφυγε η μανα μ ο Αλεξ αρχισε με φιλαει χωρις αυριο.
Αυτος σηκωθηκε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΟΥ και τωρα αντιστραφηκαν οι ρολοι. Ειμαι εγω απο πανω του και στην αρχη του δινω φιλια στα χειλη του και μετα αρχιζω να του πιπιλαω τον λεμο. Αυτος βογγαει."Μωρο μ δν αντεχω αλλο" μ λεει γτ ουπςςς...τοση ωρα τριβομουν στον φιλο του. Ελπιζω να καταλαβατε ;)
"Θελω να κοιμηθω" τ λεω ναζιαρικα
"Σου εφυγε η ορεξη για ταινια;" μ ρωταει.
"Ναιι" του λεω και μπαινω κατω απο τα σκεπασματα του κρεβατιου μου.
"Περιμενε με εδω και ερχομαι... εχω να κανω μια δουλεια στο μπανιο"
"Εμμ οκευ... μην αργησεις γτ θελω να κοιμηθουμε αγκαλιτσαα" τ λεω ναζιαρικααα
"Αυτο να το σκευτοσουν πριν μ το προκαλεσεις. Ερχομαιι..." μ λεει και φευγει σφαιρα για το μπανιο.
Εγω επειδη ημουν πολυ κουρασμενη δεν καταλαβα ποτε με πηρε ο υπνος.
ΑΛΕΞ POV
Αφου τελειωνω την δουλιτσα μ στο μπανιο που μου προκαλεσε η γατουλα μ παω στο δωματιο της για να την παρω αγκαλιτσα. Βλεπω ομως οτι εχει κοιμηθει. Ειναι πολυ γλυκια. Εχει κλειστα τα ματια και οι τουφιτσες των μαλλιων της παιφτουν πανω στο προσωπο της. Χωρις να την ξυπνησω πηγαινω απο διπλα της και την παιρνω αγκαλια. Γαμωτο. Μυριζει τοσο γαμημενα ωραια. Την κοιτουσα και την μυριζα για πολυ ωρα μεχρι που με πηρε ο υπνος με εμενα να εχω αγκαλια την γατουλα μ <3.
Το επομενο πρωι
Back to ΜΑΡΙΑΣ POVΝτριννν
Γαμημενο ξυπνητηριιι. Δν θελω να ξυπνησωωω. Θελω να ξαπλωνω για παντα στην αγκαλια του Αλεξ."Ειιι υπναρου ξυπναα" μ λεει ο Αλεξ και μου δινει φιλια στο μαγουλο μ.
"Μμμμ"
"Μμμ κανουν οι αγελαδες. Δν νομιζω να θελεις να σε φωναζω αγελαδιτσα;"
"Α..λεξ...σε...μισω" τ λεω με κλειστα τα ματια με μια βραχνη φωνη.
"Και γω σαγαπαω αγελαδιτσα μου" μ λεει και με φιλαει στο μαγουλο ξανα.
"Αντε σηκω ομως γιατι θα χασουμε την πρωτη ωρα." Μ λεει"Τι ωρα ειναι;" τον ρωταω.
"7:50" μ λεει.
"ΤΙ;;;" λεω εγω καπως φωναχτα και σηκωνομαι σφαιρα απο το κρεβατι γτ δν προλαβαινω να κανω τπτ. Παω γρηγορα στο μπανιο και κανω τα συναφη και μετα παω στο δωματιο για να παρω τα ρουχα μ και να ετοιμαστω. Πρωτου το κανω ομως αυτο βλεπω το ρολοι που εχω στο δωματιο μ και βλεπω οτι γραφει 7:25. ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΩΩΩ
KAMU SEDANG MEMBACA
promise?
Fiksi PenggemarΗ Μαρια ειναι μια 17 χρονη που παει 2α λυκειου και μενει στην Θεσσαλονικη. Ειναι πολυ κοινωνικη και αποκτα ευκολα παρεες. Ενα βραδυ θα παει σε ενα κλαμπ για να γιορτασει με τις φιλες της...οπως παντα. Θα ειναι διαφορετικο εκεινο το βραδυ; ή θα ειναι...