Dua puluh satu 1.2

136 7 0
                                    


Yerin masih lagi berdiam. Encik Jung tidak tahan lagi dia mendekati Yerin dan dia merampas fon Yerin. Yerin dengan riaksi marahnya memandang fonya di rampas oleh Encik Jung.

" Appa!!! "

" Omma dengan Appa bercakap dengan Rin kenapa tak dengar. Sampai macam nie sekali Tae ajar kamu layan Omma dengan Appa ke?! Huh?! "

Kata Encik Jung dengan amarahnya yang membuak- buak di dalam dirinya dengan sikap puterinya itu. Yerin cuba menahan marahnya dari tadi tapi tidak berjaya.

" Sebelum Appa dengan Omma kata Tae macam tu, baik Appa dengan Omma tanya dengan diri sendiri kenapa susah sangat nak terima Taee... apa salah dia dekat korang... jangan pentingkan diri sangat boleh!!"

Luah Yerin pada Encik Jung dan Puan Jung. Puan Jung menekup mulutnya kerana terkejut. Air mata Puan Jung di tahan dari gugur. Encik Jung pulak sudah meletus dia punya api tapi rasa serba salah tetap ada terselit di dalam dirinya.

" DENGAR SINI, PASAL TAE TU TAK PAYAH RIN NAK MASUK CAMPUR... BIAR KITA ORANG YANG URUSKAN. TAK PAYAH SIBUK LAH... "

Kata Encik Jung. Yerin mengangguk faham. Yerin turun dari katilnya dan dia berdiri menghadap Encik Jung. Yerin tersenyum sinis dan dia mencabutkan branulla di tangannya dengan kasar. Darah menitis banyak di lantai.

" OKEY, FINEEE KALAU KORANG TAK SEDAR JUGAKK. BIAR RINNN PERGI MATII. BIAR KORANG BETUL² RASA HIDUP TANPA RIN SEPERTI MANA KORANG PISAHKAN TAE DARI RIN DULU... KORANG BUAT RIN TAK BOLEH JUMPA DENGAN TAE SAMPAI TAE BENCI SANGAT DEKAT RINNN... SO SEKARANG BIARRR RINN PERGII DENGAR NIE!! "

Yerin berlari keluar dengan pakaian pesakitnya. Puan Jung dan Encik Jung terkejut dengan apa yang dikatakan oleh Puteri mereka itu. Yerin terus berjalan dengan pantas menggunakan tangga kecemasan. Tanganya yang berdarah itu di tutup supaya tidak menitis pada lantai.

" Oppa anak kita nak pergi mana tuu!! "

" awak bertenanglah, kita dah hilang jejak dia dah nie. "

Puan Jung menangis sambil berlari mencari puterinya. Encik Jung bertanya dengan nurse dan orang sekeliling kawasan itu sama ada mereka nampak yerin atau tidak. Nurse pun mula mencari Yerin. Kawan² Yerin Sampai dan terserempak dengan Puan Jung di lobby utama hospital.

" Auntyy! "

Tegur Sinb dari jauh lalu Puan Jung berhenti di tempatnya. Mereka berlari mendapatkan Puan Jung. Puan Jung menangis di hadapan mereka. Mereka bertanya kenapa.

" Yerin, tadi kita orang gaduh kecil saja. Lepastu dia hilang kata dia nak pergii.. tu yang aunty dengan uncle cari dia tu..korang please tolong cari Yerinn. Please "

" okey aunty, sabar kita cari sama² ya jangan nangis oky... "

Yuju memujuk Puan Jung mereka pun berpecah untuk mencari Yerin. Encik Jung pula hilang ke tempat lain. Yerin yang berjaya keluar dari Hospital terus dia berlari fikirnya mahu pergi ke taman di hadapan hospital itu. Tiba²

PIN!!!!!!!

" AHHH!!!!! "

BAM!!!!!!

Yerin tercampak ke depan. Orang ramai yang berada di tempat itu berlari mendapatkan Yerin yang jatuh baru sahaja di langgar oleh sebuah kereta yang bergegas kerana kecemasan. Darah yang keluar dari mulut Yerin dan juga kepanya yang baru sahaja lepas operation terus luka besar darah mengalir keluar.

" please someone get dokter faster!!! "

Yerin mendengar suara yang mengarahkan seseorang memanggil dokter. Mata Yerin tertutup rapat tidak memberi apa² pergerakkan. Taehyung yang baru sahaja sampai di hospital bersama-sama dengan Jimin setelah menerima panggilan dari Eunha yang mengatakan Yerin mahu bunuh diri. Taehyung nampak orang ramai di hadapan pintu masuk Hospital.

🎉 You've finished reading ©️ 𝑀𝓇.𝒮𝑜𝓂𝒷𝑜𝓃𝑔 𝒫𝓊𝒿𝒶𝒶𝓃 𝐻𝒶𝓉𝒾 × 𝒯𝒶𝑒𝑅𝒾𝓃 × 🎉
©️ 𝑀𝓇.𝒮𝑜𝓂𝒷𝑜𝓃𝑔 𝒫𝓊𝒿𝒶𝒶𝓃 𝐻𝒶𝓉𝒾  × 𝒯𝒶𝑒𝑅𝒾𝓃 ×Where stories live. Discover now